Diskuze
Základem pro škody je definitivně tříválec, 1,2 TSI zůstává jen v Yetim
Děkujeme za pochopení.
L24a31d72i38s84l68a41v 54K75a33l25o97u66s
A víte,jak taková rozhodnutí vznikají ? Na poradě vykřikne superchytrý manažer(dohozený ze známosti netechnického typu)dejte tam DPF -Brussel to vyžaduje. Konstruktér namítne,už tam není prostor. Manažer-uřízněte jeden válec.
J80i56n86d53ř69i52c84h 20Š54k47o85p75e35k
to bude zase v bazarech výběr. Buď tříválec nebo tříválec
J25i90ř75í 14K28i98n46d95l
Mám rok auto OPEL ASTRA s třívalcem s turbem a naprostá spokojenost. Auto jezdí tiše, nikde nic se neklepe, díky turbu má výkon jako čtyřválec. Měl jsem předtím čtyřválec a obsahu 1600, ale tříválec v Oplu zrychluje rychleji. Průměrná spotřeba kolem pěti litrů.
P86e10t34r 39M77i83c56h54a90l
Přijď nám to říct o 5 let a 100 tisíc km později.
M46i55l24a21n 49K14n76a34z52k18o
škodovku jsem nikdy nevlastnil a už vím, proč si ji nikdy nekoupím...
J42i26ř63í 98S28c95h98w30a46c41h
to nejspíš škodovku už alespoň pět let posíláš do červených čísel
R93a98d53e44k 22Ž16i35ž96k91a
proboha srovnavejte srovnatelne.Srovnavat 5ti valec se zakladnim motorem??
L93a37d45i39s14l38a58v 14K86a95l90o71u36s
Já chci 0.5 L 12-ti válec quadroturbo, se 4 EGR ventily a 4 DPF filtry. Chtějte to taky, pomůžete tím ekonomice.
J44i90ř91í 23S24c83h37w57a91c27h
to "dvoudecový půlválec" místních "toužebníků" už je takřka stejně reálná "touha" jako ten tvůj "půllitrový dvanáctiválec"....
T53o53m91á47š 11S79e98d43l78á78k
Nedávno jsem viděl v provozu dvacet roků starý tříválec a úplně se třepalo celé auto a řadicí páku člověk sotva nahmatal, protože kmitala ze strany na stranu, zatím co stejně starý čtyřválec byl úplně v klidu. Tak že si říkám, jestli přece jenom není lepší ten klasický čtyřválcový atmosférický motor MPI se spotřebou do 6 litrů, který Vás nenechá na holičkách ani na německých dálnicích s neomezenou rychlostí. Vyzkoušen nový Hyundai i20 motor benzín 1,25. Jen škoda že tyto auta nemají tak přesné řízení, jako nové Fabie. Kdyby tento motor byl ve Fabii, tak bych jí bral okamžitě.
J42i57ř80í 96S86c58h70w69a91c22h
a pak že prý ty tříválce nic nevydrží
Tak zrovna atmosférická 1.2 v i20 nemá proti 1.0TSI na německé dálnici absolutně žádnou šanci i když má válec navíc.
... a nic se tam třepat nebude .... nejspíše ani po dvaceti letech.
T33o54m69á66š 63B62a52u98e90r
Já stále čekám na ten základní jednoválec 250 ccm s pěti turby a pěti kompresory
J50a68n 43H12r19u91z84a
Zatím by stačila dvouválcová motorizace. Třeba z Jawy 350. Místo Yeti by se hodil název Velorex.
F22r89a56n34t87i62s22e91k 93K86o19f93r36o65n
Bez ohledu na vše je na tom vidět ohromný technologicky pokrok v motorech.
Před 15 lety jsem měl v Audi A4 motor 1,9 TDI s výkonem 85 kW a to jsem si říkal, jak mám silný motor -:).
J23a66n 65M78a92l97ý
Technologický ano. Dopad na životnost to však má negativní
J34i82ř47í 36S98c51h37w19a97c54h
Doporučuji IMHO objektivní testy 1.0TSI v Octavii a v Leonu s pěkným shrnutím problematiky proč vlastně automobilky tříválce dělají.
http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/
http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-seat-leon-st-1-0-tsi-2017-funguje-snatek-z-rozumu/
J79a22n 67M33a70l42ý
Njn. Stejně jde pouze o koncernové emise. Nic jiného za tím není.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha