Diskuze
Duroplastová pomsta za Sudety slaví na VŘSR šedesátiny
Děkujeme za pochopení.
T86o59m51á24š 19Z42e32m50á63n41e29k
Na to auto nezapomenu, když se mi ve městě ulomilo zadní rameno a kolo se bimbalo v divném úhlu za autem dojel jsem i na třech kolech, to čtvrté jsem dotáhnul za brzdovou hadičku.
R58a15d44e53k 47D43o29l71e63ž86a89l
Ještě dodatek: dovoz Trabantů byl skutečně do ČSSR stopnutý v roce 1985 kvůli emisím, výjimku měly vozidla pro invalidy s ručním řízením. To by možná chtělo zmínku v textu, Trabant byl jediným autem z východního bloku, který ho mohl mít z továrny.
M28a16r93t11i90n 72L18a11c83o
Len pre presnosť, nebolo to ručné riadenie, bola to poloautomatická spojka Hycomat, ovládaná radiacou pákou. V praxi to znamenalo, že na ovládanie stačila jedna noha (plyn-brzda). Od prvého majiteľa som takéhoto Trabíka kupoval.
F37r49a62n86t14i79š83e35k 35M31a59t35ě64j33č80e24k
Přijeli tři hmotní američani a zajímali se o licenci. Zkušební jezdec nejprve counul, pak popojel dopředu, pak se otočil o 180 stupňů a povozil je po autodromu. Řekli, není to tak špatné auto, ale to couvání a otáčení musí být vždy než někam pojedeme? Zkušební jezdec odpověděl, nemusí, ale skřípnul jsem mezi dveře pampelišku a když ta mrcha ucukat, tak jsem ji ukroutil!
O90d66s47t19r55a18n71ě96n22ý 33U18ž25i40v41a76t54e39l
M45a31r65t81i66n 42L62a44c45o
Môj je ročník 1974, mám ho desať rokov na takmer denné jazdenie do práce a občasné na 50 km vzdialenú chalupu. Za ten čas 40 tis.km (spolu 80 tis.), menil som zadné ramená, brzdové obloženie, 2x baterku a teraz musím vyvariť prahy a vymeniť lamelu spojky. Dal som zaňho 2500,- Sk, dnes mám ponuky na 1000€. Za mňa má Trabi.
P38e65t39r 21M63i82c23h86a98l
Smradlavý vergl. Nechtěl bych to ani zadarmo.
F16r70a91n37t28i77š65e74k 80M71a68t94ě92j53č15e94k
On měl, ale ohromnou výhodu v tom, že smrděl dozadu!
J29i11ř25í 41D34v33o83ř73á20k
Řidič Mercedesu zastaví na křižovatce. Po chvíli se ozve menší rána. Podívá se do zrcátka a vidí, že má v kufru napasovavaného trabanta. Z palubního počítače se ozve : " Nalezen nový hardwere. Přejete si instalovat ovladače ?"
J15ú66l10i69u34s 12M52i41k70u83l47a
Pardon za mínus, ja som sa tak smial že som netrafil :-]
R17o12m86a26n 90K61o90z75e50l
Četl jsem několik dobových testů Trabanta 1,1 a vždy z nich čišela skepse a bylo to nazýváno jako poslední záchvěv už 5 minut po dvanácté...bylo popisováno, že vozidlo zůstalo Trabantem, čtyřdobý motor je sice ekologičtější, ale není moc živý, ve vyšších otáčkách ztrácí dech a hlavně spotřeba vychází nad 8 l, což je vzhledem k velikosti vozidla a objemu motora nepřijatelné.
"Přestože již příští měsíc má být zahájena sériová výroba Trabata 1.1, je její konec již nadohled. Doby, kdy Automobilové závody ve Cvikově vyráběly a prodávaly, co chtěly, jsou pryč. Nicméně nejméně dalších deset let bude nutné zabezpečit pro tento přechodný typ servis a dodávku náhradních dílů, kterých mimochodem není dostatek ani pro Trabant 601. Z tohoto hlediska je nejen vozidlo samotné, ale i zahájení jeho výroby rozporuplné"
J44a21r34o25m43í80r 96Č54e74c82h
Moje první auto hned po získání řidičáku,nikdy na něj nezapomenu.Model rok 88 tyristorové zapalování, pružiny,čalouněný strop, střešní okno,byl to můj mazlík.
M85i28r27o48s71l97a74v 21S46t66e51i60n82e30r
Za 9000 marek jste dostali už i Favorita. Ten měl už trochu hezčí kabát.
Můj strýček, finanční policajt, si ze Sudet přivezl 1946 předchůdce Trabanta- DKW Meisterklasse. Plátěný montgomerák na dřevěné boudě byl natřen na černo a hnědo, Trabant měl trvanlivější kabát z plastů a elastů a ocelový rám. Jinak ta technika stejná.
Tyto plečky potkávám občas ještě na veřejné silnici, nepřehlédnutelný oblak nespáleného oleje za nimi.
V západoněmeckém tisku jsem našel úsudek: "Trabant, první německé auto, vyrobené výhradně z odpadků."
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!