Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Učitelka rošťáren Toyota GT86 je nejlepší hračka pro velké kluky

Auto ladně přechází z jednoho táhlého smyku do druhého. Klouzání po sněhu, při kterém se publiku tají dech a řidič prožívá řidičskou nirvánu, snad nemůže být lehčí. Toyota si doslova sama říká, jak zacházet s volantem. A nejlíp se řídí jen plynem, tak to na sněhu a ledu má být.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P80e36t73r 18B63á48č13a

3. 2. 2017 19:36

To jsou auta dle meho gusta R^

Japan power R^

12 0
možnosti
PJ

Kolik jede v koloně?

Pokud stejně jako Trabant - neberu.

1 0
možnosti
JS

hmm, u škodovky v souvislosti s 245 koníky meleš cosi o HTP a vykřikuješ o 100 koních navíc ve tvým vozíku.

Tady toto má téměř o dalších 50 koní méně, dynamikou to nemá ani na "nesportovního kombíka pro rodinu" ale ty slintáš blahem.

Tomu se říká "objektivita" škodováckého hatera. ;-D

0 0
možnosti
PB

P79e39t75r 25B52á46č18a

3. 2. 2017 23:02

Tohle ale vypadá jako auto. To smudlacka škodovka nikdy nebude.

1 0
možnosti
JS

8-onevšiml sis, že řeč je o výkonu?8-o

0 0
možnosti
OB

Když se budem bavit o výkonu tak Civic Type-R nebude se svejma 310 kobylkama špatná volba.

Ale né, jsem taky jen ubohej heater;-(;-(;-(

0 0
možnosti
JS

8-o8-o8-o

když se budeme bavit o type R, tak se budeme bavit o type R. Nyní se ale bavíme o úplně něčem jiném.... ;-)

0 0
možnosti
JK

Nepochopil jste, že ono ani tak nejde o ten výkon ?

2 0
možnosti
JS

v čem nejde o výkon?

v tom Báčově hodnocení výkonu Octávie RS?

0 0
možnosti
JS

já jen jsem ohodnotil Báčovu objektivitu:

O výkon samozřejmě jde a to až v první řadě.

Zatímco u škodováckého kombíku RS má zásadní problém s "chybějícím" výkonem, tak u japonského takřka ryze "sportovního auta" s mnohem menším výkonem a horší dynamikou (protože toto auto není o moc lehčí) a za více peněz, mu výkon vůbec, ale vůbec nechybí....takže ho v podstatě chválí, jeví se mu naprosto dostatečný....

No není to sranda?

No je! ;-D

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...