Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Chris Evans končí v Top Gearu

  17:11aktualizováno  17:27
Evans, který v loňském roce nahradil na pozici hlavního moderátora nejslavnější motoristické show planety Jeremyho Clarksona, končí. Nová podoba Top Gearu představená letos, se nesetkala s očekávaným zájmem diváků. Oblíbený rozhlasový a televizní moderátor se s pořadem televize BBC rozloučí po své první odvysílané sérii dílů.

Chris Evans (Cannes, 6. října 2015) | foto: AP

Svůj konec oznámil Chris Evans na na Twitteru. „Dával jsem ze sebe to nejlepší, ale někdy to nestačí. Tým, který pořad vytváří je skvělý, přeji jim to nejlepší,“ uvedl.

04.července 2016 v 16:15, příspěvek archivován: 04.července 2016 v 17:14

Stepping down from Top Gear. Gave it my best shot but sometimes that's not enough. The team are beyond brilliant, I wish them all the best.

Informaci o konci Evanse na pozici hlavního moderátora pořadu potvrdilo ústy Marka Linseye i BBC.

Britský Daily Mail uvádí, že oznámení o opuštění Top Gearu vydal Evans jen pár hodin poté, co policie oznámila, že moderátor bude vyšetřován kvůli obvinění ze sexuálního napadení ženy v devadesátých letech.

Evans ke svému prohlášení dodal, že další jeho pořady pokračují dál „na plný plyn“.

Evans nahradil před rokem v Top Gearu Jeremyho Clarksona, který musel televizi BBC nuceně opustit kvůli hrubostem vůči členovi štábu pořadu. Nový moderátor s novým týmem nedokázal dosáhnout na čísla sledovanosti předchůdců.

Ze zákulisí navíc prosakovaly informace o neshodách uvnitř týmu. Další z moderátorů pořadu Matt LeBlanc se měl dokonce v uplynulých dnech nechat slyšet, že si nedokáže představit další spolupráci s Evansem (zde).

Na konec Evanse se po nepovedeném prvním dílu dokonce začalo sázet.





Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.