Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

EU plánuje přísnější homologace aut, pokuty za nedodržení budou vysoké

Modernější testy aut, která vstupují na evropský trh, jsou součástí nových pravidel takzvaného typového schvalování motorových vozidel, se kterými souhlasily členské země Evropské unie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V21í15t 50K24o18u47b83a

3. 6. 2017 11:26

chodí kolem toho jak kolem horké kaše. Proč výrobu aut tedy rovnou nezakáží, když jim tak vadí.

0 0
možnosti

Ono to je právě naopak. Tohle všechno jsou v reálu především ekonomické nástroje na udržení či navýšeni poptávky po nových autech a tedy automobilový průmysl podporující, byť se všichni zainteresovaní tváří že to je jinak...

0 0
možnosti

Proč se dokola šlape po automobilovém průmyslu, když by bez něj spousta zemí (zdaleka nejen ČR) byla naprosto v loji? Důsledek neprosperujícího odvětví (včetně automotive) byl jasně vidět po ekonomickém sešupu v roce 2008. To se ty samé země a komise a unie mohly přetrhnout, aby udržely v automobilismu výrobu a zaměstnanost (pomocí šrotovného, projektů vzdělávání a rekvalifikací apod.....). Aby šlapaly evropské ekonomiky, tak jste chtěli víc aut, a jelikož adekvátní náhradu za spalovací motor zdaleka nemáte, tak se nedivte, že více aut vyprodukuje více zplodin (nehledě na to, že hlavní zdroje zplodin neřešíte).

0 0
možnosti

Nešlape, podporuje ho to.

0 0
možnosti

Podle mne se věrchuška v EU snaží omezit množství provozovaných aut, kvůli ekologii i obecně ekologické stopě.

Proto se rozhodli všelijakými homologacemi a předpisy auta zdražit tak, aby stála víc než jeden měsíční plat. ;-D;-D Konkrétně jeden měsíční plat EU papaláše.;-D;-D

0 0
možnosti

Právě naopak, jedná se o ekonomický nástroj jak zvednout poptávku po nových vozech, resp. jak donutit pravidelně omlazovat vozový park.

0 0
možnosti

...do kazde domacnosti jedna EU komise !!

2 0
možnosti

Ekoteroristi... A Češi se přidají, protože to odsouhlasili všichni ostatní. Ovce k tomu.

0 0
možnosti
Foto

Ano - Maltský ministr ekonomiky bude jistě naprosto kovaný znalec automobilového průmyslu a fyzik v jednom. Šmarjápanno, kde se tihle "experti" líhnou???

5 0
možnosti

J22i76ř34í 14Š49v58a56g30r

31. 5. 2017 23:43

Já žádné zdražování z důvodu pokut nevidím. Jen je třeba dodržovat závazky. Smog nám nevoní, ale vozit si pozadí v autech chceme - holt je tomu třeba uzpůsobovat emisní limity. Exit z EU? Co by to přineslo? Regulace budou třeba vždycky. A když se nám nelíbí EU regule, kde bereme jistotu, že čistě české budou vyhovovat? Obávám se, že remcání je vlastnost nesouvisející s členstvím v EU.

2 1
možnosti

Nejde o nic jiného než učinit auta méně dostupná pro chudší obyvatele (kteří přesto volí tyto socialisty), aby se více používala kola a cyklostezky a omezilo CO2

3 0
možnosti
Foto

J85i34r54k57a 77H17o20n20c42ů

31. 5. 2017 22:53

Jediný způsob, jak obnovit a zvýšit důvěru v evropský automobilový průmysl, je pomoci mu vytvořit čisté a bezpečné technologie,“ poznamenal k dohodě maltský ministr ekonomiky Chris Cardona

Zdroj: http://auto.idnes.cz/typove-schvaleni-motoroveho-vozidla-homologace-fuw-/automoto.aspx?c=A170531_104310_automoto_fdv

Ona panuje nedůvěra v evropský automobilový průmysl? Evropská auta se prodávají víc, než kdy před tím. Zase jen přitroublé žvásty byrokrata, který se snaží ospravedlnit unijní nesmysly.

8 1
možnosti

kdyby ty miliardy EUR, co jdou na nesmyslné dotace řepky (která ničemu neprospívá) šly do vývoje skutečně čistých technologií, mohli jsme být už někde úplně jinde. Bohužel v Evropě zvítězil ekologismus nad ekologií, z celé ochrany přírody zůstal jen obrovský kšeft pro zainteresované, a podvod s emisemi (a nejel v tom jen VW) je jen logickým důsledkem.

12 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...