Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Trixx: další městské vozítko

  13:56aktualizováno  13:56
Automobilka Opel představí na autosalonu v Ženevě koncept městského mini automobilu s názvem Trixx. Vůz pojme až tři dospělé osoby a jedno dítě, nebo jej lze snadno proměnit na jednomístný automobil s nečekaně velkým nákladovým prostorem.
Opel Trixx

Opel Trixx - Dveře v zádi vozu nenajdeme. Je tam však zásuvka, která slouží pro přepravu těžkých nebo zamazaných zavazadel. | foto: Opel

Opel Trixx je dlouhý 3,04 m, široký 1,66 m a vysoký 1,57 m. Přístup do interiéru vozu je řešen třemi rozměrnými dveřmi na pantografových závěsech s elektrickým ovládáním.

Dvoje dveře jsou v pravém boku automobilu, jedny na straně řidiče. Vůz nemá žádné dveře v zádi karoserie.

Sedadlo předního spolujezdce se dá snadno překlopit dopředu, zadní sedadlo jde také sklopit. V jednomístné variantě nabídne Trixx přepravní prostor o objemu 890 litrů.

Navíc lze využít zásuvku v zádi vozu, která slouží pro přepravu těžkých nebo zamazaných zavazadel. Posuvná zadní polovina střešního okna zase umožňuje přepravu delších předmětů ve vertikální pozici.

Zadní sedačka jde dofukovat vzduchem pomocí malého palubního kompresoru. Pro přepravu dítěte je připravena vyklápěcí dětská sedačka za sedadlem řidiče.

Pohon předních kol malého konceptu zajišťuje přeplňovaný vznětový motor o objemu 1,3 litru a výkonu 51 kW (70 koní), který jsme nedávno testovali v modelu Corsa.

"Koncept Trixx je zhmotněním našich představ o inovativním, ultrakompaktním automobilu třímetrové délky, který by byl vybavený moderními technologiemi, vynikal by atraktivním designem a díky promyšlenému řešení interiéru by se dokázal vypořádat s nejrozmanitějšími přepravními požadavky," říká Martin Smith, šéfdesigner automobilky Opel.

Autoři:




Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.