Jeho cesta k tuningu přitom byla zvláštní. "Vlastně za to může srnka," vzpomíná. Auto neměl ještě ani dva roky, když jím u Plzně zmíněné zvíře porazil. Auto mělo po nárazu zničenou masku, světla a nárazník. "Kamarád, který mi to opravoval, navrhl, abychom ho rovnou vylepšili. A tak to začalo," vypráví Bogner.
Opel Astra CabrioNaskočte do kabrioleťácké sezony - čtěte test |
Snížil podvozek, vyměnil přední masku, světla, kola, audio a veškerý interiér, uřízl dveře, nechal si vyrobit výfuk na zakázku, filtr na sání a zvedl výkon motoru. "Zůstala jen střecha a sedačky, i ty jsem ale zrestauroval," říká Bogner alias Bogy, jak mu prý říkají už od školky a jak pojmenoval i svůj vůz.
Přestavba mu trvala přes dva roky. "Plechy a plasty zabraly tři čtvrtě roku, interiér, audio a motor další rok a půl," vypočítává. Vylepšení vozu ho stálo už zhruba 350 tisíc. A není zdaleka u konce.
Za dalších 20 tisíc korun už má vyhlédnutá kola, vnitřky černé se zlatými šrouby. "Za 20 tisíc bez gum," upozorňuje. "Ale to je super cena, jinak stojí jedno kolem devíti tisíc," doplňuje nadšenec.
Růžový andílek
Přítelkyně Petra Záhorová ho podporuje, dokonce ho prý ona přiměla k práci na motoru. Sama má také "vytuněného" růžového Peugeota 206. Místo espézetky jméno Andílek, k němuž majitelka s růžovým trikem a přelivem na hlavě ladí. Auto má dokonce vytetované na boku.
Na letiště v Panenském Týnci se sjelo několik desítek tuningových vozů. Některá měla dveře otvírané nahoru, v kufru bar, kůží potažený nejen interiér, ale i masku a přední kapotu. Hlavní cenu nakonec získal majitel černého Nissanu GT-R. Více čtěte zde