Slingshot se díky šířce téměř dva metry v zatáčce skoro vůbec nenaklání.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Posilovač řízení je geniálně nastavený a ponechává výbornou odezvu od předních kol.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při pohledu z boku vypadá Slingshot jako něco, co právě přiletělo z Marsu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sedačky jsou voděodolné a překvapivě ani ne moc tvrdé.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor je poctivý řadový čtyřválec z dílen GM a někdy působí trochu obstarožně.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor je poctivý řadový čtyřválec z dílen GM a někdy působí trochu obstarožně.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zážitek z jízdy posiluje řev motoru, hučení kardanu i neustálé ječení od zadního kola ve smyku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní kolo se utrhne opravdu snadno.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední kapotáž vypadá trochu jako bojová kosmická loď z Hvězdných válek.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přilba ani rukavice sice nejsou na našich silnicích povinné, ale sami zjistíte, že se v nich jezdí lépe.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Abyste si nevykroutili krk při otáčení na úzké sedačce, je pro vás připravena couvací kamera.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nedotáčivost této tříkolce opravdu nikdo vyčítat nebude.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nasoukat se za volant není pro dlouhána zrovna jednoduché.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sedačky jsou voděodolné a překvapivě ani ne moc tvrdé.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zajímavý design vychází z kombinace červených lakovaných ploch a plastů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zajímavý design vychází z kombinace červených lakovaných ploch a plastů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zajímavý design vychází z kombinace červených lakovaných ploch a plastů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tachometr a otáčkoměr. Víc tady nepotřebujete a ani nestihnete sledovat.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nejdůležitější tlačítko ve Slingshotu je vypínač ESP.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při pohledu zezadu je to plnohodnotná formule.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přenos výkonu na zadní kyvnou vidlici zajišťuje ozubený řemen.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Do schránek za sedadla se vejde integrální přilba nebo střední batoh.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Volant má tvar loga Slingshot.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ovládání je jisté a přesné i ve vyšších rychlostech za hranicemi legálních limitů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris Slingshot SL
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při oficiálním odhalení Slingshotu byl zájem novinářů opravdu velký.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz