Diskuze
Vysoká řidičská: víme, jak jezdit s tabulkovou spotřebou
Děkujeme za pochopení.
J16i41ř26í 52V82e70s32e41l31ý
4,4 litry v městském provozu? To neudává ani jeden výrobce. Spíš 2x tolik.
Některé zasady instruktora OK - lze přijmout. Při klidné volnější silnici lze i ve městě jet např s tempomatem.
L71u70k11a68s 13M29u31d98r95a
Ano, ok, jasně - je to článek, takže si to lidi klidně přečtěte, to není nic proti ničemu. Že je většina rad z článku z kategorií v intervalu "hloupost" až "naprostý nesmysl", to nehraje pro pouhou četbu roli.
Jo chcete si to vyzkoušet? Ale tak jasně, vyzkoušejte - na pár desítkách kilometrů, nejspíš se nic nestane.
Ovšem hlavně! Hlavně podle těchto rad NEJEZDĚTE v běžném provozu. Tam nic takového nepatří, tam patří plynulost, bezpečnost a předvídatelnost. Pro pitomce, neustále přesouvající svůj pohled z otáčkoměru na palubní počítač, co chvíli kontrolující zařazenou rychlost, polohu nohy na plynu a (co já vím) správné natočení po větru, tam není místo.
Pokud vám totiž takto nepatrné snížení nákladů stojí za riskování života jiných nebo vlastního, osobní automobil/individuální přepravu si s největší pravděpodobností nemůžete dovolit, a lze tedy ve vší vážnosti doporučit přesednout do MHD, na kolo, nebo nejlépe chodit pěšky. To totiž, kromě nejvýraznější úspory, je i zdravé - tedy pokud se nebudete za tmy promenádovat na silnici.
J42i94ř87í 35S27c39h43w65a49c82h
hmm. Takže každý druhý tu vede silné řeči jak ho spotřeba vůbec nezajímá načež čtyři z pěti těchto "siláků" uvádí, že jezdí dieselem. Proč asi?
J23i73n42d74ř51i29c72h 43Š66k22o93p68e84k
a co v rámci za úsporou nula nula nic jezdit v autě v zimě v pantoflích ? Zimní boty jsou pár kilo navíc
Osobně kašlu na spotřebu, na auto dám pneu, které na silnici drží (i za cenu vyšší spotřeby), v zimě v autě vozím řetězy, startovací kabely i lopatu i plnohodnotou rezervu. Určitě se to vyplatí, ale nikoho nenutím vozit podobný věci. Klidně at si honí spotřebu, já naopak dojedu do cíle
Život je otázkou priorit
P33a18t17r83i97k 16S78v53o21b26o57d71a
Nevím, proč jezdit na tabulky. Jezdím, abych si to užil. Můj průměr je s turbobenzinem 6,7 po celý rok a jsem s tím spokojenej.
P27a15t97r23i49k 15S81v58o18b96o37d35a
Pan redaktor má rád zahrádky..... mí rodiče ja také kdysi na Š 100 L měli :)
P27e82t55r 87V42o82b25o65ř57i70l
Jezdím v dieselové 2,2 s automatem zhruba za 7,5, jaká je tabulková spotřeba nevím a je mi to jedno. Litr na sto sem nebo tam udělá minimální rozdíl v nákladech na držení a provoz auta, takže proč se pořád hlídat.
B79ě27l43a 40H37o85r94á71k95o26v70á
Stejně to jednou bude tak, že se namačká cíl cesty a nebude se nic moc dalšího ovlivnit.
Tak si to užívejte jak je každému libo než to brusel zarazí...
R56a46d31e59k 93H60o40d45a59ň
Ušetřit 15 Kč/100 km, a kupovat nový motor o 100k km dřív. Jo, takhle se šetří.
P81e89t10r 51L28i46d70m95i60l10a
Docela by mne zajímalo co se to rozmohl za zlozvyk.Ŕidiči nechávají
běžet motor na prázdno i při tom když si jdou nakoupit nebo jen tak
klábosí s kamarádem.Dřív se vypínal motor na semaforech.Ještě si
pamatuji že můj táta vypínal motor i při jízdě z kopce.Ještě bych to
dokázal pochopit při velkém horku nebo zimě /klimatizace,topení/.
M10i47c87h64a82l 22C28h85a85l22u80p66a
na semaforech mi to prijde jako blbost, pri jizde z kopce by to nic moc zrat nemelo, teoreticky 0
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...