Diskuze
Piaggio MP3: o kolečko navíc a jste králem skútrařů
Děkujeme za pochopení.
zoxi
Nechápu
auto je o mnoho složitější a vlastně levný tohle by mělo stát nový tak 80 t.
Djouzif
Je to dobrej skutr
mam MP3 400 dva a pul roku. Zrovna nedavno jsem uvazoval o prodeji ale pak jsem si znovu uvedomil jak hodne praktickej skutr to je. Chtel jsem vymenit za BMW 800 GS coz je sice krasnej stroj ale pro me je prakticnost jeste porad dulezitejsi :)
To co se vejde pod sedadlo MP3 se nevejde "skoro" do zadny jiny motorky + je moznost pridat top box nebo postrani brasny. Byl jsem na ni dokonce 2 x v Alpach a bez problemu. Tam se teprve clovek na tech vlasenkach v horskejch pasech vyradi. Dalsi vec je ze clovek i pri opravdu silnym desti zustane suchej (a to nemam ani tak velky sklo jako ten v tom clanku. + zminena lepsi prilnavost za sucha hlavne i za mokra ... skutr diky 3timu kolu zastavi udajne o 30% driv nez normalni motorka a hlavne se vam nesmykne predni kolo do strany pri prudkym brzdeni coz uz se mi stalo na jiny motorce. Parkovani je velmi phodlny jelikoz jakmile zamknete predni kola staci skutr uz jen strkat do garaze jednim prstem.
AR-TU
Re: Je to dobrej skutr
Djouzife, skůt je to pěknej, ale nepiš tady, že je to motorka = skůtr je skůtr a motorka je motorka
AR-TU
Spousta odborníků a motorkářů, jak tak koukám....
Na MP3 300ccmjsem jezdil. Využití jako skůtr do města super, mimo město slabší motor, proto doporučuji vyšší kubaturu 400ccm. Je třeba rozlišovat v označení koncová písmena LT, zde skutečně stačí sk.B a RL, zde potřebujete sk.A.
Je nesmysl to srovnávat se skůtrem 50ccm, nebo 125ccm, porovnávejte to s většímy skůtry (např. SilverWing, Burgman, 9 piaggio a další), pak vám přijde velikost srovnatelná a opravdu nevýhodou jsou ty zmiňovaná 3kola a díry v silnici, ale pak už převažují výhody. Zkušenější i nezkušený řidič může více brzdit, více se naklánět, provoz je to pohodlný. Srovnání s autem? No to je kravina, kdo si pořizuje skůtr, tak si pořizuje skůtr a ne auto.
Jinak na moto všech možných značek a typů jezdím více jak 25let a MP3 rozhodně není nic co by mě osobně zklamalo, nebo nějak vadilo. Požizovat si větší skůtr pro sebe, byl by v hledáčku na předním místě. Jo a cena? Jestli řešíte opravdu cenu, tak si nekoupíte ani jiný velký skůtr a pak nemáte co řešit.
Ahoj všem a pěkný den
twine
Za svého skútra 125 ccm bych to nevyměnil
Je to zajímavé, technologie výkyvných předních ramen vypadá vymakaně. ALE skútr jsem si koupil na ježdění po Praze a důležité jsou 2 věci:
- parkování - to by s MP3 snad nebyl problém, nicméně i zde platí čím menší tím lepší.
- pohyblivost - obávám se, že klasický lehký skútr v tomto ohledu nic nepřekoná. Je malý, všude se protáhne a 125 ccm má už dostatečný výkon, abych v městském provozu včas zmizel z dosahu vypruzených řidičů terénních vozů, kteří na rozdíl ode mě musí trávit čas v kolonách.
hrcprcsalala2
Re: Za svého skútra 125 ccm bych to nevyměnil
Proč by se tohle mělo protáhnout hůř než klasický skútr? Široké je to stejně (nejširší jsou skůtry beztak v řidítkách) a k tomu to má lepší stabilitu, tudíž třeba projíždění malou rychlostí mezi auty by mělo být jednodušší. Kolikrát s hrůzou koukám, jak v takové situaci skútristi sotva drží balanc a skútr se jim kýve ze strany na stranu...
aluminiový alobal
problém je cena
není vysoká ale za ty peníze se už skoro koupí auto
hrcprcsalala2
Re: problém je cena
Jenže auto jaksi nemá výhody skútru, že.
starej Brůna
Piaggio je na špici
Už delší dobu uvažuju nad skůtrem ale asi klasickým, tohle je dost drahé. Samozřejmě Piaggio, žádné napodobeniny i padesátka v základu jezdí docela slušně, škoda že je třeba Vespa tak drahá...
Rokba
Hmmm..to je novinka
V Římě jsem to viděl jako celkem běžnou věc už asi před 4 lety..
cassul
Re: Hmmm..to je novinka
No a vzhledem k tomu, že to je opravdu už poměrně stará věc a přesto se to nikdy moc masově nerozšířilo, pravděpodobně to není žádný nebude...
zorro_rojo
Technicka data,
nebyla by?
Vozitko je to podle clanku zajimave, ale nejak mi v clanku chybi to dulezite..
hugomárapokutář
Re: Technicka data,
Zkus si to zadat do vyhledávače! Pokud to ofšem umíš!?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytu 3+1 76 m2
Na Uličce, Otrokovice, okres Zlín
3 900 000 Kč