Diskuze
Duroplastová pomsta za Sudety slaví na VŘSR šedesátiny
Děkujeme za pochopení.
T34o76m79á25š 67Z13e45m13á81n84e89k
Na to auto nezapomenu, když se mi ve městě ulomilo zadní rameno a kolo se bimbalo v divném úhlu za autem dojel jsem i na třech kolech, to čtvrté jsem dotáhnul za brzdovou hadičku.
R37a64d69e92k 84D91o95l90e65ž68a25l
Ještě dodatek: dovoz Trabantů byl skutečně do ČSSR stopnutý v roce 1985 kvůli emisím, výjimku měly vozidla pro invalidy s ručním řízením. To by možná chtělo zmínku v textu, Trabant byl jediným autem z východního bloku, který ho mohl mít z továrny.
M86a18r21t38i90n 77L83a63c91o
Len pre presnosť, nebolo to ručné riadenie, bola to poloautomatická spojka Hycomat, ovládaná radiacou pákou. V praxi to znamenalo, že na ovládanie stačila jedna noha (plyn-brzda). Od prvého majiteľa som takéhoto Trabíka kupoval.
F50r12a33n84t76i57š45e32k 80M20a39t74ě73j60č66e86k
Přijeli tři hmotní američani a zajímali se o licenci. Zkušební jezdec nejprve counul, pak popojel dopředu, pak se otočil o 180 stupňů a povozil je po autodromu. Řekli, není to tak špatné auto, ale to couvání a otáčení musí být vždy než někam pojedeme? Zkušební jezdec odpověděl, nemusí, ale skřípnul jsem mezi dveře pampelišku a když ta mrcha ucukat, tak jsem ji ukroutil!
O50d52s48t96r96a77n81ě65n46ý 68U68ž86i76v34a60t48e89l
M44a86r14t78i92n 45L49a68c24o
Môj je ročník 1974, mám ho desať rokov na takmer denné jazdenie do práce a občasné na 50 km vzdialenú chalupu. Za ten čas 40 tis.km (spolu 80 tis.), menil som zadné ramená, brzdové obloženie, 2x baterku a teraz musím vyvariť prahy a vymeniť lamelu spojky. Dal som zaňho 2500,- Sk, dnes mám ponuky na 1000€. Za mňa má Trabi.
P36e51t34r 86M47i39c86h65a23l
Smradlavý vergl. Nechtěl bych to ani zadarmo.
F85r26a18n69t68i97š30e70k 49M39a85t56ě86j93č14e12k
On měl, ale ohromnou výhodu v tom, že smrděl dozadu!
J79i82ř26í 51D87v23o20ř27á43k
Řidič Mercedesu zastaví na křižovatce. Po chvíli se ozve menší rána. Podívá se do zrcátka a vidí, že má v kufru napasovavaného trabanta. Z palubního počítače se ozve : " Nalezen nový hardwere. Přejete si instalovat ovladače ?"
J74ú50l27i62u83s 74M80i69k93u18l85a
Pardon za mínus, ja som sa tak smial že som netrafil :-]
R63o65m78a63n 40K81o45z58e13l
Četl jsem několik dobových testů Trabanta 1,1 a vždy z nich čišela skepse a bylo to nazýváno jako poslední záchvěv už 5 minut po dvanácté...bylo popisováno, že vozidlo zůstalo Trabantem, čtyřdobý motor je sice ekologičtější, ale není moc živý, ve vyšších otáčkách ztrácí dech a hlavně spotřeba vychází nad 8 l, což je vzhledem k velikosti vozidla a objemu motora nepřijatelné.
"Přestože již příští měsíc má být zahájena sériová výroba Trabata 1.1, je její konec již nadohled. Doby, kdy Automobilové závody ve Cvikově vyráběly a prodávaly, co chtěly, jsou pryč. Nicméně nejméně dalších deset let bude nutné zabezpečit pro tento přechodný typ servis a dodávku náhradních dílů, kterých mimochodem není dostatek ani pro Trabant 601. Z tohoto hlediska je nejen vozidlo samotné, ale i zahájení jeho výroby rozporuplné"
J80a33r75o97m74í70r 39Č13e55c87h
Moje první auto hned po získání řidičáku,nikdy na něj nezapomenu.Model rok 88 tyristorové zapalování, pružiny,čalouněný strop, střešní okno,byl to můj mazlík.
M72i64r44o38s33l19a39v 31S19t87e18i65n34e57r
Za 9000 marek jste dostali už i Favorita. Ten měl už trochu hezčí kabát.
Můj strýček, finanční policajt, si ze Sudet přivezl 1946 předchůdce Trabanta- DKW Meisterklasse. Plátěný montgomerák na dřevěné boudě byl natřen na černo a hnědo, Trabant měl trvanlivější kabát z plastů a elastů a ocelový rám. Jinak ta technika stejná.
Tyto plečky potkávám občas ještě na veřejné silnici, nepřehlédnutelný oblak nespáleného oleje za nimi.
V západoněmeckém tisku jsem našel úsudek: "Trabant, první německé auto, vyrobené výhradně z odpadků."
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...