Z tohoto pohledu uvidíte nový kabriolet BMW na silnici asi nejčastěji

Z tohoto pohledu uvidíte nový kabriolet BMW na silnici asi nejčastěji | foto: BMW

Třetí osmiválcová M3 je bez střechy a veze dvě spojky pro BMW

  • 3
Rodina je kompletní. Po agresivním kupé a umírněněji vypadajícím sedanu je tu rozevlátý "floutek", který se nejraději prohání s větrem ve vlasech a muškami v úsměvu. Třetí nová "M-trojka" je tady. Osmiválec s výkonem 420 koní protentokrát dovádí pod kapotou kabrioletu.

Pokud využijete otevřenou verzi ke sprintům z nuly na stovku, ujede vám dříve představené kupé (ČTĚTE ZDE) o 0,5 sekundy. Kabriolet to zvládá za 5,3 s, kupé 4,8.. Tady už asi nepůjde moc o čechrání vlasů větrem, ale spíš o skalpování...

Před zatahující se oblohou se schováte pod skládací plechovou střechu, její uklizení do kufru trvá 22 sekund.

Díky ní a různým výztuhám vzrostla hmotnost o 230 kilo na konečných 1 800 kg. I díky tomu jsou dynamické hodnoty horší.

Při premiéře v Ženevě se nově představí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem.

Převodovka M-DCT má řadit rychleji než manuální skříň plná koleček a ještě má ušetřit půl litru benzinu na sto kilometrů jízdy.

Pro spolupráci s čtyřlitrovým osmiválcem si bude řidič volit z jedenácti různých programů řazení, z čehož je víc než polovina "manuálních".