Diskuze
EU plánuje přísnější homologace aut, pokuty za nedodržení budou vysoké
Děkujeme za pochopení.
V21í15t 50K24o18u47b83a
chodí kolem toho jak kolem horké kaše. Proč výrobu aut tedy rovnou nezakáží, když jim tak vadí.
P94e88t25r 54Č15e37r28m81á87k
Ono to je právě naopak. Tohle všechno jsou v reálu především ekonomické nástroje na udržení či navýšeni poptávky po nových autech a tedy automobilový průmysl podporující, byť se všichni zainteresovaní tváří že to je jinak...
M37a92r19e74k 32K31l82u83f61a
Proč se dokola šlape po automobilovém průmyslu, když by bez něj spousta zemí (zdaleka nejen ČR) byla naprosto v loji? Důsledek neprosperujícího odvětví (včetně automotive) byl jasně vidět po ekonomickém sešupu v roce 2008. To se ty samé země a komise a unie mohly přetrhnout, aby udržely v automobilismu výrobu a zaměstnanost (pomocí šrotovného, projektů vzdělávání a rekvalifikací apod.....). Aby šlapaly evropské ekonomiky, tak jste chtěli víc aut, a jelikož adekvátní náhradu za spalovací motor zdaleka nemáte, tak se nedivte, že více aut vyprodukuje více zplodin (nehledě na to, že hlavní zdroje zplodin neřešíte).
R49a78d85i46m 91P24o76l94á74š52e63k
Podle mne se věrchuška v EU snaží omezit množství provozovaných aut, kvůli ekologii i obecně ekologické stopě.
Proto se rozhodli všelijakými homologacemi a předpisy auta zdražit tak, aby stála víc než jeden měsíční plat. Konkrétně jeden měsíční plat EU papaláše.
P73e11t64r 37Č56e48r78m13á18k
Právě naopak, jedná se o ekonomický nástroj jak zvednout poptávku po nových vozech, resp. jak donutit pravidelně omlazovat vozový park.
J47o89z31e65f 61S14t76e87b27i38l69a
...do kazde domacnosti jedna EU komise !!
J27o91z49e77f 12M11r89v10á94ň
Ekoteroristi... A Češi se přidají, protože to odsouhlasili všichni ostatní. Ovce k tomu.
J96a36n 56D40o29č86e12k15a67l
Ano - Maltský ministr ekonomiky bude jistě naprosto kovaný znalec automobilového průmyslu a fyzik v jednom. Šmarjápanno, kde se tihle "experti" líhnou???
J22i76ř34í 14Š49v58a56g30r
Já žádné zdražování z důvodu pokut nevidím. Jen je třeba dodržovat závazky. Smog nám nevoní, ale vozit si pozadí v autech chceme - holt je tomu třeba uzpůsobovat emisní limity. Exit z EU? Co by to přineslo? Regulace budou třeba vždycky. A když se nám nelíbí EU regule, kde bereme jistotu, že čistě české budou vyhovovat? Obávám se, že remcání je vlastnost nesouvisející s členstvím v EU.
M83a86r47t88i77n 46H82o46r81á61k
Nejde o nic jiného než učinit auta méně dostupná pro chudší obyvatele (kteří přesto volí tyto socialisty), aby se více používala kola a cyklostezky a omezilo CO2
J85i34r54k57a 77H17o20n20c42ů
Jediný způsob, jak obnovit a zvýšit důvěru v evropský automobilový průmysl, je pomoci mu vytvořit čisté a bezpečné technologie,“ poznamenal k dohodě maltský ministr ekonomiky Chris Cardona
Ona panuje nedůvěra v evropský automobilový průmysl? Evropská auta se prodávají víc, než kdy před tím. Zase jen přitroublé žvásty byrokrata, který se snaží ospravedlnit unijní nesmysly.
V90á46c73l12a70v 30M95e25d91e91k
kdyby ty miliardy EUR, co jdou na nesmyslné dotace řepky (která ničemu neprospívá) šly do vývoje skutečně čistých technologií, mohli jsme být už někde úplně jinde. Bohužel v Evropě zvítězil ekologismus nad ekologií, z celé ochrany přírody zůstal jen obrovský kšeft pro zainteresované, a podvod s emisemi (a nejel v tom jen VW) je jen logickým důsledkem.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Telnice, Prodej chaty k rodinné rekreaci, Liboňov
Telnice - Liboňov, okres Ústí nad Labem
3 700 000 Kč