Diskuze

EU plánuje přísnější homologace aut, pokuty za nedodržení budou vysoké

Modernější testy aut, která vstupují na evropský trh, jsou součástí nových pravidel takzvaného typového schvalování motorových vozidel, se kterými souhlasily členské země Evropské unie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V21í15t 50K24o18u47b83a

3. 6. 2017 11:26

chodí kolem toho jak kolem horké kaše. Proč výrobu aut tedy rovnou nezakáží, když jim tak vadí.

0 0
možnosti

Ono to je právě naopak. Tohle všechno jsou v reálu především ekonomické nástroje na udržení či navýšeni poptávky po nových autech a tedy automobilový průmysl podporující, byť se všichni zainteresovaní tváří že to je jinak...

0 0
možnosti

Proč se dokola šlape po automobilovém průmyslu, když by bez něj spousta zemí (zdaleka nejen ČR) byla naprosto v loji? Důsledek neprosperujícího odvětví (včetně automotive) byl jasně vidět po ekonomickém sešupu v roce 2008. To se ty samé země a komise a unie mohly přetrhnout, aby udržely v automobilismu výrobu a zaměstnanost (pomocí šrotovného, projektů vzdělávání a rekvalifikací apod.....). Aby šlapaly evropské ekonomiky, tak jste chtěli víc aut, a jelikož adekvátní náhradu za spalovací motor zdaleka nemáte, tak se nedivte, že více aut vyprodukuje více zplodin (nehledě na to, že hlavní zdroje zplodin neřešíte).

0 0
možnosti

Nešlape, podporuje ho to.

0 0
možnosti

Podle mne se věrchuška v EU snaží omezit množství provozovaných aut, kvůli ekologii i obecně ekologické stopě.

Proto se rozhodli všelijakými homologacemi a předpisy auta zdražit tak, aby stála víc než jeden měsíční plat. ;-D;-D Konkrétně jeden měsíční plat EU papaláše.;-D;-D

0 0
možnosti

Právě naopak, jedná se o ekonomický nástroj jak zvednout poptávku po nových vozech, resp. jak donutit pravidelně omlazovat vozový park.

0 0
možnosti

...do kazde domacnosti jedna EU komise !!

2 0
možnosti

Ekoteroristi... A Češi se přidají, protože to odsouhlasili všichni ostatní. Ovce k tomu.

0 0
možnosti
Foto

Ano - Maltský ministr ekonomiky bude jistě naprosto kovaný znalec automobilového průmyslu a fyzik v jednom. Šmarjápanno, kde se tihle "experti" líhnou???

5 0
možnosti

J22i76ř34í 14Š49v58a56g30r

31. 5. 2017 23:43

Já žádné zdražování z důvodu pokut nevidím. Jen je třeba dodržovat závazky. Smog nám nevoní, ale vozit si pozadí v autech chceme - holt je tomu třeba uzpůsobovat emisní limity. Exit z EU? Co by to přineslo? Regulace budou třeba vždycky. A když se nám nelíbí EU regule, kde bereme jistotu, že čistě české budou vyhovovat? Obávám se, že remcání je vlastnost nesouvisející s členstvím v EU.

2 1
možnosti

Nejde o nic jiného než učinit auta méně dostupná pro chudší obyvatele (kteří přesto volí tyto socialisty), aby se více používala kola a cyklostezky a omezilo CO2

3 0
možnosti
Foto

J85i34r54k57a 77H17o20n20c42ů

31. 5. 2017 22:53

Jediný způsob, jak obnovit a zvýšit důvěru v evropský automobilový průmysl, je pomoci mu vytvořit čisté a bezpečné technologie,“ poznamenal k dohodě maltský ministr ekonomiky Chris Cardona

Zdroj: http://auto.idnes.cz/typove-schvaleni-motoroveho-vozidla-homologace-fuw-/automoto.aspx?c=A170531_104310_automoto_fdv

Ona panuje nedůvěra v evropský automobilový průmysl? Evropská auta se prodávají víc, než kdy před tím. Zase jen přitroublé žvásty byrokrata, který se snaží ospravedlnit unijní nesmysly.

8 1
možnosti

kdyby ty miliardy EUR, co jdou na nesmyslné dotace řepky (která ničemu neprospívá) šly do vývoje skutečně čistých technologií, mohli jsme být už někde úplně jinde. Bohužel v Evropě zvítězil ekologismus nad ekologií, z celé ochrany přírody zůstal jen obrovský kšeft pro zainteresované, a podvod s emisemi (a nejel v tom jen VW) je jen logickým důsledkem.

12 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...