Diskuze
Benziňák se spotřebou dieselu. Tři a půl tisíce kilometrů s hybridní toyotou
Děkujeme za pochopení.
L42u50b78o40m29í13r 41B29r20a83b54e89c
Při výběru nového automobilu byla Toyota Auris v hybridu má první volba. Po zapůjčení a najetí cca 1000 km byla spotřeba 5.1 litrů. Moc mi nesedí ta převodovka a cena byla vysoká. Tak jsem hledal ještě vhodnou alternativu. Nakonec jsem vybral Škodu Octavia iii generace s motorem 1.0 tsi a můžu říct, dobrá volba. Dlouhodobá spotřeba 5,3 litrů a jízdy po dálnici /dálnice 130km/h na tempomat. Cena o cca 100 000 nižší a lépe vybavena. V autě mám kvalitní autorádio s dotykovým displejem a s podporou apple car play. Tuto funkci bohužel Toyota ještě moc nenabízí a tím mi přijde dost zastaralá. Toyotu velmi dobře znám a velmi mě mrzí, že prodejci nových Toyot těží z dobrého jména značky, protože jsou dost nezkušený a mají schopnost odradit člověka od koupě. Je to dost šílené, když zákazník ví o autě a značce víc jak prodejce. Tohle ale není chyba samotného prodávajícího, ale vedoucího prodeje, že dopustí takového prodávajícího auta prodávat. V salonu značky Škoda, bylo vše tak jak má být, paní prodávající býla opravdu odborník.
V55í36t 16C81h59a25l20u45p70a
Od aféry dieselgate bych si o nafťáka neopřel ani kolo. At s DPf či bez něj (i ostatních nesmyslných blbostí - turbo, EGR). Kdysi je auta neměla vůbec a jezdila i bez toho.
P97e45t74r 84H67a72r54i71p70r74a31s13a73d 94H97a66j36i82č
Co je to platné. Hybrid je zbytečně složitý a hodí se jen někomu. Ale i tak, doba elektromobilní už klepe na dveře. http://www.hybrid.cz/tesla-slavi-navzdory-ocekavanim-vyrabi-5000-elektromobilu-model-3-tydne
J46a79n 14D13l88o41u89h84ý
Take mam "benzinak" se spotrebou dieselu. Jiz od roku 2008 . Ford 1.4 Duratec mi jezdi dalkovky za 5.6L LPG na 100km Pokud ale tenhle motor date do ruky nekomu, kdo nechape, kde jsou "optimalni otacky", tak dokaze jezdit i za 10 litru na 100km
A78n17t29o38n30í13n 63S15v43o14b13o54d61a
takže Duratec jezdí dost pod 5 litrů benzínu, to se ani LPG nevyplatí :-)
P86e57t48r 18F32á85b81e41r
A s tou baterii bych to taky neviděl tak hrozně. Do Priuse stoji 25 tis se zarukou na deset let takze cena PDF na diesla.
T18o24m32á41š 73Z65e65m94a55n
Kdyby ten hybrid alespoň sloužil jako náhrada 4x4, tak chápu význam, ale za tu cenu bych si raději koupil nafťáka..
M43a94r81t93i47n 52K42a53r28á49s67e61k
No ja asi ne, cena stejna jako naftak, navic v cene automat, a spolehlivost vyrazne lepsi bez rizika oblibenzch diesel oprav...
J92i62n81d31ř16i92c56h 63L79u18k13e13š
Co jsem cetl testy, tak na dalnici s hybridnim Aurisem kombikem pod 6,5 nesli. A je otazka jak byli nalozeni a jak jeli svizne. Nerikam, ze to Toyota nema zmakly, ale z principu benzinu a vlaceni baterii nemuze byt na dalnici uspornejsi nez diesel...
L46u97k14á15š 88K38m97e48n48t
Tak pro hybrid je ideálním prostorem město, kde zužitkuje rekuperaci při častém rozjezdu / brzdění. Pak na okreskách, kde se jezdí nižší rychlostí a opět se častěji dostane ke slovu elektrická část. Dálnice je místo, kde se hybrid v podstatě nemá moc jak projevit. Pokud jedete v klidu na tempomat, tak na dálnici je spotřeba v podstatě pouze o kvalitách spalovacího motoru a tady bude mít diesel vždy výhodu proti benzínu, protože má vyšší účinnost. Takže také nevěřím tomu, že by se v dálničním provozu dostali pod 6 litrů, nebo že by se v dálničním provozu mohli dostat pod spotřebu dieselu.
Ono ideální srovnání by bylo, pokud by to jeli paralelně s dieselem a obě auta jela stejným tempem.
P69e59t79r 45B48á15č16a
Spotreba je to posledni co me u auta zajima.
Chci krasny design a vykon.
P14e46t23r 79B24e61d50n20á66ř
brzdy jsme měl u tohoto Aurisu po třel letech a 78 000 km sjeté z 11 mm na 10,4 mm, nyní u RAV hybrid po 30 000 zatím nesjeté... Další solidní úspora. Jen to vyřazování na neutrál je nesmysl, hybridní systém toyoty perfektně fachá jen když je zařazeno. Neutrál tma je snad jen kvůli myčce :-)
L71u19b40o74m35í90r 77N56ě48m48e36c
To není nesmysl, to je úplná ...čovina...
L64u88b50o28m22í43r 92N32ě51m69e53c
A to je na tom to pěkné, že si každý může vybrat, dle libosti. Já osobně od roku 2001 pouze Toyota a nechtěl bych nic jiného. Ale někomu to cpát je hloupost. Kdysi měla Toyota slogan "Vím proč". A k tomu se musí člověk propracovat. Moje první byla Camry. Došel jsem k ní tak, že tehdy, tuším Svět motorů, vydal velký katalog ojetin. Pročítal jsem ho snad půl roku a tohle auto tam vycházelo úplně vzorně. Jako exot to auto po třech letech a 150 000km stálo 300 000,- při ceně nového 1 300 000,- a byla to láska na první pohled. Sice jsme ji měli jen dva roky, protože přišla rodina a muselo se přejít na MPV. Pak následoval Picnic, Previa, RX450h a nakonec Hilux. Hybrida má žena, já jezdím Hiluxem. Ani jedna Toyota nikdy nezklamala a servis jenom měnil oleje.
J56i25ř13í 65P89o66ž83á51r
Já jezdím Toyotou od roku 2000 a taky bych neměnil, vždycky mě dovezla. Teď mám 10 let starýho Priuse a zatím bez poruchy...zlatý auto :-)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Prodej bytu 4+1 s lodžií, 71m2, Táborská ul. Pelhřimov
Táborská, Pelhřimov
3 500 000 Kč