Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Twindoor − jak funguje chlouba nové Škody Superb

aktualizováno 
Twindoor − dveře ve dveřích, i tak se dá popsat unikátní systém otevírání kufru u nového superbu. Jak zadní dveře, které budou nové škodovce závidět i o statní značky, vlastně fungují?

Patentovanou konstrukci škodováci popisují jako "variabilní otevírání víka kufru". Za twindoor se vejde až 565 litrů věcí, což je o 85 litrů víc než u stávajícího modelu. V případě sklopených zadních sedadel odveze nový superb až 1 670 litrů.

Škoda Superb

Buď otevíráte pouze plechovou část, stejně jako u stávajícího superbu, jehož kariéra se chýlí ke konci. Stejně to chodí u klasických sedanů a důstojných limuzín pro pány ředitele.

Škoda Superb

Řidiči, kteří potřebují odvézt víc než diplomatický kufřík, golfové hole nebo sobotní rodinný nákup, ocení druhé dveře, které jsou o poznání větší. Twindoor totiž umožňuje otevřít také celou zadní část včetně zadního okna, stejně jako je tomu u liftbackové octavie.

Když chcete otevřít pouze malý vstup do kufru, jednoduše zmáčknete spínač schovaný uprostřed víka pod chromovou lištou na jeho spodní hraně.

Pokud je krabice moc velká, je to trochu složitější. Nejdřív zmáčknete knoflík, který je umístěn asi pětadvacet centimetrů napravo od knoflíku, kterým se dveře otevírají. FOTO

Po jeho sepnutí se rozsvítí středové brzdové světlo umístěné ve výšce očí nahoře za zadním oknem. Tehdy je čas zmáčknout spínač uprostřed. Když vidíte, že červené světlo bliká, je čas víko kufru otevřít. Že to tak složité není, uvidíte na našem videu ZDE.

Autor:




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Polestar 1
OBRAZEM: Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, pohon a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.