Diskuze
Piaggio MP3: o kolečko navíc a jste králem skútrařů
Děkujeme za pochopení.
zoxi
Nechápu
auto je o mnoho složitější a vlastně levný tohle by mělo stát nový tak 80 t.
Djouzif
Je to dobrej skutr
mam MP3 400 dva a pul roku. Zrovna nedavno jsem uvazoval o prodeji ale pak jsem si znovu uvedomil jak hodne praktickej skutr to je. Chtel jsem vymenit za BMW 800 GS coz je sice krasnej stroj ale pro me je prakticnost jeste porad dulezitejsi :)
To co se vejde pod sedadlo MP3 se nevejde "skoro" do zadny jiny motorky + je moznost pridat top box nebo postrani brasny. Byl jsem na ni dokonce 2 x v Alpach a bez problemu. Tam se teprve clovek na tech vlasenkach v horskejch pasech vyradi. Dalsi vec je ze clovek i pri opravdu silnym desti zustane suchej (a to nemam ani tak velky sklo jako ten v tom clanku. + zminena lepsi prilnavost za sucha hlavne i za mokra ... skutr diky 3timu kolu zastavi udajne o 30% driv nez normalni motorka a hlavne se vam nesmykne predni kolo do strany pri prudkym brzdeni coz uz se mi stalo na jiny motorce. Parkovani je velmi phodlny jelikoz jakmile zamknete predni kola staci skutr uz jen strkat do garaze jednim prstem.
AR-TU
Re: Je to dobrej skutr
Djouzife, skůt je to pěknej, ale nepiš tady, že je to motorka = skůtr je skůtr a motorka je motorka
AR-TU
Spousta odborníků a motorkářů, jak tak koukám....
Na MP3 300ccmjsem jezdil. Využití jako skůtr do města super, mimo město slabší motor, proto doporučuji vyšší kubaturu 400ccm. Je třeba rozlišovat v označení koncová písmena LT, zde skutečně stačí sk.B a RL, zde potřebujete sk.A.
Je nesmysl to srovnávat se skůtrem 50ccm, nebo 125ccm, porovnávejte to s většímy skůtry (např. SilverWing, Burgman, 9 piaggio a další), pak vám přijde velikost srovnatelná a opravdu nevýhodou jsou ty zmiňovaná 3kola a díry v silnici, ale pak už převažují výhody. Zkušenější i nezkušený řidič může více brzdit, více se naklánět, provoz je to pohodlný. Srovnání s autem? No to je kravina, kdo si pořizuje skůtr, tak si pořizuje skůtr a ne auto.
Jinak na moto všech možných značek a typů jezdím více jak 25let a MP3 rozhodně není nic co by mě osobně zklamalo, nebo nějak vadilo. Požizovat si větší skůtr pro sebe, byl by v hledáčku na předním místě. Jo a cena? Jestli řešíte opravdu cenu, tak si nekoupíte ani jiný velký skůtr a pak nemáte co řešit.
Ahoj všem a pěkný den
twine
Za svého skútra 125 ccm bych to nevyměnil
Je to zajímavé, technologie výkyvných předních ramen vypadá vymakaně. ALE skútr jsem si koupil na ježdění po Praze a důležité jsou 2 věci:
- parkování - to by s MP3 snad nebyl problém, nicméně i zde platí čím menší tím lepší.
- pohyblivost - obávám se, že klasický lehký skútr v tomto ohledu nic nepřekoná. Je malý, všude se protáhne a 125 ccm má už dostatečný výkon, abych v městském provozu včas zmizel z dosahu vypruzených řidičů terénních vozů, kteří na rozdíl ode mě musí trávit čas v kolonách.
hrcprcsalala2
Re: Za svého skútra 125 ccm bych to nevyměnil
Proč by se tohle mělo protáhnout hůř než klasický skútr? Široké je to stejně (nejširší jsou skůtry beztak v řidítkách) a k tomu to má lepší stabilitu, tudíž třeba projíždění malou rychlostí mezi auty by mělo být jednodušší. Kolikrát s hrůzou koukám, jak v takové situaci skútristi sotva drží balanc a skútr se jim kýve ze strany na stranu...
aluminiový alobal
problém je cena
není vysoká ale za ty peníze se už skoro koupí auto
hrcprcsalala2
Re: problém je cena
Jenže auto jaksi nemá výhody skútru, že.
starej Brůna
Piaggio je na špici
Už delší dobu uvažuju nad skůtrem ale asi klasickým, tohle je dost drahé. Samozřejmě Piaggio, žádné napodobeniny i padesátka v základu jezdí docela slušně, škoda že je třeba Vespa tak drahá...
Rokba
Hmmm..to je novinka
V Římě jsem to viděl jako celkem běžnou věc už asi před 4 lety..
cassul
Re: Hmmm..to je novinka
No a vzhledem k tomu, že to je opravdu už poměrně stará věc a přesto se to nikdy moc masově nerozšířilo, pravděpodobně to není žádný nebude...
zorro_rojo
Technicka data,
nebyla by?
Vozitko je to podle clanku zajimave, ale nejak mi v clanku chybi to dulezite..
hugomárapokutář
Re: Technicka data,
Zkus si to zadat do vyhledávače! Pokud to ofšem umíš!?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...