Diskuze
Udržovat auto v kondici není levné. Musíte mít taky štěstí na servis
Děkujeme za pochopení.
Modrý a zelený blesk
Udržoval jsem
staré auto mezi 15 a 20 rokem života, celkem to stálo asi 25 tisíc. Holt, když dáte na kvalitní značku, tak se to moc nesype.
světoběžník
Servis
Sháním slušný autoservis v Praze, máte někdo zkušenosti se servisem Autowolf, co sídlí na Praze 9 Běchovicích? Děkuji
eurokraft
Článek hezkej, spousty jsou toho pravda ale otrávit děti při vyndání filtru pevných částic- trochu silná káva i na mě.
Karoserie je pořád stejná a tudíž nemá kudy víc vnikat do vozu saze. Nehledě na to, že motor je také stejný, liší se pár věcmi a především splňuje lepší emise. Ale jen do chvíle, než dojde k čištění- pak vše co jste nevypustili do ovzduší jízdou vypustíte najednou při tom čištění.
Antonín, topič
Zahřívání motoru, vypalování jakýhosi filtru,
přeřazování, podřazování, hlídání tamtoho, hlídání vonotoho...
... není nad elektromotor...
ertz
Diesel otáčky motoru
Mám nový diesel a nad 2500 otáček se dostanu málokdy(asi proto je tam ta šestka:-)) To mám jezdit na dalníci na 4???
To jsem si mohl nechat Focusa, který točil při 130 km/h 4000 otáček(lezlo mi to na nervy odhlučnění motoru nic moc)
mi_golem
Re: Diesel otáčky motoru
Já to točím taky 2500 ot. Tento mechanik pouze říká, při vypalování DPF jen 4-ku. Protože při zařazené 6-ce a otáčkách 3000 jste tak na 180km/ hod. Při vypalování DPF nejde o rychlost, ale o otáčky.
ertz
Spojka
Ford Focus 165 000 km spojka v poho...no a známý Ford Focus 70 000 spojka kaput
mi_golem
vypalování DPF u dieselu
Tvrdí, že stačí na dálnici točit 3000 ot./min. Ale neřekl za jak dlouho se vypálí ? 5,10,15,20,30,60 min ? Nebo 10,20,30,40,50,60 km ? Nikde není nic uvedeno, a co asi i většinu lidí bude mrzet, že se na palubní desce řidič nikdy nedozví, že regenerace právě probíhá. To vidí max. všichni okolo, když mu začne čmoudit. Indikuje se , že je DPF kaput, to ano. Ale aby k tomu nedošlo, nikdy žádnou relevantní informaci nedostane.
T.Lojza
Re: vypalování DPF u dieselu
Rekl bych, ze delka vypalovani zalezi silne na modelu a typu vozu. V prumeru bych jde o 10-15 minut. Pokud clovek neni uplny tvrdlou pak se to da poznat na chovani vozidla. U modelu vypalujicich se pomoci spalovani paliva jde spotraba vyrazne nahoru (palubni prutokomer da vedet).
Rambo-x
Nejhorší je když......
Když dává majitel motoru kapky za studena,to je podle mě nejůčinější cesta jak zničit každý motor,bez ohledu jestli je to benzín nebo nafta,jestli je starý nebo nový,jestli má 3 válce nebo 12 válců,ať je jakkoliv kvalitní tak tohle motor podle mě spolehlivě odrovná do 100 000,když se to dělá pravidelně
Já pokaždé když ráno vyjíždím tak nastartuji,a než otevřu všechny vrata tak se motor alespoň částečně prohřeje,a pak než se ohřeje na provozní teplotu tak s ním nedělám blbosti a jezdím v klidu,žádnému motoru občas neuškodí sportovnější jízdao a vytáčení(samozřejmě v normě)ale nesmí se to dít za studena
To je jako s člověkem,taky by asi nikdo dlouho nevydržel kdyby ho někdo hnedka těsně po probuzení nahnal na sprinterskou dráhu
l.g
Re: Nejhorší je když......
Máte samozřejmě pravdu. Problém je trochu v tom, že u nových aut už velmi často chybí ukazatel teploty motoru, takže to člověk musí odhadnout.
ertz
DPF
Když ten pán mechanik má 15 let starého a Pasatta to mu tam ty zplodiny nepronikají? Vždyť ještě nedávno se filtr DPF do aut vůveb nemontoval - já ho tedy plánuji po záruce vymontovat?
mi_golem
Re: DPF
to nedělej. Občas vyžeň pavouky. Ono třeba v uzavřené garáži je lepší ten DPF tam mít. Nemusíš čuchat smrad a nemáš černé mapy na zdi. To, že přijdeš o pár koníků výkonu by zas až tak vadit nemuselo. Navíc tvrdí, že při garančce ten DPF filtr vypalují při napojení na diagnostiku. Ale věř jim .
ertz
Nerozumím tomu
Koupil jsem si nový diesel - servisní intervyl je 30 000 km, dvouhmotný setrvačník nemá, turbo je chlazené vodou(odpovádá nutnost dochlazovat), záruka je 150 000 km. To mám ignorovat servisní inetrval a měnit olej dříve, dochlazovat turbo atd.?
Spíš to vypadá tak, že budu jezdit do záruky a pak to buď prodám a nebo budu investovat do oprav(vstřiky, turbo,)
Kažodpádně nebudu zkracovat interval ani měnit řetěz, když to není v manuálu apod.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“, který právě před 30 lety osiřel
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...