Diskuze
Pokrok v mezích potřeby. Nová Toyota Yaris kašle na downsizing
Děkujeme za pochopení.
R18a31d98e79k 73Ž30i39ž88k84a
vzdyt uz v textu je napsano,ze je to motor urceny pro provoz ve meste.Oturbeny motor vyzaduje trochu vice prace pri rozjizdeni, zvlast male turbobenziny.Sam mam 0.9Tce tak vim.
J83a57n 94H53r10u76z92a
Spotřeba 4,8 l u hybridu není žádný zázrak. S C1 s motorem Toyota dosahuji dlouhodobý průměr 5,02 i bez sady baterií a elektormotorů.
M52i41l84a63n 89V81o42t82a57v86a
jj, oni na to jdou od lesa :-) zdůvodní, že ale původní spotřeba byla dvojnásobná, takže je to vlastně úspěch. Takhle mi o řekli, když jsem poptával RAWku. a tam je ta spotřeba ještě vyšší. To už mi pak dává větší smysl Mitsu Outlander se svým hybridem spotřebou 1,7
V18í98ť97a 88K10r53u53t71i14š
Toyota na downsizing sice kašlat může, ale paradoxně on je příčinou jejího upsizingu. Protože jak jinak by dnes kontrovala stále výkonnější konkurenci, která používá přeplňování?
M95i57l30a87n 26V74o17t22a63v40a
Takze podobna historka jako s Corolou, ktera zustala jednim z nejnebezpecnejsich aut a ktera to totalne projela na cresh testu. A stejen je to tady. Udelali facelift, ale s kostrou auta a tudiz s pasivni bezpecnosti vubec nic.
F35r88a26n31t85i22š40e89k 94S82o14b50o80t95k37a
Kde jste to vzal - můžete mně to ukázat? Já jsem si projel na internetu všechny dostupné crash testy a všechny jsou good, něco od 4,2 do 5 v pětistupňové škále. A to jak staré, tak i nové testy.
P70e93t10r 57Č64e78r80v83e66n60ý
Máme jeden z 334 loni prodaných hybridů. V provedení selection je to auto designově dost podobné tomuto novému modelu, vč. té černé střechy, disků kol. A musím říct, že se mi ten náš líbí víc, než tato varianta, která je prakticky jen víc hranatá v detailech jako je přední maska, páté dveře. I interiér je prakticky stejný, až na ty výdechy z Aurisu. Za tohle vyhodila TOYOTA 2,5mld.?Naprosto nechápu
Pokud jde o provozní vlastnosti, tak hybrid je do městského provozu skutečně super. Při akceleraci je hlučnější kvůli převodovce typu variátor (Co má moje Vespa taky) Podvozek je tvrdší sportovní, široké gumy v základu této výbavy vybízejí k ostré jízdě, kdy není třeba před zatáčkou moc brzdit a benzinový motor 1,5 pracuje v synergickém efektu s elektromotorem. Jediným negativem je malá kapacita NiMh akumulátoru, která při popojíždění do kopce v dlouhé koloně brzo přestane stačit. A samozřejmě minimálně o půl litru vyšší spotřeba kvůli zmíněným zbytečně širokým pneumatikám (195 versus 175mm)
Návštěv značkového servisu se nebojím.Předchozí TOYOTA Corolla za 13 let provozu (160tis.km) neměla žádné závady. Měnila se jen opotřebovaná spojka, což u hybridu nehrozí
R39e87n20é 81H23a92l40l89a
Koupíte si auto a nevíte, co tam máte a ještě o tom píšete nepravdy. E-CVT není variátor.
J40a77k59u15b 36F54e25i67f30a15r
Nedávno jsem měl pujčený Yaris v hybridu v ceně asi 450tis. Velmi příjemné a překvapivě svižné svezení.
Nemít v rodině už 3 vozy, určitě bych o něm uvažoval jako o vozítku do Prahy.
T74o21m54á75š 33D60u55š80e16j63o97v60s54k15ý
Článek je dobrý a informativní, jen mě překvapuje množství překlepů a chybějících písmenek. :)
I58g69n56á33c 30M18r81k89v72i60č50k28a
takový prdítko za 320 tis. ? Za 320 máte fábií - mnohem větší, klidně i kombík a s turbem k tomu
P76a64v67e55l 41N96o58v74o18t55n15ý
Jdi do bruselu s tou přímovstřikovou rakovinou.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej RD 2+1 v centru s velkou zahradou, 326 m2 SLEVA
Nerudova, Břeclav
3 700 000 Kč