Diskuze

Ulice bez značek jsou bezpečnější, tvrdí experti

Ulice bez semaforů, dopravních značek nastříkaných na silnici i signalizačních panelů - tak vypadá v představách některých evropských inženýrů doprava budoucnosti. Omezení dopravního značení na minimum má podle nich kladný vliv na silniční bezpečnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

CubA21

19. 12. 2006 18:56
Co se týká bezpečnosti

u nás, HODNĚ by pomohlo ty silnice alespoň jednou za 3 roky nalajnovat (alespoň krajnice). Když jedete v noci temným lesem tak můžete jenom doufat, že to velké placaté černé nic před vámi je stále ještě silnice (je těžko rozeznatelné od ostatního černého nic které tvoří stromy a pangejt). Takže jsem vlastně pro ten projekt, ušetříme za plechy a kreslit se budou jenom důležité věci. Už jsem viděl u jedné vesničky v sev. čechách na silnici bíle ohraničené díry a musím říct že mi to určitě zachránilo auto, bylo tam pár takovejch těch bezednejch.

0 0
možnosti

tdi

19. 12. 2006 22:28
Re: Co se týká bezpečnosti

A jeste lze pouzit jako posledni zachranu predni svetla;-D

0 0
možnosti

Dave

19. 12. 2006 18:48
Dave

Hmm, jen by mě zajímalo jak se budou řešit pojistné události na takových těch "nahých" ulicí. Kdo bude a nebude vinen a proč.

Ale jinak souhlasím: JE PŘEZNAČKOVÁNO

0 0
možnosti

Honza

18. 12. 2006 9:40
Opačný příklad

Bydlím v Kutné Hoře. Zhruba před měsícem otevřeli opravenou silnici od Kolína přes Kaňk do K. Hory. To je otřesný příklad opačného extrému. Tam to vypadá jako na zkušebním polygonu dopravních značek. Každých pár metrů zákaz předjíždění, konec zákazu předjíždění, velká tabule s označením ostrůvku uprostřed silnice, přikázaný směr objíždění ostrůvku atd. atd. A mimochodem ty ostrůvky uprostřed silnice jsou dokonalé. Ne, že by sloužily pro přechod chodcům. Přechody jsou hezky pár metrů od ostůvku :-)) Prostě jim ty čáry nějak nevyšly.

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

18. 12. 2006 8:58
Nevěřím tomu

Na většině křižovatek v Praze znamená ve dne výpadek semaforů podstatné zhoršení. Kdyby to tak bylo dlouhodobě určitě by se to zlepšilo, protože spousta řidičů by tam prostě nejela. A za sebe musím říct, že mi pravidlo pravé ruky dělá docela problémy v ulicích obležených parkujícími auty, kde lze boční ulici přehlédnout.

0 0
možnosti

petrmalyx

18. 12. 2006 4:29
Krysot

pri nocnim prujezdu mestem jsem videl 8 aut, 6 z nich policiste. jednoho civila prede mnou predjeli a zastavili... No, k tem znackam... od 70tych let probihaji pokusy a EU o tom zacina mluvit az ted? Co se vubec divim... Odstrante zbytecne, jak napsano nize. Bude klid.

0 0
možnosti

Keni

18. 12. 2006 0:09
Mozna by stacilo odtranit ty zbytecne

No, kdyby se udelala redukce zbytecnych znaceni, ktereho je vetsina, tak by jiste bylo vse prehlednejsi.

Jinak s tim vlstnim systemem jezdeni souhlasim. Staci se podivat, jak se jezdi v Praglu. Pri odbocovani vlevo se vetsina ridicu uhne tak, aby ti ostatni projeli. A to i za cenu, ze prejedou plnou caru, vjedou na zebru apod.

Dalsi je cekani vlevo, pokud vedi, ze rovne ci vpravo byva sipka. Dale na nekterych usecich se cimdaltim mene dodrzuje pravidlo, ze se pomale auto uhne do odstavnaku a ostatni ho predjedou "triproudovkou".

Ale pak prisel Simonovsky, mestaci a podobna individua a je to cimdaltim horsi.

0 0
možnosti

tdi

17. 12. 2006 23:48
bla bla

Tak zimni gumy mam uz skoro sjete a zima nikde , kde je nejaky oslavny clanek na zimni gumy, a na povinne jezdeni na nich od rijna do brezna? nebo klimatizace ne ty dva tydny co je tu tropicke vedro? Tejde ze to jde i bez znacek? Vzpominam na clanek kde psali ze nejvice nehod zpusobi muzi mezi 30 - 40 roky (a povine ruceni je drazsi v teto kategorii)? A celorcni sviceni uz tu mame povine - mene nehod neni, ale dobre se prodavaji startovaci kabely, casteji prodavame alternatory a baterie;-D? dovedu si predstavit kdo plati ty masage (vyrobci pneu, baterek, benizinu, pojisteni), ale kdo bude mit viznamny profit z ulic bez znacek ...8-o

0 0
možnosti

uroboros

17. 12. 2006 23:57
Re: bla bla

treba pojistovny, mene nehod, mene pojistnych udalosti, mene vydaju na jejich likvidaci, stejna sazba pojisteni ovsem

0 0
možnosti

franta straka :D

17. 12. 2006 20:38
regazzi

jasne kretene kdyz se chces zaradit po tom co si pekne predjel celou frontu tak di do prdele a cekej si tam treba do ty doby az tu uzavirku neotevrou takovy pitomce jako ses ty mam nejradsi;-€

0 0
možnosti

regazzi

18. 12. 2006 13:39
Re: regazzi

Precti si zakon o provozu na pozemni komunikaci a pak sklapni. Pred zuzenim je naprosto normalni jet V OBOU pruzich a tesne pred zuzenim se radit dle pravidla zipu, coz ovsem tupci v Cesku nevedi, protoze nic nectou, nic je nezajima a pak jen tupe nadavaji, ze ? ;-D

0 0
možnosti

halalik

17. 12. 2006 18:45
Ehm

Me nejvic dokazou nabeknout srandisti, kteri mi na dalnici pri rychlosti 140km/h jeste blikaj za prdeli svetlama, abych je pustil dopredu. Takovym vzdycky v duchu popreju, aby je co nejdriv vybrali policajti.R^

0 0
možnosti

Milan

17. 12. 2006 20:22
Re: Ehm

Mně zase nejvíc štvou takoví jako ty - co si myslí, že když jim tachometr ukazuje 140 (což je mimochodem ve skutečnosti méně než povolených 130), tak že nikdo nemůže jet rychleji... vyhláška říká, že se jezdí vpravo, takže se laskavě po dokončení předjíždění zařaď nazpět do svého pruhu - ať jedeš 90, 140 nebo 180. A o pokuty ostatních se nestarej, dopravního přestupku se dopouštíš sám!!!

0 0
možnosti

teplomet

17. 12. 2006 18:45
neuverim

Neuverim, ze nasi ridici budou ochotni na silnici spolupracovat. Naprosta vetsina tech nasich hovad prece "umi jezdit rychle a bezpecne zaroven" a ma v mozku pevne zadratovany komunisticky narokovy system na cokoli. Pro svoje pohodli ochotne srazi dite. Pak bude v klidu tvrdit "mel jsem prece prednost, tak co!".

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....