Diskuze
Úsporné parkování: 96 aut v regálech
Děkujeme za pochopení.
pete
heheh
No je to OK az na par pripadu...
- co kdyz pospicham - co kdyz se podela nejaky mechanicky dil...
- co kdyz ztratim kartu - co kdyz si chci skocit pro neco do auta
- co kdyz vypnou proud
... zatim asi neni nad klasicky parkovaci stani s jednou zavorou, ktera funguje i na baterii
chrudimák
Jo copak Balustráda
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Chrudim: "Obyvatelé Chrudimi trpěli odjakživa pocitem méněcennosti z toho, že
jejich královská vesnice nemá na rozdíl od sousedních megalopolí Slatiňan a Pardubic žádné historicky hodnotné šlechtické sídlo. Marné tak byly i dosavadní
snahy chrudimských filantropů Samuela Kuchynky (Neuperský dvůr) i
Milana Kušty (Obchodně bytové centrum Balustráda) zavděčit se stavbou
něčeho, alespoň vzdáleně se zámečku podobajícího."
Mik
OLEJ
Docela by mne ale zajímalo, co řekne moje autíčko po zaparkování pod něčím, čemu kape olej, rádo mne asi mít, za to pohodlíčko s naložením v oleji, nebude.
aya
No electricity, no car Mr.
Reseni to neni spatne ale co kdyz se ten "The Planicka system" pokazi? K autu se nedostane slunce, mraz, ani vandal, ale ani majitel :)) Kamarad s tim ma bohate zkusenosti ze zahranici :))
aya
Re: No electricity, no car Mr.
Jo, a ze zdravim do Chrudimi Romanu Blehovou :D
M
To už tu bylo
před nějakou dobou vyšel článek (nikoli na iHeute), že se IT firma spravující automat rozkmotřila s majitelem a odvezla si ze serveru data o umístění těch aut a spárování ke kartám (či čemu).
Jenže to se jednalo o stovky aut, ale jinak solidní rukojmí.
Lavet@seznam.cz
Naval
Mame to v praci a je to sice perfektne skladny, ale opravdu pomaly. U nas to nevadi, tech aut je par, ale i tak rano a po praci se vytvori fronta a kolikrat se ceka i pul hodiny. Nam se zavola, ze je auto pripraveny, ale tady bych se bal, ze treba rano budu mrznout na chodniku.
psychiatr
Bezohledný podnikatelský záměr...
Bohožel kvůli těmhle baječným garážím zaniklo kus historie Chrudimi.
http://ichrudim.cz/chrudim/clanky/ostatni/clanek-novi-najemnici-se-brzy-nastehuji-do-balustrady/
„Nejvíce mě mrzí likvidace historicky zajímavých sklepů objeveného domu. Bylo možno nalézt řešení, kdy by garáže při nevelkém (do 10%) zmenšení kapacity mohly fungovat a sklepy zůstaly zachované ve své nejhodnotnější části. Náhradou je vybetonovaná jáma, která bude překážet, až objekt dožije,“ prohlásil o Balustrádě PhDr. Jan Frolík CSc., vedoucí Oddělení Archeologického ústavu Akademie věd. „Zástavba proluky je správným krokem, výsledný objekt neuráží, ale nejedná se o nic nadprůměrného,“ komentoval Frolík. „Sporné je, zda to muselo být totálním využitím nabízejícího se objemu nadzemního a i podzemního. Je vysvětlitelné, že investor usiluje o maximální zisk. Pak jsou ovšem na řadě orgány státní správy a samosprávy.“
hor
Ostrava Svinov - 105 aut
Trochu mylný nadpis. V Ostravě Svinově je plně automatizované parkoviště pro 105 aut :-) http://www.parkovacidomy.cz/
icmek
až někde vespod
blafne nějakej francouz...
Ebo
hmm
co je " systémů deset patnáct" .. tak deset a nebo patnáct ? .. a jak to mají ošetřené, když tam někomu to auto začne hořet ? .. maj v každé kóji hasící systém ?
jméno
Re: hmm
Proč by v každý kóji měl být hasící systém? V normální garáži nic takovýho taky není. Až začne hořet, zapne se poplach a přijedou hasiči, pár aut do tý doby shoří noa :-)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...