Štíhlý klasik je v zatáčkách jako doma.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Bonneville Street Cup
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Řadová dvouválcová devítistovka má fešácký černý nátěr.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podvozek nerozhodí ani zámecká dlažba.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malé stylové blikače jsou komplet v LED.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klasika ke klasice. Motorce to ve vjezdu do zámku docela sluší.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Krátké matně černé koncovky duní příjemným basem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Street Cup zatáčky miluje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Prostorné sedlo má stylový povrch z broušené kůže. Sedlo spolujezdce kryje závodní krovka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Bonneville Street Cup
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hliníkový držák světlometu je sám o sobě ozdobou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kulatý světlomet je osazen klasickou halogenovou žárovkou. Stylová jsou zpětná zrcátka v koncích řídítek.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nad světlometem je pouze malý štítek jako ochrana palubní desky před nánosy hmyzu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mašina vyžaduje sportovnější posaz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Úzkou nádrž zdobí kolenní protektory. Patří do standardní výbavy.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nálepka pod sedlem praví, že Triumph je OK. Souhlasím.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní svítilna je na rozdíl od předku LEDková.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malá, ale příjemná vychytávka moderního klasika. USB konektor pod sedlem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Když je to potřeba, zadní kotouč dokáže slušně zabrat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
LEDky koncového světla jsou uspořádány do kroužku. Když se rozsvítí brzdové světlo, svítí lampa celá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Díky chrániči na nádrži lze Street Cup zalehnout bez rizika poškrábání laku na nádrži.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Víčko nádrže je historická stylovka. Ovšem uzamykatelná.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Analogové přístroje si Street Cup vypůjčil od modelu Thruxton.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Trubka řídítek je namotána kolem horních brýlí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovladače jsou jednoduché. Záludnosti nečekejte.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malé tlačítko se symbolem "i" přepíná zobrazované údaje na LCD displejích.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Díky přesazení kliky o 270°má řadový dvouválec vlastnosti i zvuk véčka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vpředu sice jenom jeden kotouč, ale výkonům motocyklu to zcela odpovídá a brzdy se příjemně dávkují.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mazácká zrcátka na koncích heftů
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hliníkový držák světlometu je sám o sobě ozdobou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Aerodynamická stylová nádrž pojme 15 litrů paliva.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kolena výfukových svodů jsou navedena těsně pod motor. Ani ostří jezdci jimi o silnici neškrtnou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo spolujezdce je hodně úsporné. Demontáž krovky vyžaduje nářadí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Plechy z vrtaného hliníku navozují vzhled karburátorů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spolujezdci jsou k dispozici i stupačky. Většinou ale zůstanou ve sklopené poloze.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zato ty jezdecké pocházejí z nabroušeného Thruxtonu R 1200.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vodní chladič vzhled motorky nijak nehyzdí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Loukotě ke klasice? No nakonec proč ne?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz