Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Toyota A-BAT: Mars útočí

aktualizováno 
Amerika začíná přesedat z olbřímích terénních pick-upů do menších aut. Toyota se ale terén vyklidit rozhodně nechystá. Pro Detroitský autosalon si připravila hodně bojovně vypadající koncept A-BAT.

Toyota A-BAT | foto: Toyota

Tuponosý bleděmodrý koncept vypadá hodně nekompromisně a nadpozemsky. Nejlépe se prý hodí těm, kteří před prací ve městě rádi ujíždějí do přírody.

Moc prosklených ploch na A-BATu nenajdeme, zato na něm hraje každý sval. Zjev bojového speciálu pro dobývání Marsu a přilehlých planet ukrývá pohon přívětivý ke kytičkám i zvířátkům, člověka nevyjímaje. Hybridní pohon, který kombinuje spalovací čtyřválec a elektromotor ještě doplnil další zdroj energie - solární panely na střeše.

Futuristický interiér vyvedený ve žluté, černé a hliníkové barvě nabízí mimo jiné multimediální centrum s odnosným sedmipalcovým displejem navigace. Nechybí wi-fi připojení k internetu.

A-BAT není tak velký, jak by se z fotografií zdálo. Dlouhý je 4 605, široký 1 890 a vysoký 1 625 milimetrů. Rozvor je 285 centimetrů.

Na korbu se dají naložit věci o délce až 1 220 milimetrů, která se dá ale zvětšit na 1 830 mm, když se sklopí zadní sedadla, v extrémním případě s otevřenými zadními dveřmi odveze až na 2 440milimetrové věci.

Toyota A-BAT Toyota A-BAT Toyota A-BAT



Toyota A-BAT Toyota A-BAT Toyota A-BAT



Toyota A-BAT Toyota A-BAT Toyota A-BAT



Toyota A-BAT Toyota A-BAT Toyota A-BAT



Toyota A-BAT Toyota A-BAT Toyota A-BAT



Toyota A-BAT


Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.