Diskuze
Toyota odhaluje malý hybrid Prius C, jezdit bude za 2,8 litru
Děkujeme za pochopení.
Arthur__Dent
Dezinformace
je až zarážející, jak takový prestižní zpravodajský server může (bez ověření) publikovat takovouto dezinformaci.
Vážený pane redaktore, prověřujte si prosím své zdroje a nepublikujte informace o tom, co se bude/nebude v Evropě prodávat bez ověření. Matete tím tisíce čtenářů...
l.g
Ekologie
Hybrid rozhodně není nic ekologického. Je to jen mezičlánek k něčemu opravdu šetrnému, co ale ještě nikdo nevymslel.
Jediné co hybrid šetří jsou pohonné hmoty při provozu. To je ale vykoupeno vyšší pořizovací cenou, výššími náklady na výrobu (zatím), nedořešenými - tedy daleko škodlivějšími dopady výroby na životní prostředí a vyšší spotřebou barevných kovů a dalších, dnes už poměrně nedostatkových surovin.
Pro spotřebitele to výhodné není vůbec. Vyjde to na stejno jako klasika. Už to níže někdo počítal. Takže zbývá opravdu jen ten klamný pocit ekologie, který se pochopitelně okamžitě zneužívá v marketingu produktu.
Modrý a zelený blesk
---
To se mýlíte. Záleží na tom, kde je takové vozidlo provozováno. Protože existují různé druhy provozu, tak existují různá auta. Po fabrice jezdí elektrická ještěrka, na dálnici ale pošleme kamion. Víte?
petrfree
Octavia TDi 66kW spotreba 4,5litru a jedš v autě
Hybrid , kde až budou lidi měnit baterky, tak si vezmou úvěr... Tohle je ekologické jako Mattoni v ekolahvi co propaguje Kraus :) Moje osobní zkušenost cesta na jednu nádrž až do Zadaru auto naložené až po střechu a spotřeba 4,1 l/100Km. A to je starý motor 10 let!!!
Modrý a zelený blesk
Re: Octavia TDi 66kW spotreba 4,5litru a jedš v autě
Kdo vám proboha řekl, že oktávka je auto a co jste komu udělal, že jste musel oktávkou z trestu na cestu delší, než 200 km???
rodaballo1
Spotreba Hybrid vs. Stavajici auto
Kolik usetrim, kdyz misto 6 litru benzinu (cca. 216 Kc), zaplatim 2,8 litru (cca. 100 Kc) + 100 t. vyssi porizovaci cena, protoze mam hybridni auto? Nevychazi to kupodivu az tak spatne. Takove auto se zaplati za cca. 87 t.km bez nakladu na servis. Pokud ale realna spotreba bude o litr vyssi (3,8), tak je navratnost 125 t.km. Snad jsem se ve vypoctu nespletl. Kdyz pripoctu nizsi pojistku a lepsi pocit z nizsich emisi (nepocitam emise pri vyrobe baterii atd), tak podle me dobra cesta, jak usetrit ropu a jezdit ekologicteji.
sarumánek
Re: Spotreba Hybrid vs. Stavajici auto
Vzhledem k tomu, že japonská auta se vyplatí kvůli vysoké ceně servisu a náhradních dílů prodat po cca 100 000 najetých km, tak je výhodnost nulová. Snad jen ten legrační a naprosto fiktivní "lepší pocit z nižších emisí" zůstane.
Stoura
cena baterek
V článku chybí velice podstatná informace: Jaká má být kapacita, životnost a cena akumulátorů. Protože to se dost silně promítne do provozních nákladů.
pavelthelong
Re: cena baterek
udajne dava Toyota na akumulatory 3-letou zaruku, protoze ma strach, ze by mohly brzo jit do kytek
dodo-dodo
uspora
no tak jestli to bude jezdit tak "usporne" jako velky prius, tak si to za ty penize mohou nechat
Výstřik do tmy VI.
Za 2,8l to nikdy jezdit nebude
pokud v baterkách má po jízdě bejt stejný množství energie, jako před jízdou. Protože je to benzíňák.
Stork.
Nejdřív: "Wooow, super"...
potom: "Neee"...takový hybrid měl jezdit za 1,8 sakra...tohle je pořád k ničemu
Fous1
nic moc
Obávám se, že hybridy jsou slepá ulička - jejich výroba a hybridy sami o sobě jsou příliš komplikované a energeticky náročné. Navíc to musí být všechno nacpáno do stejného prostoru jako u auta pohán)eného "jenom" dnešními palivy. Nevěřím tomu.
Modrý a zelený blesk
Re: nic moc
Že vám to připadá komplikované neznamená, že je to komplikované doopravdy.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....