Diskuze
Toyota GT 86 jezdí na čpavek a má červené gumy
Děkujeme za pochopení.
V48a51c30l21a19v 44C27e32r35v71e50n77y
Ehm, to složení emisí bych rád viděl. Že tam není CO2 je jasné, když čpavek je NH3. Ale tutově tam budou NOx, a o jejich ne-škodlivosti mám dost vážné pochybnosti.
J68a81n 89R67a12c23h65u51n37e24k
toz reakce probiha za vzniku oxidu dusnatého s minimální tvorbou dusíku a oxidu dusného
4 NH3 + 5 O2 → 4 NO + 6 H2O
Oxid dusnaty je jedovaty a za vlhka leptajici, takze bych chtel videt to auto po roku provozu a ty ekology, co by tomu ocuchavali vyfuk..
M91i12c62h98a70l 47S39n26o94p37e61k
na ten článek jsem klikl jenom kvůli té slečně na úvodní fotce
J55a27k13u58b 35F61e48i23f96a25r
Sedáky to asi moc pohodlné nemá. Tu slečnu na titulním obrázku z toho evidentně bolí zadeček
M43i35l96a87n 89Š33v56a80g97r46o89v88s14k77ý
Jej pozícia signalizuje, že tam asi trochu čpavku pridá...
J90a98n 15R91a13c34h55u28n39e45k
predloni stlaceny vzduch, loni elektromobily a letos cpavek... pristi rok to budou slapaci pedaly a ten dalsi rok se vymysli, ze kazde auto bude mit v prednim naraznku permanentni magnet, zaroven EU zavede normu na odstup aut na dalnici na 30 centimetru, bude to hlidat supr cupr novy EU compliant adaptivni tempomat a aby nedoslo k havariim, snizi se rychlost na dalnici na maximalnich 40 km/h.
Uz se nemuzu dockat
J47i92ř72í 44N76e16u16m27e52i81s78t27e42r
Až se šlapáním na pedály unavíte, čichnete si čpavku a vyrazíte zase vpřed!
B85o20h16u44m62i31l 20M14á83c65a
Čpavek je toxický asi jako kuchyňská sůl. Může však způsobit poškození zdraví. To ale může způsobit i Toyota GT 86 nebo i tenhle článek.
A82l82e61x39a49n81d64r 96K39o29s63t84k34a
Vše v čem je uložena energie ji může při nehodě uvolnit najednou a pak je průšvih. ostatně, když se protrhne přehrada (kde je ve formě vody uloženo hodně energie) tak je to pořádný průšvih. Tomu se nějaký ten litřík čpavku nemůže rovnat.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha