Diskuze
Silnice jsou úzké a auta široká. Ke sjetí na krajnici je čím dál blíže
Děkujeme za pochopení.
V66l34a51d66i64m75í23r 25R84o63z86e70h98n49a41l
Je pravdou, že dnes jsou jiná auta, než kdysi. Jsou větší a širší. Srovnávat kdysi běžná auta typu Trabant nebo Š MB nelze. To nejsou jen nevyhovující cesty ale i staré parkoviště na sídlištích. Jak zaparkovat stejný počet větších aut. Sám jsem byl svědkem, jak se řidič Fábie rozčiloval, že dvoudvéřový kabriolet BMW řady 6 stojí špatně a zabírá 1,5 parkovacího místa. Zkuste však otevřít dveře takového vozu.....
J81i29ř40í 76S91c52h50w18a16c38h
tak u kabrioletu snad dveří otvírat netřeba co?
Alespoň Belmondo to nikdy nedělal....
A90l26e93š 21N52o67v48á26k
Tak ženský by mělo mít zakázáno SUV vůbec řídit... vzdálenost prostě neodhadnou, nemají na to mozek (nic proti ženskejm)... ale už několikrát jsem se kvůli huse za volantem SUV málem vysekal... protože prostě jela středem jako milostpaní.. a souhlas, lidi jsou hloupější a hloupější, tak si to ego kompenzují většími auty,-))
M96i83r71o64s43l13a62v 66V93y55k64o75u72p30i12l
Velice pravdivý článek Je to vidět i na parkovištích, která jsou navržena na menší auta, než jsou současní moderní.
A68l76e15x32a25n25d44r 37Š22í32r
Moderní auta jsou čím dál tím hloupější, a řidiči též. SUV si nepořizují rodiny kvůli bezpečnosti, ale troubové z frajeřiny.
J34a68n 68T74a28r40a11b24a
Nebo v diskusích píší své světonázory omezení zamindrákovaní hlupáci.
K45a67m21i57l 48D87o50l22e82z86e75l
na konci videa jede v protismeru nejakej expert, kterej jede metr od kraje silnice, ze se s tezi da vyhnout. Jak neco takovyho mohlo dostat ridicak
T66o69m24á34š 43V47a44l32d10e62r
Nejlépe je vidět kdo je jaký řidič na úzké vozovce, když jede v zúženém pruhu na dálnici vedle nákladního vozu a na druhé straně betonové svodidlo.
P55a58v42e60l 78J93e97ř28á36b33e74k
No já víc vidím, že v takovém pruhu najede vedle kamionu a protože se bojí okolo protáhnout, tak jeden za ním celou dobu, než pruh je zas širší. A nezařadí se do pravého pruhu, aby pustil ty, co si troufnou zpětné zrcátko o kamion urazit.
Pokud zúžený pruh je cca 2,2, musí projet každý osobák a i dodávka bez většího problému.
P57a46v65e10l 65S57t83r37a73k32o54š
To není o silnici, ani o autech ale o řidičích a ohleduplnosti. V západním Norsku se po užších silnicích běžně pohybují kamiony a autobusy a to bez stříkající krve a zkroucených plechů, někdy i za podmínek ve kterých by český majitel SUV ani nevyjel do Kauflandu na akci :)
V55l26a64d53i43s40l80a95v 77N24o31h89e19j78l
nedavno jela zena po D1 od Pruhonic z Prahy, v pravem pruhu a v prostrednim ji dojelo nejake SUV a jelo chvili vedle a pak zacalo na zenu najizdet. ta uhnula na krajnici a pak se vratila kdyz se to SUV vratilo do prostredniho pruhu. za chvili se to opakovalo jeste jednou a to uz myslela ze se nevejde na silnici. pak to SUV nejak predjizdela zleva levym pruhem a kouka - za volantem zenska a cumi dolu do telefonu a na troubeni nezvedne hlavu od telefonu. fakt super. a chci rict, ze takovejch zenskejch co cumi do mobilu a nevejde se do pruhu nejen v SUV potkavam v Praze ci okoli pomerne hodne. takze jestli pak jede takovy SUV rizeny zenskou s telefonem v ruce, tak preju vsem hodne stesti.
A96l68e93x52a92n55d62r 11Š19í33r
... a pak že prej si SUV pořizují kvůli bezpečnosti. Houby, kvůli své pi*omosti.
J57a34r77o89s60l94a35v 40K10a33d85l43e24c
Kolikrát raději téměř zastavím aby mne borci z protisměru mohli objet...
P49a63v87e55l 37J96e43ř24á75b89e86k
Život mnohé naučí - pokud jsme měli možnost tu školu přežít.
Na úzké silnici v kterékoliv ostřejší zatáčce je lepší (když vidíme), přibrzdit, aby protijedoucí náklaďák či autobus projel, než se s ním v zatáčce setkat. Protože skoro vždy mu část auta musí přesáhnout střed vozovky.
Pokud je na okraji vozovky štěrk, tak je to dobrá pomůcka. Když štěrk pod koly neslyším, mohu ještě ke kraji, když slyším, tak je to akorát. Pokud mi pravá strana auta skáče, do kabiny se mi cpou větve, dopravní značky apod., - jsem mimo okraj - zpravidla již v příkopu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...