Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Tuning interiéru pro legendární Mercedes Pagoda

aktualizováno 
Dvoumístné kupé Mercedes-Benz W113 představila automobilka v 70. letech minulého století a hned slavilo velký úspěch. Jeho nově upravený interiér nedávno ukázala bulharská tuningová firma Vilner Studio a už tak luxusnímu vozu dodala nový rozměr.

Nově upravený interiér vozu Mercedes-Benz W113 230 SL z roku 1963 od bulharské firmy Vilner Studio | foto: autoblog.com

Nově upravenému interiéru vozu Mercedes-Benz W113 SL vévodí dvě barvy, které tvůrce popisuje jako café a latte. Jako hlavní materiál použili Bulhaři vysoce kvalitní kůži a přidali i množství dekorativních prvků. Nového čalounění se dočkala i přístrojová deska a obnoveny byly i chromové prvky a mahagonový volant.

Fotogalerie

Zavazadlový prostor nyní připomíná luxusní schránku na diamanty a nádhernou úpravou prošla i vnitřní strana střechy.

Mercedes W113 230 SL byl veřejnosti poprvé představen v roce 1963 na ženevském autosalonu a jeho dominantou byla snímatelná střecha, která byla ve svém středu netradičně nižší než u stran a připomínala tak japonské chrámy. Díky tomu se velice brzy rozšířila jeho přezdívka Pagoda.

Konstrukci tvořil tuhý rám, který zahrnoval i deformační zóny, a byl vytvořen na platformě předchozího modelu W111, oproti kterému měl o 30 cm kratší rozvor kol. Řadový šestiválec o objemu 2,3 litru dosahoval výkonu 150 koní a maximální rychlosti 200 km/h, vůz se nabízel se čtyřstupňovou manuální převodovkou, ale také s automatem, který si oblíbili hlavně američtí zákazníci.

Autor:


Témata: Mercedes-Benz


Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.