Diskuze
Zakladatelka rodu SUV potvrzuje, že Toyota hybrid umí. RAV4 se povedla
Děkujeme za pochopení.
J66i92ř45í 25S64c30h76w77a56c28h
Úplně nejlevnější RAV4 za 720 tisíc má přední kola poháněna dvoulitrovým atmosferickým benzinovým motorem s výkonem 173 kW.
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/magazin/toyota-rav4.A190123_125445_auto_testy_fdv
Tak o takovém výkonu u dvoulitrové atmosféry by se dalo s úspěchem pochybovat.
M93i32r31e44k 94G19a84j78e46r
Nekde jsem nasel udaj 144 Hp. Tezko se to hleda, ale jedno je jasne, ze ke 173 kW se to nebude blizit ani z 75%.
M57i18r24e20k 33G75a79j98e13r
To se tedy nepovedlo. Cena vyletela nahoru a nic moc za to. Esteticky vylepsili zadek, ale ty blatniky tvorici obrovske diry kolem kol vypadaji odporne.
Deleni zadnich sedadel porad jen 40/60, lozna plocha neni do roviny. To Mazda CX5, jak tu nekdo zminil, vychazi mnohem lepe a je hezci zvenku i zevnitr.
P49a73v56e81l 54N51e88u69z74i80l
RAV4 musi byt opravdu povedene auto. Asi pred 5 roky jsem chtel koupit jete auto a RAV4 vypadalo dobre. Z peti, ktere jsem videl, mela 3 pri cca 70 000 km vymenu motoru. Dekuji, to tedy opravdu nemusim. Tak jsem zustal u BMW 318i (E46). Pri cca 600 000 km jsem nedaval pozor a neubrzdil to, takze jsem zrusil predek a bylo vymalovano a ted mam misto nej starou X5.
J85i55r72i 23G83a36z41d73a
super historky:-) ja ma podobnou, ale na x5;-)
D91o72m37i52n59i21k 33H95l58a77d34í91k
Teda aby hybrid měl spotřebu 7,5-8l, to je docela dost ne?? Moje CX-5 2.5L 149kW žere ve městě kolem osmi, když jezdím jak dobytek tak za 9, mimo město za cca 7l. V tomhle hybridu tedy nevidím nějaký velký smysl.
J88i49ř76í 74S17c54h43w22a77c79h
Rav 4 hybrid - průměr 6,8/100
Mazda CX5 benzín 2.5 - průměr 8,6/100
M54i35l43a14n 92K89e84b93l39ů83š90e11k
★ Už i Toyota pochopila, že všechno musí být černé, takže světla, kola, nejlépe i okna kdyby to šlo...falešnej chrom nikde, černej lak je levnější.
M86i36l75a95n 23K45e57b57l92ů21š45e82k
★ A nebyl zakladatel jeep, pamatuju si jeep grand cherokee stál 3 mega před 20 lety, většinou ho měli jen zloději.
G46e77o97r16g 39K91o29m94b22e27r11e18c
Osmdesát procent prodejů RAVky v Česku dělá hybridní čtyřkolka. Toto provedení se v Japonsku začne vyrábět až v únoru.
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/magazin/toyota-rav4.A190123_125445_auto_testy_fdv
takze v Cesku uz jezdi co se v Japonsku bude vyrabet az v unoru?
J28i42ř21í 63S47c49h10w86a62c50h
ta čísla prodejů v ČR se evidentně týkají minulé generace
O98n20d40ř96e63j 30F85r43a89n60c
Bych se býval skoro vsadil, že první bylo CR-V od Hondy, ale hledal jsem to a RAV4 fakt byla o rok dřív. Asi je to tím, že tou dobou se tu u nás Toyoty zase tolik neprodávaly jako Hondy
J66i27ř25í 45J38e72ž94e81k
Jezdil jsem s Priusem HSD 3 roky. První rok spotřeba 5,5 litru a druhým rokem za 4,5 litru. Jezdil jsem dálnici rychlostí na tachometru 145 Km/hod. Je potřeba se tomuto pohonu naučit vyhovět. Dnes mohu říci, že spolehlivější a uspornější pohom není. U Dieslů jsou kostlivci ve skříni a když na vás vyskáčou v podobě přidřených čerpadel, vstřiků, ucpaného PDF, tak se nestačíte divit. U HSD pohonu má každý strach s životností baterek, ale žívotnost je stanovena na 12 let, ale jsou již auta v provozu 15 let a světe div se, jezdí pořád a bez problémů. Taxíkáři v evropských velkoměstech by mohli vyprávět o najetých 750 tisících kilometrech Každý si obhajuje to své, ale nikdo, kdo nejezdil nějakou dobu v hybridním autě od Toyoty, tak nemůže soudit. Ravka v HSD jezdí v průměru za uváděnou hodnotu v prospektech, ale skoro nikdo nejezdí za uváděných rychlostí, tak nemohou jezdit za uváděnou spotřebu. U HSD záleží na okolní teplotě, když mrzne, tak se jezdí o cca 1 litr více, než , když je teplota vzduchu kolem + 25 stupňů. Jako uživatel radím, nebojte se hybridů, ale bojte se dieslů na krátkou vzdálenost a provoz pod provozní teplotu motorů.
J14i82r37i 97G94a97z93d65a
je to tak, velmi bych rad hybrid, at uz ravku nebo crv, ktera ma nyni take velmi schopny pohon. jen si nejsem jist za kolik prodam stavajici xc60 v d4....
Z35d83e21n57ě43k 71F30i34b75i48c57h
Tak jsem se prohrabal jejich ceníkem RAV4. Parkovací senzory až do výbavy za mega. Stejně až za milion dostanete vyhřívané sedačky. To si dělaj srandu ? V dnešní době to už mají běžně auta s poloviční cenou a tady musíte na druhou nejvyšší výbavu a povinně přijmout hybrida. Díky ale raději CX5.
J80i86ř41í 34J32e73ž79e48k
Parkovací senzory si můžete nechat dodělat za 13 000 korun přední i zadní, ale k čemu Vám budou, když auta mají parkovací kamery a senzory jsou již zastaralý a nedokonalý systém??? Vyhřívání sedaček s regulací ohřevu stojí dodělat cca 12 000,-Kč na obě přední sedačky. Proč se pořád někdo ohání nějakým ceníkem???
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!