Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Třicetimilionový Aston Martin One-77 se pomalu odhaluje

aktualizováno 
Máte zbytečný milion liber a chcete něco jiného, než má soused? Aston Martin právě pro vás připravuje supersport, který překonává vše, co tento tradiční britský výrobce kdy vytvořil.

Aston Martin One-77 | foto: Autoblog.com

Aston Martin One-77 bude pohánět dvanáctiválec do V s objemem 7,3 litru. Ten má základ v  šestilitrovém dvanáctiválci z modelu DBS. Model One-77 bude nejvýkonnějším modelem, jaký tento tradiční britský výrobce kdy stvořil.

Aston Martin One-77

Podle dostupných informací nabídne motor výkon i točivý moment ve znamení sedmiček: výkon 700 koňských sil a točivý moment 700 Nm. To by mělo ve spojení s nízkou hmotností stačit na překročení rychlosti 320 km/h. Zrychlení z 0 na 96 km/h by mělo proběhnout za 3,5 sekundy.

Aston Martin One-77

Supersport s rozměry 4 576 x 1 990 x 1 223 milimetrů vděčí za nízkou hmotnost okolo 1 500 kg (lehčí než osmiválcový vantage!) rámu z uhlíkových vláken a hliníkovým panelům karoserie.

Přesto si cestující budou moci vychutnat všechny moderní vymoženosti ve výbavě. Sedačky budou šité přímo na míru zákazníka a interiér může být vytvořen z pravého dřeva a kůže.

Aston Martin One-77

Aston Martin by měl vyrobit pouze 77 kusů nového supersportu, kterému cenou 30 000 000 korun konkuruje pouze Bugatti Veyron. Ve Velké Británii by měly zůstat pouze čtyři kusy, zájemci ze Spojených Států by se měli dočkat šesti kusů.

Většina produkce tak bude směřovat především k bohatým arabským šejkům. Případný zájemce by si měl s objednáním pospíšit, tedy jestli už není pozdě. Podle některých informací automobilka prozatím neuzavřela ani jednu objednávku, pouze eviduje vážné zájemce. Podle dalších zpráv je však už nový aston vyprodán. 

Autoři:




Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.