Diskuze
VIDEO: Naučte se řadit v trabantu. První nastartoval před 55 lety na VŘSR
Děkujeme za pochopení.
V76l72a30d42i41m81í39r 32R49o61z48e97h31n68a55l
Kdysi dávno jsem měl odjet strejdovým maluchem (fiat 125 P). Na středové konzole mezi sedadly byla páčka (myslel jsem že sytič) Otočím klíčkem a nic..... Poto mi bylo vysvětleno, že ta páčka je startér. Startovalo se to jako motorová pila.....Potáhnout... roztočit motor.....
V14i29k83t18o97r 48W31o44l67f
A teď mi poraďte, kde se v dnešní době dá nejvýhodněji koupit Trabant. Na veteránových webech? Tam si jich každý hrozně cení.
P34e90t68r 80M48a90t67ě55j73í80č71e54k
kdysi jsem na tytrubko nasel peknej dokument o vyrobe trabantu ... paradni kousky. Treba perfektni mechanizace na ovezeni tesnosti predniho skla .... no jen se podivejte http://www.youtube.com/watch?v=d7lQCyZiRzk
R62o20m96a40n 47K52o16z19e98l
Měli jsme trabanta, byl dosti poruchový a nastartovat jej za studena bylo opravdové umění. Zřejmě zde byl vliv i tatínka, který vůz extra neudržoval a také nešikovnost mámy, od malička si pamatuju slovo "sytič", které bylo při studeném startu často vyslovováno. Když jsme jeli autobusem, tak jsem obdivoval, jak motor autobusu vždy naskočil ihned, u trabanta to bylo nemyslitelné. Nebyly vyjímkou ani 3 závady během krátké jízdy - chod motoru na jeden válec, zadrhávání lanka plynu, nemožnost nastartovat...
P18e23t58r 97L74a90n67d79a
Tenhle "Jaguár" si nezaslouží, aby o něm na idnesu psali s malým počátečním písmenem v názvu :-(
Jinak ne každý byl pomalý, můj zvládl i 180 km/h :-)
J69i55ř37í 61Š31v16e90h69l50a
Až takhle jo? To je ostrý:)
M11g70r80. 51J56a87n 82F58i65a73l21a
M67a11r78c38e58l 20P25a76v19l82í73k
podstatné nepresnosti - trabi-m sa dali predbiehať aj násobne drahšie a "modernejšie" autá, taký hrdý majiteľ žiguli 1600 trápil auto na piatom prevodovom stupni a trabi-mu stačil trochu kopcovitý terén - dolu kopcom sa rozpálil a pred vrcholom stúpanie rozdielom 80/60 km/hod zanechal udiveného víkendového vodiča v diaľke.
ps - prepálený olej nemusel byť, veď zmes 50/1 bola znesiteľná (škodovky mali takú spotrebu oleja, teda vrátane výmeny). bolo ale nutné po jazde mestom vytočiť teplý motor na trojke aspoň na osemdesiat a výfuk sa prečistil od úsad.
J10i10ř75í 13K34o43c92u40r13e15k
Jako že na dvě nádrže benzínu bylo třeba dolít litr oleje do motoru? Nesmysl. Kdysi jsem ji provozoval, sežrala 1,5 litru oleje na 10000 km, takže od výměny do výměny se dolévalo jednou.
P69a95v51e45l 38M56i61k35u74l48a
Trabantem se i dnes dá bezproblémů jezdit. Pokud je vůz alespoň trochu udržovaný (zejména čepy, řízení, brzdy) netřeba mít na tachometru šedesát a v očích smrt.
Když jsme se posledně vraceli ze Švédska tak ze severu Německa ze Sasnitzu jsme těch 750 km ujeli za 11 hodin včetně přestávek a tankování. S plně naloženým vozem při spotřebě 6,5 l / 100 km. Na Trabanta nedám dopustit!
GO TRABI GO!
R18o26m56a22n 68C76a98e13s21a90r
Je video upravené nebo iDNES zcela vědomě porušuje pravidla provozu na pozemních komunikacích? Ta přelepená registrační značka vpředu...
M23i60r67o36s70l79a75v 52B62u49d65a
Proboha proč to řešíš?
P15a36v91e29l 62R63e51i43s
Také jsem byl "šťastným" majitelem Tráboše. Kamarádi na něj dodnes vzpomínají s hrůzou v očích. Vše se v něm klepalo, netopil, o odmlžení čelního skla ani nemluvím... Byl to vrak a jízda v něm byla adrenalinový zážitek. Dneska se chytám za hlavu, čím jsem to jezdil
M43i64r82o53s63l44a57v 44S88t29e21i90n18e38r
Samozřejmě je vše relativní. Za totality jsem jezdil především na Jawě 250, nejméně 200 tisíc km. Mládí vydrží hodně, ale za deště třeba z Ostravy do Jihlavy, to nebyla žádná legrace. V Trabantu by na mně alespoň nepršelo, ale 1967 to byl jenom sen...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...