Diskuze
VIDEO: Naučte se řadit v trabantu. První nastartoval před 55 lety na VŘSR
Děkujeme za pochopení.
V22l19a33d19i13m70í51r 41R95o69z46e58h43n96a86l
Kdysi dávno jsem měl odjet strejdovým maluchem (fiat 125 P). Na středové konzole mezi sedadly byla páčka (myslel jsem že sytič) Otočím klíčkem a nic..... Poto mi bylo vysvětleno, že ta páčka je startér. Startovalo se to jako motorová pila.....Potáhnout... roztočit motor.....
V85i33k67t81o95r 72W21o75l43f
A teď mi poraďte, kde se v dnešní době dá nejvýhodněji koupit Trabant. Na veteránových webech? Tam si jich každý hrozně cení.
P90e49t38r 69M56a30t16ě68j34í71č43e50k
kdysi jsem na tytrubko nasel peknej dokument o vyrobe trabantu ... paradni kousky. Treba perfektni mechanizace na ovezeni tesnosti predniho skla .... no jen se podivejte http://www.youtube.com/watch?v=d7lQCyZiRzk
R93o36m16a13n 68K17o43z48e96l
Měli jsme trabanta, byl dosti poruchový a nastartovat jej za studena bylo opravdové umění. Zřejmě zde byl vliv i tatínka, který vůz extra neudržoval a také nešikovnost mámy, od malička si pamatuju slovo "sytič", které bylo při studeném startu často vyslovováno. Když jsme jeli autobusem, tak jsem obdivoval, jak motor autobusu vždy naskočil ihned, u trabanta to bylo nemyslitelné. Nebyly vyjímkou ani 3 závady během krátké jízdy - chod motoru na jeden válec, zadrhávání lanka plynu, nemožnost nastartovat...
P81e16t87r 11L59a41n78d89a
Tenhle "Jaguár" si nezaslouží, aby o něm na idnesu psali s malým počátečním písmenem v názvu :-(
Jinak ne každý byl pomalý, můj zvládl i 180 km/h :-)
J96i76ř91í 47Š65v81e88h46l88a
Až takhle jo? To je ostrý:)
M98g73r24. 42J42a73n 33F85i93a29l51a
M56a79r67c12e79l 89P67a32v28l69í93k
podstatné nepresnosti - trabi-m sa dali predbiehať aj násobne drahšie a "modernejšie" autá, taký hrdý majiteľ žiguli 1600 trápil auto na piatom prevodovom stupni a trabi-mu stačil trochu kopcovitý terén - dolu kopcom sa rozpálil a pred vrcholom stúpanie rozdielom 80/60 km/hod zanechal udiveného víkendového vodiča v diaľke.
ps - prepálený olej nemusel byť, veď zmes 50/1 bola znesiteľná (škodovky mali takú spotrebu oleja, teda vrátane výmeny). bolo ale nutné po jazde mestom vytočiť teplý motor na trojke aspoň na osemdesiat a výfuk sa prečistil od úsad.
J50i78ř85í 81K19o68c98u78r53e19k
Jako že na dvě nádrže benzínu bylo třeba dolít litr oleje do motoru? Nesmysl. Kdysi jsem ji provozoval, sežrala 1,5 litru oleje na 10000 km, takže od výměny do výměny se dolévalo jednou.
P34a51v49e26l 44M74i39k93u43l27a
Trabantem se i dnes dá bezproblémů jezdit. Pokud je vůz alespoň trochu udržovaný (zejména čepy, řízení, brzdy) netřeba mít na tachometru šedesát a v očích smrt.
Když jsme se posledně vraceli ze Švédska tak ze severu Německa ze Sasnitzu jsme těch 750 km ujeli za 11 hodin včetně přestávek a tankování. S plně naloženým vozem při spotřebě 6,5 l / 100 km. Na Trabanta nedám dopustit!
GO TRABI GO!
R36o35m77a74n 16C11a80e30s69a30r
Je video upravené nebo iDNES zcela vědomě porušuje pravidla provozu na pozemních komunikacích? Ta přelepená registrační značka vpředu...
M74i59r68o47s50l18a33v 83B37u58d52a
Proboha proč to řešíš?
P82a98v73e73l 20R42e93i19s
Také jsem byl "šťastným" majitelem Tráboše. Kamarádi na něj dodnes vzpomínají s hrůzou v očích. Vše se v něm klepalo, netopil, o odmlžení čelního skla ani nemluvím... Byl to vrak a jízda v něm byla adrenalinový zážitek. Dneska se chytám za hlavu, čím jsem to jezdil
M51i44r77o81s36l62a65v 14S62t73e36i59n48e10r
Samozřejmě je vše relativní. Za totality jsem jezdil především na Jawě 250, nejméně 200 tisíc km. Mládí vydrží hodně, ale za deště třeba z Ostravy do Jihlavy, to nebyla žádná legrace. V Trabantu by na mně alespoň nepršelo, ale 1967 to byl jenom sen...
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Služebák hipíků se teď ovládá displejem. California dostala dvoje šoupačky
Příběh kompaktního obytňáku se značkou Volkswagen rozhodně nekončí. Německý výrobce představil...
Pronájem bytu 2+kk 52,9 m2 Kolín, ul. A. Dvořáka
Antonína Dvořáka, Kolín - Kolín II
10 000 Kč/měsíc