Diskuze
Učitelka rošťáren Toyota GT86 je nejlepší hračka pro velké kluky
Děkujeme za pochopení.
P54a46v46e16l 64J44e81ř81á84b48e91k
Kolik jede v koloně?
Pokud stejně jako Trabant - neberu.
J81i39ř16í 14S73c48h89w98a92c89h
hmm, u škodovky v souvislosti s 245 koníky meleš cosi o HTP a vykřikuješ o 100 koních navíc ve tvým vozíku.
Tady toto má téměř o dalších 50 koní méně, dynamikou to nemá ani na "nesportovního kombíka pro rodinu" ale ty slintáš blahem.
Tomu se říká "objektivita" škodováckého hatera.
P79e39t75r 25B52á46č18a
Tohle ale vypadá jako auto. To smudlacka škodovka nikdy nebude.
O90n90d79ř73e54j 19B53u92r22e91š
Když se budem bavit o výkonu tak Civic Type-R nebude se svejma 310 kobylkama špatná volba.
Ale né, jsem taky jen ubohej heater
J64i54ř23í 73S16c69h90w21a97c72h
když se budeme bavit o type R, tak se budeme bavit o type R. Nyní se ale bavíme o úplně něčem jiném....
J72a82r93o18m12í68r 85K95r36á98l
Nepochopil jste, že ono ani tak nejde o ten výkon ?
J18i22ř26í 34S29c32h31w39a53c41h
v čem nejde o výkon?
v tom Báčově hodnocení výkonu Octávie RS?
J78i86ř46í 42S28c23h73w21a17c31h
já jen jsem ohodnotil Báčovu objektivitu:
O výkon samozřejmě jde a to až v první řadě.
Zatímco u škodováckého kombíku RS má zásadní problém s "chybějícím" výkonem, tak u japonského takřka ryze "sportovního auta" s mnohem menším výkonem a horší dynamikou (protože toto auto není o moc lehčí) a za více peněz, mu výkon vůbec, ale vůbec nechybí....takže ho v podstatě chválí, jeví se mu naprosto dostatečný....
No není to sranda?
No je!
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...