Diskuze

Dieselgate pokračuje naruby, automobilky uměle zvyšují emise

Zní to jako případ z Kocourkova. Poté, co jsou automobilky kritizovány, že uváděly u svých vozů příliš nízké a nerealistické hodnoty emisí, byly teď ze strany EU varovány, aby nečinily opak. Nová studie totiž přišla na to, že automobilky teď pro změnu hodnoty emisí uměle navyšují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RF

Je samozřejmě jasné, že když si EU a zejména Němci, Rakušané a Skandinávci, tedy ta ekologicky nejpřísnější Evropa podle stupidního hesla "nejsme jako oni" uloží stále tvrdší a někdy až absurdní a likvidační omezení, aby šetřili naši planetu zatímco ostatní, zejména tzv. rozvojové (čti zaostalé) země včetně Číny, Indie ale i USA(!) na to kašlou jsme jim za blbečky. A ještě něco, protože největšími výrobci aut jsou Japonci, Němci, Korejci, ev. Francouzi hodí se tento jejich vlastní ekologický klacek použít proti nim a klást překážky jejich (podle Trumpa příliš vysokého) exportu třeba právě do USA.

2 0
možnosti
VB

no jestli se chtějí Číňani otrávit a mají nás za blbečky, že my ne, tak je to jejich věc, ale já se tady otrávit autama nechci

0 1
možnosti
PO

15 největších konteinerových lodí vyprodukuje tolik splodin jako 5 000 000 aut na celém světě!!!!!!! Je třeba tedy buzerovat do zblbnutí automobilky a hlavně nutit majitele k výměně aut za stále novější (neustálé šrotování a výroba vozidel je mnohem škodlivější, než provoz starších).

Přece neomezíme obrovské zisky nadnárodnch miliardářů. Je lepší buzerovat 5 000 000 jednotlivých vlastníků.

1 0
možnosti
JZ

J21a73n 55Z44í12m62a

3. 8. 2018 5:41

Je třeba definitivně přestat diskutovat s ekology.

3 0
možnosti

Pakárna. Dejte s tím už pokoj. Autíčko si stejně vyprdne to co bude muset při určitém zatížení. Normám na vzdory.

0 0
možnosti
JK

J34a28n 28K51u16d79e29r41a

1. 8. 2018 10:44

No logicky bych chápal, že diesel, co má třeba průměrnou spotřebu 6 l/100km bude mít méně CO2, než benzín s průměrnou spotřebou 8,5l/100...

0 0
možnosti
JK

J96a94n 60K34o91v32á49ř

9. 8. 2018 12:17

Logicky nechápu, proč se řeší CO2. Řešit by měli NOx a skutečně škodlivé věci.

0 0
možnosti
ZAU

Zbytečný diskuse, ještě chvíli a povolený budou jen velbloudi...

2 1
možnosti
ZD

Pánové z Bruselu, jste zřejmě na hlavu padlý z velký výšky. Platí fyzikální zákony a ty ani vy ani Vaši zástupci prostě nezměníte.

5 1
možnosti
ZAU

...fyzikální zákony..., už jsem se bál, že na ně chcete jít s logikou!!

1 0
možnosti
LK

Problém rovněž je, že automobilky předpokládaly nějaký rozumný způsob dopravy. Pokud bude každých 100m křižovatka řízená světly, navíc bez implementace zelené vlny,tak spotřebu nebude možné udržet nikdy. Navíc většina vozidel narůstá do délky, tak do šířky, viz. kamionová/nákladní doprava. I kdyby všechny osobáky byly hybridy, nebo elektroauta, stačí jeden kamion/náklaďák a kolona pojede podle nejslabšího článku řetězu.

0 0
možnosti

řeší emise z dovozu čínského šmejdu do EU ? Ne

řeší emise z výroby šmejdu v Číně pro EU ? Ne

řeší emise lodní dopravy ? Ne

Emise tepelných elektráren, házení bordelu do moře v rozvojových a polorozvinutých zemích ? Ne

Tak nejsou normální, když si myslí, že pár g CO2 z aut v EU spasí svět.

1 0
možnosti
JK

J73a87n 37K24u91d29e49r69a

1. 8. 2018 10:39

No zrovna lodě to taky docela řeší, kamarád dělá v UPS a bavili jsme se o tom. Lidi co nedělají v námořní dopravě o tom neví.

1 0
možnosti
JT

J78a55n 12T51a42r91a21b79a

29. 7. 2018 22:46

Automobilky, resp jejich manageři, by byli padlí na hlavu, kdyby nyní nevyužili nové povinné homologace spotřeby/CO2 WLTP a spotřebu nenavýšili. Minimálně do konce roku 2020. Pokud to nebudó dělat hlópě vybíjením batérie a vypínáním startstopu, ale nastaví to natvrdo v ŘJ, my sice budeme tři roky kupovat auta se zbytečně vyšší spotřebou, ale komisaři je pak nevykostí v letech 2025 a hlavně po roce 2030.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...