Diskuze
Toyota Prius Plug-in: hybrid do zásuvky bojuje o každý kilometr
Děkujeme za pochopení.
gazda2
Prius jsem viděl většinou u německých důchodců.
Netuším proč si to kupují, ale asi se s tím dobře jezdí a moc to nesmrdí. Z města se s tím asi člověk dostane na elektro nebo hibrid a po dálnici to žere jako každý jiný auto- podle toho, jak s tím kdo rychle jede.
RBrider
RBrider
zminene auta z dokumentu!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=8Q0pjyJyGbI
http://www.youtube.com/watch?v=YCBc8pL1SGc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=dEROQCvSMfo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wscMNXNuBd8&feature=related
zminena auta z dokumentu, ev1 nepotrebovalo po 80 tisicich v podstate zadnou udrzbu a to byl rozhodujici faktor proc se ho rozhodli zlikvidovat spolecne s s hondou ev a toyotou rav4 ev, nove neprodane vozuy sli krasne do lisu kdesi v pousti i kdyz bylo kupa zajemcu
RBrider
Baterie z velmi dobrou kapacitou uz tu byly
Ale patent koupil americky GM a poslal tyto baterie krasne do vysluzby ..... s nemi nebyl problem ani 100km bez nabiti, a to nemluvim o tom, kdy si nadsenci v US postavili elektromobil z baterii do notasu a ten mnel dojezd 300 - 500km :P
tady je odkaz na video
http://video.google.com/videoplay?docid=8304284228545315999#
ktere bylo diky velmi zajimavym informacim ocividne stazeno ze vsech kanalu ...
jeste ze sem to videl ... technoloogie pro elektromobily jsou uz davno, ale velke koncerny nemaji zajem, protoze by to pripravilo o praci spoustu lidi ... takze kecy o tom ze nejsou baterku sou zcestne
josnow
Re: Baterie z velmi dobrou kapacitou uz tu byly
Urban legends... Nic jiného. Ještě ti tam chybí, že za vším je židovské spiknutí.
medick
kdy?
kdy sakra udelaji elektromobil s pomocnym spalovacim motorem, ktery bude POUZE dobijet baterie. At ho udelaji malinkaty, neco jako Fabia nebo jeste lepe Lupo, at je karoserie z hliniku a bez zbytecnych technickych blbinek a at ho opatri baterii, ktera postaci na 100 km. A bude se to prodavat jako teple rohliky, do mesta nikdo vic nez 100km denne nepotrebuje...
josnow
Re: kdy?
A dvakrát ročně si koupíš nové vozítko. Vlastně jenom jednou ročně, v zimě se tím nebude dát jezdit.
Halfic
spotreba
Mam od srpna10 Prius treti generace, najeto cca 12tis km, za celou dobu jsem neresetoval pocitac a spotreba 5,3 l/100km . Primo v toyote mi rekli ze pod pet litru na sto se s tim nemam sanci dostat, protoze mam 17" kola.... Jezdim hodne zlehka, nemam tezkou nohu na plynu ani na brzde, jezdim plynule, v zacpach vzdy na baterky, jezdim vzdy sam s prazdnym kufrem... muj verdikt ? dejte mi blbou octavku v dieselu s lepsi nez stand.vybabou a jsem happy.. :-/
luban12
Re: spotreba
Mám obyčejnou Oktávku TDI 1,9 kombi 4x4 a pokud jedu volně,to je,že dodržuji povolenou rychlost a přiměřeně dojíždím,tak jedu pod pět litrů.Problém je akorát když jsou velký mrazy,protože to trvá 10-15 km než ohřeju motor na 90° ,asi to "sežere" topení.Termostat OK ,nasávací otvory v masce jsem taky uzavřel.
Škubi
Když hybrid
tak jedině tenhle (až na tu úděsnou barvu...)
http://www.auto-mag.cz/video-novinky/hybridni-budoucnost-ferrari/88/
MasoxCZ
O kvalitách hybridů ...
(ve smyslu celé koncepce) vypovídá několik faktů:
- dokonce ani zaměstnanci Toyoty v hybridech nejezdí a nemají je jako služební auta, přestože Prius není zdaleka jediným hybridním modelem
- Prius 2008 s ultrasupernízkoodporovými pneumatikami, velmi optimalizovanou aerodynamikou, supermegaoptimalizovaným systémem spotřeby a kdoví čím ještě jezdí v reálném provozu kolem 5ti litrů /100. RAV4 r.v.2006 2.2 D-CAT jezdí bez ohledu na obsazení, pokud se držím mimo dálnice a nepřekračuju předpisy, svižným a nezdržujícím stylem do 6,5 litru nafty, a stojí nová míň než Prius a servis má levnější. Jo a vejde se do ní víc, uveze víc, a má aerodynamiku bitevní lodi.
MasoxCZ
Re: O kvalitách hybridů ...
P.S. a to je Prius nejdále dotažený ze všech hybridů co se dělají. Tak co se nám to tu kdo snaží zase prodat?
BTW nejlepším individuálně použitelným receptem proti palivové i finanční krizi je na dálnici jezdit o 10 až 20 km/h pomaleji. Dojezdové časy se zkrátí o jednotky procent a spotřeba spadne o třetinu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!