Desátá generace corolly má přilákat mladší zákazníky a pomoci firmě udržet si vedoucí postavení na stagnujícím japonském trhu.
Prezident společnosti Kacuaki Watanabe včera odmítl upřesnit termín zahájení výroby nového modelu v Severní Americe. Prohlásil však, že spuštění produkce proběhne podle plánu.
Japonský list Nihon Keizai přitom o víkendu uvedl, že firma posune zahájení výroby v tomto regionu z roku 2007 na rok 2008.
Toyota si vybudovala svou pozici nabídkou bezpečných a spolehlivých automobilů. V poslední době se však potýká se stále častějším stahováním vozů do servisů.
Firma hodlá v roce 2008 zvýšit celosvětový prodej na téměř deset milionů vozů. Letos počítá s prodejem 8,85 milionu vozů. Firma by tak mohla brzy vystřídat amerického konkurenta General Motors na postu největšího výrobce automobilů na světě.