Diskuze
Automobilky zdržují prodej elektromobilů, stěžuje si organizace
Děkujeme za pochopení.
M84i60r33o87s16l21a78v 15S52u70c16h59y
Viděl jste někdo frontu u prodejců elektromobilů a nešťastné zákazníky, na které nezbylo?
O93d36s76t17r43a27n46ě15n60ý 59U31ž97i10v51a46t59e98l
V67l74a17d73i39m40í50r 77R36e77t42t94i44n41g24e79r
Je třeba, aby stát byl technologicky neutrální tj. podporoval auta na vodík, elektromobily i CNG/LPG jako Německo. Pak ta ropa skutečně lze opustit. Kdo potřebuje lítat po městě, stačí elektromobil. Kdo chce tahat vozíky, může jezdit vodíkovým autem a pro koho je to velký technologický skok, může v mezičase jezdit na LPG/CNG.
E34m73i88l 42N14o54v90á16k
Tak jednak cílem současného snažení není opouštět ropu, za druhé auta nejsou ani zdaleka to jediné, kde se ropa používá, a za třetí z těch uvedených alternativních paliv to nejpoužívanější se vyrábí právě z ropy, má to dokonce v názvu.
P27a98v34e38l 35O86t63i73s29k
No ono je to přece jasné, proč to zdržují, bojí se aby si předčasně kdy to ještě nepotřebují nevyčerpali skupinu zájemců o elektromobil, která je dost omezená, potom když už budou potřebovat ty počty prodaných EV pro splnění flotilových emisí by jim právě zákazníci kterým by to prodali ted mohli chybět.
V15l83a95d97i85s64l95a36v 38B17u48r13y20š26e27k
prostě to dělají proto, že se jim to vyplatí, jinak by to nedělaly, ty automobilky
P17a28t74r77i56k 26M93i22k82e11l
Při současné spotřebě mědi dojdou známé a těžitelné zásoby do roku 2070, super proto budeme prosazovat auta na baterky do kterých potřebujeme miliony tun neexistující mědi.
Kobalt, bez kterých se tužkové baterie do elektro zázraku pro jistotu nedají vyrobit vůbec je nedostatkovým kovem již dnes, a i když se černoušci v Kongu množí dělením už se prostě do díry z které se kobalt těží další nevejdou a tak těžba reálně stoupat nemůže a nebude, Lithium na tom není o mnoho lépe.
Těžko najdete neekologičtější výrobu a výrobek než je x metráková baterie nutná do každého auta, nevadí budeme tím zaneřáďovat planetu.
Každý kdo měl kdy něco na baterie ví, že je baterie nespolehlivý drahý nesmysl, který odejde dříve než výrobek, který napájí, nevadí , prostě to lidem vnutíme.
LI-cokoliv baterie jaksi nefungují při nízkých teplotách , kdy jejich kapacita prudce klesá a hlavně je nelze nabíjet, sakra v zimě mrzne ......
Elektřina se nikde netěží a světe div se většina se jí vyrábí spalováním fosilních paliv. jak jsme již psal Tesla reálně v zimě spotřebuje na 100km 30kWh i když budu počítat velmi optimistický a nereálný 1kg uhlí na výrobu 1kWh znamená to spálit 30kg uhlí to vyprodukuje 58kg CO2 v ČR je 53% elektřiny z uhlí ok to znamená 31kg CO2 , auto na naftu se spotřebou 6l/100km vyprodukuje 15.6kg CO2 je tedy z pohledu produkce CO2 cca 2x ekologičtější
Muže mi někdo vysvětlit proč se ten neekologický elektro nesmysl nezdaňuje a nepotírá jak ta nejhorší a nejméně ekologická forma dopravy?
P55a39v15e21l 52K48r24ů67t74a
Je modní nesmysl. Proto na to lidé budou stát i fronty.
V39á56c27l80a48v 18Z92í16b75a47r
Ceny na polovinu ,dojezd trojnásobný pak se dá o elektroautech uvažovat
V51l12a17d82i16s31l16a22v 85B26u12r20y70š22e96k
tak třeba to tak bude, ale jistě to nebude hned zítra, mimochodem, lidí co o EV uvažují i dnes je taky docela dost
V35á89c24l84a68v 34M45e44d85e69k
Ta čísla - obzvlášť u Tesly 3 - jsou velmi zajímavá. Ze všech možných alternativních pohonů jsme si vybrali jeden - ten nejméně vhodný, a tlačíme ho silou, třebas i přes mrtvoly.
V88l46a36d68i63s20l28a74v 41B97u48r55y98š89e46k
ropu a za živýho boha ji nechceme opustit i kdyby čert na kole jezdil, to se nám může vymstít
J36a37n 50B72a28r85t15a
Co je na vyrobe velkych baterii do aut "ekologictejsiho"? Stejny fejk jako vetrna elektrarna a naklady na jeji vyrobu a likvidaci.
V83l18a82d12i90s90l77a26v 66B71u95r45y42š68e84k
není na tom ekologickýho nic a na výrobě aut na ropu vlastně není ekologickýho taky nic, nakonec příjdeme na to, že jedině pěší chůze je ekologická, neekologický je vlastně už i elektrokolo, jak se chtějí lidi vozit, tak je to vždycky neekologická i když jedou tramvají
P27e62t90r 91D95r80a97p89a78l
EK si o 50% navýšila rozpočet na leteckou dopravu...a nám plebsu bude nutit předražený autíčka na baterky
V34l48a42d96i93s71l66a83v 82B61u27r84y60š29e36k
tak je jasný, že je zlá, ale s tím toho asi moc nenaděláme
M95i24c41h76a58l 62Ž56á76k
Organizace Transport & Environment může klidně začít vyvíjet vlastní vozy. Nechápu tu jejich drzost.
V50l20a87d80i36s88l33a85v 27B14u20r66y51š45e29k
nemůže, auta dělají automobilky a ne organizace, kdyby začala organizace dělat auta, tak by nebyla už organizace, ale automobilka
J72i10ř38í 60B58r17u67t42o12v71s64k98ý
Stejně s těma cenovkama budou stát v těch,, naleštěných Showroom",každý se podívá,zavrtí hlavou tak to teda ne a půjde dál
F65r65a23n29t38i77š71e90k 85N16o89v40á94k
Brusel zavelí, česká vláda si načůrá do kalhot... a klasické motory se zakážou. Nebo se řádně zdaní jako „motivace“. Starým vrakům se postupně zakáže vjezd do měst, na stará auta se zavede daň třeba 30 tisíc / ročně. A nazdar bazar. A bude se na to nadávat hospodě...a tím to asi tak skončí.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...