Diskuze
Toyota vyvíjí systém, který před nehodou převezme řízení
Děkujeme za pochopení.
ejb
Blbečci :D
Ježiš tady je zase inženýrů :D, všichni ví co to bude dělat a úplně nejvíc, co to dělat nebude. Pošlete jim ty vaše super poznámky do Toyoty, oni jsou určitě takoví imbecilové, že s tím nepočítají :D
l.g
Už vidím
Už vidím ty soudní spory s Toyotou o tom, jak jejich systém způsobil smrt.
V případě, že totiž takové auto někoho zabije, řidič je beztrestný.
jyyyj
NIGDY jsem auto, které ode mne převezme řízení neřídil a ani
nebudu. Proto jsem NIGDY vážně neboural.
Karlvonbaum
Tohle zavání problémem
Dám příklad systém vyhodnotí, že musí systém udělat manévr aby auto nesrazilo chodce. V nevyhnutelném střetu auto stočí volant a auto zahne do výlohy kavárny kde sedí lidé hned za ní, protože z druhé strany byl třeba člověk na kole.
Nebude to ještě rozlišovat přírodní selekci jako např. ten muž je již starý a zajisté nemocný tak místo do mladého vrazím do starého a nemocného?
Ne ne nemyslím si, že to bude dobrá cesta.
rytíř Smyl Flek z Nohavic
ale takovej super radar
který vám řekne volno mužete předjet, by nebyl špatnej
929
To bych hrozně chtěl..
..věc, která mě při poruše pošle do příkopy, nebo protijedoucí kamion. První věc, co bych v takovým autě udělal, tak bych znefunkčnil ten motor, co by tím volantem mohl točit.
at-man
otazka zodpovednosti ...
me zajima jak vyresi otazku kdo je za havarii odpovedny .... pokud system odebere ridici rizeni a "provede" za nej vlastni havarii, zajimala by me otazka, zda muze byt ridic za tuto havarii odpovedny. Muze tvrdit, ze situaci, ac kritickou, mel pod kontrolou a ze by k havarii nedoslo - pripadne doslo, ale s mensimi nasledky. Tudiz zasah automatiky ho z havarie "vyvinuje" .... alespon z nekterych nasledku
docela se divim fabrice ze se do takoveho kroku pousti - podle me jim na krk spadne asi babilion zalob
kajak v zakoně
Re: otazka zodpovednosti ...
to je jednoduchý.. za havárii bude zodpovědný teym ingenýrů toyota..
net.Xtreme V.
No nevím
1) bojím se hackerů a toho, že systém bude zneužitelný
2) mnohem víc se bojím bugů a asistované nehody, které by se člověk vyhnul...to radši plně řízené auto počítačem než jen před nehodou.
P1azer
Re: No nevím
Hacker-ů? Článek jsem jen prolítnul, ale on má běžet na nějaké síti?
Bugů bych se nebál, testovat to budou dostatečně dlouho. Ale je to elektronika, vždyť i ten mobil nebo PC se mi někdy sekne nebo restartuje..
cover72
Asistovaná sebevražda
Systém: před autem detekován cyklista, jedoucí uprostřed silnice. Kontrola: vlevo je podle radaru prázdno. Akce: zatočit vlevo.
Jejda, on tam byl útes...
Rambo-x
Jen další blbost co se brzy porouchá
Jsem zvědavý za jak dlouho to začne na palubní desku házet různé chybové hlášky a za jak dlouho se to úplně po**ere,a kolik bude stát oprava
Čím více v autě různých elektronických blbůstek,tím hůř.......můj názor je že auto má umět zvládnout řidič a ne za něj počítač,a když řidič nemá mozkovou kapacitu na to aby řídil,tak nemá do auta sedat,pravda je to krutá,ale je to tak
P1azer
Re: Jen další blbost co se brzy porouchá
Přesně. Známému se pokazil počítač a elektronika jen v blbým focusu. Ještě s tím nějak jezdil a auto mu chcípalo a v servisu byli bezradní. Ale tím, že s tím nic nedělali, tak se pomalu kazily další věci... skončilo to tak, že do zánovního auto vrazil asi 50tis. a má vyměněný téměř celý motor.
To je to stejný, jako teď láká v televizi VW na automatické parkování. Senzory pochopím (super věc), ale nechat za sebe zaparkovat počítač??
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...