Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Silnice jsou úzké a auta široká. Ke sjetí na krajnici je čím dál blíže

Redakce iDNES.cz dlouhodobě sleduje frekventovanou silnici třetí třídy na východním okraji Prahy. Komunikace 0126a je velmi úzká, s okrajem vozovky začíná hluboký příkop. Krajnice se bortí, auta často sjíždějí do příkopu. V zimním období navíc není zřetelný kraj vozovky. Často tam dochází k rizikovým situacím a nehodám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

Je pravdou, že dnes jsou jiná auta, než kdysi. Jsou větší a širší. Srovnávat kdysi běžná auta typu Trabant nebo Š MB nelze. To nejsou jen nevyhovující cesty ale i staré parkoviště na sídlištích. Jak zaparkovat stejný počet větších aut. Sám jsem byl svědkem, jak se řidič Fábie rozčiloval, že dvoudvéřový kabriolet BMW řady 6 stojí špatně a zabírá 1,5 parkovacího místa. Zkuste však otevřít dveře takového vozu.....

0 0
možnosti
JS

tak u kabrioletu snad dveří otvírat netřeba co?

Alespoň Belmondo to nikdy nedělal....;-)

0 0
možnosti
AN

A90l26e93š 21N52o67v48á26k

22. 1. 2017 22:52

Tak ženský by mělo mít zakázáno SUV vůbec řídit... vzdálenost prostě neodhadnou, nemají na to mozek (nic proti ženskejm)... ale už několikrát jsem se kvůli huse za volantem SUV málem vysekal... protože prostě jela středem jako milostpaní.. a souhlas, lidi jsou hloupější a hloupější, tak si to ego kompenzují většími auty,-))

0 0
možnosti
MV

Velice pravdivý článek R^ Je to vidět i na parkovištích, která jsou navržena na menší auta, než jsou současní moderní.

1 0
možnosti

Moderní auta jsou čím dál tím hloupější, a řidiči též. SUV si nepořizují rodiny kvůli bezpečnosti, ale troubové z frajeřiny.

3 1
možnosti
JT

J34a68n 68T74a28r40a11b24a

21. 1. 2017 8:07

Nebo v diskusích píší své světonázory omezení zamindrákovaní hlupáci.

1 1
možnosti
KD

na konci videa jede v protismeru nejakej expert, kterej jede metr od kraje silnice, ze se s tezi da vyhnout. Jak neco takovyho mohlo dostat ridicak

0 0
možnosti
TV

Nejlépe je vidět kdo je jaký řidič na úzké vozovce, když jede v zúženém pruhu na dálnici vedle nákladního vozu a na druhé straně betonové svodidlo. :-)

2 0
možnosti
PJ

No já víc vidím, že v takovém pruhu najede vedle kamionu a protože se bojí okolo protáhnout, tak jeden za ním celou dobu, než pruh je zas širší. A nezařadí se do pravého pruhu, aby pustil ty, co si troufnou zpětné zrcátko o kamion urazit.

Pokud zúžený pruh je cca 2,2, musí projet každý osobák a i dodávka bez většího problému.

1 0
možnosti
PS

To není o silnici, ani o autech ale o řidičích a ohleduplnosti. V západním Norsku se po užších silnicích běžně pohybují kamiony a autobusy a to bez stříkající krve a zkroucených plechů, někdy i za podmínek ve kterých by český majitel SUV ani nevyjel do Kauflandu na akci :)

1 0
možnosti
VN

nedavno jela zena po D1 od Pruhonic z Prahy, v pravem pruhu a v prostrednim ji dojelo nejake SUV a jelo chvili vedle a pak zacalo na zenu najizdet. ta uhnula na krajnici a pak se vratila kdyz se to SUV vratilo do prostredniho pruhu. za chvili se to opakovalo jeste jednou a to uz myslela ze se nevejde na silnici. pak to SUV nejak predjizdela zleva levym pruhem a kouka - za volantem zenska a cumi dolu do telefonu a na troubeni nezvedne hlavu od telefonu. fakt super. a chci rict, ze takovejch zenskejch co cumi do mobilu a nevejde se do pruhu nejen v SUV potkavam v Praze ci okoli pomerne hodne. takze jestli pak jede takovy SUV rizeny zenskou s telefonem v ruce, tak preju vsem hodne stesti.

4 0
možnosti

... a pak že prej si SUV pořizují kvůli bezpečnosti. Houby, kvůli své pi*omosti.

3 0
možnosti
JK

Kolikrát raději téměř zastavím aby mne borci z protisměru mohli objet...

2 0
možnosti
PJ

Život mnohé naučí - pokud jsme měli možnost tu školu přežít.

Na úzké silnici v kterékoliv ostřejší zatáčce je lepší (když vidíme), přibrzdit, aby protijedoucí náklaďák či autobus projel, než se s ním v zatáčce setkat. Protože skoro vždy mu část auta musí přesáhnout střed vozovky.

Pokud je na okraji vozovky štěrk, tak je to dobrá pomůcka. Když štěrk pod koly neslyším, mohu ještě ke kraji, když slyším, tak je to akorát. Pokud mi pravá strana auta skáče, do kabiny se mi cpou větve, dopravní značky apod., - jsem mimo okraj - zpravidla již v příkopu.

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...