Otevřená verze roadster vychází ze stejnojmenného kupé. Zajímavostí je shodná hmotnost 1 210 kg u kupé i roadsteru, a to i přesto, že otevřené pagani dostane upravený podvozek. Úprava má u otevřeného supersportu zajistit patřičnou tuhost. Odnímatelnou střechu je možné uschovat pod přední kapotu. Rozložení hmotnosti vpředu-vzadu je 47 % ku 53 %.
Podvozek i karosérie je vyrobena z titanu a karbonu, výfukové potrubí je opět titanové s keramickým potahem a tlumiče jsou vyrobeny z hořčíku a znovu titanu. Kola APP ze slitiny hliníku a hořčíku a mají rozměry vepředu 9x19 a vzadu 12,5x20, obouvají pneumatiky Pirelli PZero.
Keramicko-karbonové brzdy Brembo s šesti pístky vpředu a čtyřmi vzadu mají rozměry 380 x 34 mm. Výkonná brzdová soustava dokáže italský supersport zastavit ze stovky za 2,1 sekundy a ze 200 km/h za 4,3 sekundy. Otevřené Pagani Cinque používá robotizovanou šestistupňovou sekvenční převodovku.
O pohon exkluzivního roadsteru se stará dvanáctiválec od AMG, který produkuje 678 koní a točivý moment dosahuje maxima 780 Nm. Díky nízké hmotnosti vystřelí Pagani Zonda Cinque Roadster z nuly na stovku za pouhé 3,4 sekundy. Na dosažení 200 km/h potřebuje nové Pagani 9,6 sekundy. Maximální rychlost překročí 320 km/h.
Užívat si jízdu v otevřeném Pagani Zonda Cinque Roadster nebude pro každého. Vyrobeno totiž bude pouze pět kusů, což z italské rakety dělá velmi exkluzivní zboží. I kdyby na vás zbyl jeden kus z exkluzivní edice, připravte si pořádný ranec peněz. Pagani si za novinku účtuje 1,3 milionu eur bez daně. Tedy v přepočtu nejméně 33,8 milionu korun.