Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

V Německu chtějí auta s cinknutými TDI vyhnat ze silnic

Naftové vozy koncernu Volkswagen vybavené softwarem pro falšování údajů při měření emisí by mohly přijít o registraci, pokud jejich majitelé odmítnou aktualizaci softwaru. S odvoláním na dokumenty Spolkového úřadu pro motorová vozidla (KBA) to napsal německý magazín Focus.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Měli se soudit, navozit auta k prodejcům a chtít peníze nazpět, jako v Americe nebo jsme jini lidé?

0 0
možnosti
JP

Za první vydělané peníze jsem si přesně před 8 lety koupil nádherné auto - Tiguana. Jezdím s ním jen 10000km ročně. Díky VW znám všechy servisy v okolí. Parsklé řemeny dnes po 3 letech, děravé hadičky, zatékání do auta, vyhořelá elektronika po 3,5 letech. Po 32 tisícíh výměna motoru. Nic mi VW nedal. Znal problémy s touhle sérií ale nikoho nesvolával jako Toyota - teda jen jednou, kdy se pokazila jakási Lambda - na Slovesnku mi udělali diagnostiku za 20 euro a za 50 by ji vyměnili. Neměli ji. Poté v Čr jsem za to samé zaplatil 5 tisíc a za měsíc mi přišel dopis, že to zdarma u všech vyměňují, ať se dostavím do servisu.

Nyní zaplať Pán Bůh mi auto jezdí dobře. Co když se po tom přečipování něco začne kazit? Vždyť VW 3 roky po koupi s najetým 30 kily nepřispěje na výměnu vadného motoru ani korunu!!!!

0 1
možnosti

To jsou zase trochu pohádky a nebo s tím jezdíte někam ke garážistům a tam je logické že vw nic platit nebude. Kdo jezdí pravidelně do autorizáků, tomu se měnil motor v rámci kulance výrobce samozřejmě zcela zdarma a naprosto běžně (např při náběhu downsizingových tsi šlo o tisíce ks jenom v ČR). To samé svolávačka na díl - pokud by se prokazatelně měnil před akcí, v rámci kulance by to bylo kompenzováno.

To pochopitelně funguje jen u zákazníků autorizovaných servisů, které o tom dobře vědí a dělají ve vlastním zájmu maximum pro to aby to tak fungovalo - jsou to pro ně zajimavé a snadné peníze které jim zaplatí výrobce či dovozce a především obchod jako takový - v opačné variantě z toho nemají v podstatě nic, protože nikdo není takový blázen aby ze svého platil nový motor a jeho výmněnu v cenách originálních dílů a práce autorizovaného servisu.

4 0
možnosti
PM

P23e69t45r 28M34i32c40h62a34l

29. 7. 2017 10:18

Německo chce trestat občany za podvod výrobce? Fakt super.

0 0
možnosti

Ne, německo trestá občany za neuposlechnutí výzvy dostavit se na svolávačku.

0 0
možnosti
ŠH

tolik vraků jezdí po silnicích evropy a oni chtějí likvidovat funkční auta8-o a to těm zeleným bláznům nevadí-takové mrhání surovinami a ničení prostředíRv

6 0
možnosti
JN

J53i58ř63í 33N65o78v42á37k

28. 7. 2017 17:09

Německý establishment se zločinně spolčil s WW proti svým ovčanům, kteří byli podvedeni a jako jediní za nic nemohou. Jediným správným a spravedllivým řešením je vrátit plnění jako v USA.

2 1
možnosti

Až bude legislativa EU a US shodná a dojde tedy k nějakému porušení tak pak ano, v současné chvíli není v EU ke kompenzacím žádný legitimní důvod a dobrovolně to prostě žádná komerční firma dělat nebude, tím spíš že na prodejnost to žádný vliv nemá a stoupají.

2 0
možnosti
KP

K54a84r69e13l 21P69l16š88e69k

28. 7. 2017 16:59

Nejhorší na celém článku je přístup od Auto Škoda a ministerstva dopravy. Prohlásit jako Škoda Auto, že nevidí důvod pro odebrání registrací u aut bez aktualizace softwaru či že lze "vozy používat bez omezení i před provedením technických úprav" ,to už je hrubé pohrdání občany a jejich zdravím, jen když přihlédneme k faktu, že auta bez úprav chrlí do ovzduší několikanásobně vyšší emise než s jakými byly původně díky nelegálnímu software homologovány...

A i ministerstvo dopravy jasně deklaruje za jakou stranu "kope". Prohlásit jako pan Neusar, že "nechceme pokutovat majitele, kteří si koupili auto v dobré víře" evidentně vychází z principu potrestat poškozeného ještě jednou a nikoliv ze snahy potrestat pachatele. Ano, auta by se měla odebrat, ale veškeré náklady a pokuty by měly jít za výrobcem, nikoli majitelem.

A z těchto dvou prohlášení musí být každému zcela jasné, jak celá věc u nás dopadne...

1 4
možnosti

Vyjádření obou institucí je logické - taková jsou fakta a na základě nich oni jednají a jinak nemohou.

1 0
možnosti
JH

Jednak jsem si sám analyzoval porovnání diesel - benzín, jednak byla nějaká i na netu, diesely byly "výhodné", pokud roční nájezd byl 20 000 - 30 000 km a vyšší. Což mají tak max auta ve firemních flotilách. A to se nepočítalo s vyššími náklady na údržbu podvozku, apod., protože diesely byly těžší.

0 0
možnosti
PS

P91e83t51r 74S63u55c88h56ý

28. 7. 2017 16:41

nemyslíte měsíční nájezd? Myslím že 20000 - 30000 ročně najede snad každé služební auto, a i většina soukromých aut (pokud se nejedná o druhé auto do rodiny)

1 0
možnosti
Foto

J16i12ř28í 64L12i94b88e61r

28. 7. 2017 16:24

Jaký podvodný sofware? Emisní testy přece absolvovaly tato auta bez problémů, a to přesně podle stanovených podmínek testu.

5 2
možnosti
FM

Ten SW dokázal rozpoznat připojení diagnostiky a upravil výstupní data, tedy podvod jako hrom.

1 5
možnosti
FB

Evidentně většina diskutujících nemá ani za mák zdání o čem diskutuje. Problém VW byl v úpravě softwaru na měření oxidů dusíku. Protože emise oxidů dusíku jsou součástí homologace v USA, měl a má VW hlavní problém tam. V Evropě u dieselů nebyly oxidy dusíku měřeny, takže v Evropě to není na výměnu auta neb výrobce kupujícímu žádnou limitní hranici emisí oxidů dusíku nesliboval.

1 1
možnosti
PP

Tak proc kdyz jede kolem VW se zakuckam?

1 1
možnosti
JK

J65a56n 30K49o65m74r62s40k24a

28. 7. 2017 15:58

To odškodnění v USA je za to, že jim VW lhal se skutečnou hodnotou emisí (nejde o konkrétní hodnotu, ale o to, že byla vyšší než deklarovaná) a USA pak na základě toho dávali slevy na prodané vozidlo.

Tzn. odškodnění musel VW platit, protože daňový poplatník (USA), nepřímo skrz stát, platil slevy (federální peníze) na auto. A za druhé za to, že lhali. Říká se, že v USA je lhaní druhý nejtěžší federální zločin, hned po vraždě.

Nic takového v EU nefunguje. Takže tady žádné odškodnění nebude. Maximálně, v důsledku politiky, něco zakáží.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze

Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...