Diskuze
Základem pro škody je definitivně tříválec, 1,2 TSI zůstává jen v Yetim
Děkujeme za pochopení.
L68a28d44i67s46l39a29v 35K25a10l73o74u40s
A víte,jak taková rozhodnutí vznikají ? Na poradě vykřikne superchytrý manažer(dohozený ze známosti netechnického typu)dejte tam DPF -Brussel to vyžaduje. Konstruktér namítne,už tam není prostor. Manažer-uřízněte jeden válec.
J11i84n96d29ř97i35c62h 50Š35k60o18p16e60k
to bude zase v bazarech výběr. Buď tříválec nebo tříválec
J41i43ř81í 67K27i96n93d88l
Mám rok auto OPEL ASTRA s třívalcem s turbem a naprostá spokojenost. Auto jezdí tiše, nikde nic se neklepe, díky turbu má výkon jako čtyřválec. Měl jsem předtím čtyřválec a obsahu 1600, ale tříválec v Oplu zrychluje rychleji. Průměrná spotřeba kolem pěti litrů.
P44e37t22r 31M74i94c81h82a87l
Přijď nám to říct o 5 let a 100 tisíc km později.
M54i97l71a61n 42K97n73a44z86k45o
škodovku jsem nikdy nevlastnil a už vím, proč si ji nikdy nekoupím...
J12i42ř66í 35S60c85h52w86a91c43h
to nejspíš škodovku už alespoň pět let posíláš do červených čísel
R42a56d77e46k 21Ž50i68ž17k75a
proboha srovnavejte srovnatelne.Srovnavat 5ti valec se zakladnim motorem??
L60a66d67i51s72l62a18v 87K35a98l45o18u33s
Já chci 0.5 L 12-ti válec quadroturbo, se 4 EGR ventily a 4 DPF filtry. Chtějte to taky, pomůžete tím ekonomice.
J40i61ř90í 55S76c11h60w45a32c18h
to "dvoudecový půlválec" místních "toužebníků" už je takřka stejně reálná "touha" jako ten tvůj "půllitrový dvanáctiválec"....
T89o49m54á97š 30S34e49d91l38á65k
Nedávno jsem viděl v provozu dvacet roků starý tříválec a úplně se třepalo celé auto a řadicí páku člověk sotva nahmatal, protože kmitala ze strany na stranu, zatím co stejně starý čtyřválec byl úplně v klidu. Tak že si říkám, jestli přece jenom není lepší ten klasický čtyřválcový atmosférický motor MPI se spotřebou do 6 litrů, který Vás nenechá na holičkách ani na německých dálnicích s neomezenou rychlostí. Vyzkoušen nový Hyundai i20 motor benzín 1,25. Jen škoda že tyto auta nemají tak přesné řízení, jako nové Fabie. Kdyby tento motor byl ve Fabii, tak bych jí bral okamžitě.
J67i35ř77í 43S90c93h72w52a96c26h
a pak že prý ty tříválce nic nevydrží
Tak zrovna atmosférická 1.2 v i20 nemá proti 1.0TSI na německé dálnici absolutně žádnou šanci i když má válec navíc.
... a nic se tam třepat nebude .... nejspíše ani po dvaceti letech.
T87o55m35á19š 25B25a54u65e72r
Já stále čekám na ten základní jednoválec 250 ccm s pěti turby a pěti kompresory
J67a55n 40H37r58u77z12a
Zatím by stačila dvouválcová motorizace. Třeba z Jawy 350. Místo Yeti by se hodil název Velorex.
F27r63a87n63t84i16s17e51k 64K14o83f57r64o81n
Bez ohledu na vše je na tom vidět ohromný technologicky pokrok v motorech.
Před 15 lety jsem měl v Audi A4 motor 1,9 TDI s výkonem 85 kW a to jsem si říkal, jak mám silný motor -:).
J17a48n 15M29a44l24ý
Technologický ano. Dopad na životnost to však má negativní
J45i82ř14í 79S83c29h69w19a36c97h
Doporučuji IMHO objektivní testy 1.0TSI v Octavii a v Leonu s pěkným shrnutím problematiky proč vlastně automobilky tříválce dělají.
http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/
http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-seat-leon-st-1-0-tsi-2017-funguje-snatek-z-rozumu/
J29a65n 87M76a18l64ý
Njn. Stejně jde pouze o koncernové emise. Nic jiného za tím není.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...