Diskuze
Benziňák se spotřebou dieselu. Tři a půl tisíce kilometrů s hybridní toyotou
Děkujeme za pochopení.
L40u15b92o69m29í84r 26B82r71a83b46e63c
Při výběru nového automobilu byla Toyota Auris v hybridu má první volba. Po zapůjčení a najetí cca 1000 km byla spotřeba 5.1 litrů. Moc mi nesedí ta převodovka a cena byla vysoká. Tak jsem hledal ještě vhodnou alternativu. Nakonec jsem vybral Škodu Octavia iii generace s motorem 1.0 tsi a můžu říct, dobrá volba. Dlouhodobá spotřeba 5,3 litrů a jízdy po dálnici /dálnice 130km/h na tempomat. Cena o cca 100 000 nižší a lépe vybavena. V autě mám kvalitní autorádio s dotykovým displejem a s podporou apple car play. Tuto funkci bohužel Toyota ještě moc nenabízí a tím mi přijde dost zastaralá. Toyotu velmi dobře znám a velmi mě mrzí, že prodejci nových Toyot těží z dobrého jména značky, protože jsou dost nezkušený a mají schopnost odradit člověka od koupě. Je to dost šílené, když zákazník ví o autě a značce víc jak prodejce. Tohle ale není chyba samotného prodávajícího, ale vedoucího prodeje, že dopustí takového prodávajícího auta prodávat. V salonu značky Škoda, bylo vše tak jak má být, paní prodávající býla opravdu odborník.
V76í84t 24C42h50a53l31u44p51a
Od aféry dieselgate bych si o nafťáka neopřel ani kolo. At s DPf či bez něj (i ostatních nesmyslných blbostí - turbo, EGR). Kdysi je auta neměla vůbec a jezdila i bez toho.
P53e59t24r 87H65a27r12i25p80r68a44s50a64d 49H11a92j18i42č
Co je to platné. Hybrid je zbytečně složitý a hodí se jen někomu. Ale i tak, doba elektromobilní už klepe na dveře. http://www.hybrid.cz/tesla-slavi-navzdory-ocekavanim-vyrabi-5000-elektromobilu-model-3-tydne
J15a13n 12D82l11o12u12h48ý
Take mam "benzinak" se spotrebou dieselu. Jiz od roku 2008 . Ford 1.4 Duratec mi jezdi dalkovky za 5.6L LPG na 100km Pokud ale tenhle motor date do ruky nekomu, kdo nechape, kde jsou "optimalni otacky", tak dokaze jezdit i za 10 litru na 100km
A75n97t24o75n55í80n 13S19v76o46b15o68d33a
takže Duratec jezdí dost pod 5 litrů benzínu, to se ani LPG nevyplatí :-)
P24e58t32r 97F72á34b65e95r
A s tou baterii bych to taky neviděl tak hrozně. Do Priuse stoji 25 tis se zarukou na deset let takze cena PDF na diesla.
T97o68m14á29š 44Z45e66m18a85n
Kdyby ten hybrid alespoň sloužil jako náhrada 4x4, tak chápu význam, ale za tu cenu bych si raději koupil nafťáka..
M70a35r47t89i45n 61K78a87r58á60s16e82k
No ja asi ne, cena stejna jako naftak, navic v cene automat, a spolehlivost vyrazne lepsi bez rizika oblibenzch diesel oprav...
J74i19n71d81ř89i81c89h 63L52u32k37e92š
Co jsem cetl testy, tak na dalnici s hybridnim Aurisem kombikem pod 6,5 nesli. A je otazka jak byli nalozeni a jak jeli svizne. Nerikam, ze to Toyota nema zmakly, ale z principu benzinu a vlaceni baterii nemuze byt na dalnici uspornejsi nez diesel...
L40u84k83á59š 34K48m32e98n89t
Tak pro hybrid je ideálním prostorem město, kde zužitkuje rekuperaci při častém rozjezdu / brzdění. Pak na okreskách, kde se jezdí nižší rychlostí a opět se častěji dostane ke slovu elektrická část. Dálnice je místo, kde se hybrid v podstatě nemá moc jak projevit. Pokud jedete v klidu na tempomat, tak na dálnici je spotřeba v podstatě pouze o kvalitách spalovacího motoru a tady bude mít diesel vždy výhodu proti benzínu, protože má vyšší účinnost. Takže také nevěřím tomu, že by se v dálničním provozu dostali pod 6 litrů, nebo že by se v dálničním provozu mohli dostat pod spotřebu dieselu.
Ono ideální srovnání by bylo, pokud by to jeli paralelně s dieselem a obě auta jela stejným tempem.
P27e40t98r 28B57á61č63a
Spotreba je to posledni co me u auta zajima.
Chci krasny design a vykon.
P47e74t10r 45B12e43d61n57á66ř
brzdy jsme měl u tohoto Aurisu po třel letech a 78 000 km sjeté z 11 mm na 10,4 mm, nyní u RAV hybrid po 30 000 zatím nesjeté... Další solidní úspora. Jen to vyřazování na neutrál je nesmysl, hybridní systém toyoty perfektně fachá jen když je zařazeno. Neutrál tma je snad jen kvůli myčce :-)
L84u32b59o89m90í51r 46N21ě33m19e45c
To není nesmysl, to je úplná ...čovina...
L90u45b50o41m98í45r 19N94ě58m60e47c
A to je na tom to pěkné, že si každý může vybrat, dle libosti. Já osobně od roku 2001 pouze Toyota a nechtěl bych nic jiného. Ale někomu to cpát je hloupost. Kdysi měla Toyota slogan "Vím proč". A k tomu se musí člověk propracovat. Moje první byla Camry. Došel jsem k ní tak, že tehdy, tuším Svět motorů, vydal velký katalog ojetin. Pročítal jsem ho snad půl roku a tohle auto tam vycházelo úplně vzorně. Jako exot to auto po třech letech a 150 000km stálo 300 000,- při ceně nového 1 300 000,- a byla to láska na první pohled. Sice jsme ji měli jen dva roky, protože přišla rodina a muselo se přejít na MPV. Pak následoval Picnic, Previa, RX450h a nakonec Hilux. Hybrida má žena, já jezdím Hiluxem. Ani jedna Toyota nikdy nezklamala a servis jenom měnil oleje.
J93i11ř57í 97P54o45ž82á77r
Já jezdím Toyotou od roku 2000 a taky bych neměnil, vždycky mě dovezla. Teď mám 10 let starýho Priuse a zatím bez poruchy...zlatý auto :-)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...