Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Silnice jsou úzké a auta široká. Ke sjetí na krajnici je čím dál blíže

Redakce iDNES.cz dlouhodobě sleduje frekventovanou silnici třetí třídy na východním okraji Prahy. Komunikace 0126a je velmi úzká, s okrajem vozovky začíná hluboký příkop. Krajnice se bortí, auta často sjíždějí do příkopu. V zimním období navíc není zřetelný kraj vozovky. Často tam dochází k rizikovým situacím a nehodám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je pravdou, že dnes jsou jiná auta, než kdysi. Jsou větší a širší. Srovnávat kdysi běžná auta typu Trabant nebo Š MB nelze. To nejsou jen nevyhovující cesty ale i staré parkoviště na sídlištích. Jak zaparkovat stejný počet větších aut. Sám jsem byl svědkem, jak se řidič Fábie rozčiloval, že dvoudvéřový kabriolet BMW řady 6 stojí špatně a zabírá 1,5 parkovacího místa. Zkuste však otevřít dveře takového vozu.....

0 0
možnosti

tak u kabrioletu snad dveří otvírat netřeba co?

Alespoň Belmondo to nikdy nedělal....;-)

0 0
možnosti

A11l54e15š 18N64o76v37á15k

22. 1. 2017 22:52

Tak ženský by mělo mít zakázáno SUV vůbec řídit... vzdálenost prostě neodhadnou, nemají na to mozek (nic proti ženskejm)... ale už několikrát jsem se kvůli huse za volantem SUV málem vysekal... protože prostě jela středem jako milostpaní.. a souhlas, lidi jsou hloupější a hloupější, tak si to ego kompenzují většími auty,-))

0 0
možnosti

Velice pravdivý článek R^ Je to vidět i na parkovištích, která jsou navržena na menší auta, než jsou současní moderní.

1 0
možnosti

Moderní auta jsou čím dál tím hloupější, a řidiči též. SUV si nepořizují rodiny kvůli bezpečnosti, ale troubové z frajeřiny.

3 1
možnosti

J11a56n 33T25a63r10a40b43a

21. 1. 2017 8:07

Nebo v diskusích píší své světonázory omezení zamindrákovaní hlupáci.

1 1
možnosti

na konci videa jede v protismeru nejakej expert, kterej jede metr od kraje silnice, ze se s tezi da vyhnout. Jak neco takovyho mohlo dostat ridicak

0 0
možnosti

Nejlépe je vidět kdo je jaký řidič na úzké vozovce, když jede v zúženém pruhu na dálnici vedle nákladního vozu a na druhé straně betonové svodidlo. :-)

2 0
možnosti

No já víc vidím, že v takovém pruhu najede vedle kamionu a protože se bojí okolo protáhnout, tak jeden za ním celou dobu, než pruh je zas širší. A nezařadí se do pravého pruhu, aby pustil ty, co si troufnou zpětné zrcátko o kamion urazit.

Pokud zúžený pruh je cca 2,2, musí projet každý osobák a i dodávka bez většího problému.

1 0
možnosti

To není o silnici, ani o autech ale o řidičích a ohleduplnosti. V západním Norsku se po užších silnicích běžně pohybují kamiony a autobusy a to bez stříkající krve a zkroucených plechů, někdy i za podmínek ve kterých by český majitel SUV ani nevyjel do Kauflandu na akci :)

1 0
možnosti

nedavno jela zena po D1 od Pruhonic z Prahy, v pravem pruhu a v prostrednim ji dojelo nejake SUV a jelo chvili vedle a pak zacalo na zenu najizdet. ta uhnula na krajnici a pak se vratila kdyz se to SUV vratilo do prostredniho pruhu. za chvili se to opakovalo jeste jednou a to uz myslela ze se nevejde na silnici. pak to SUV nejak predjizdela zleva levym pruhem a kouka - za volantem zenska a cumi dolu do telefonu a na troubeni nezvedne hlavu od telefonu. fakt super. a chci rict, ze takovejch zenskejch co cumi do mobilu a nevejde se do pruhu nejen v SUV potkavam v Praze ci okoli pomerne hodne. takze jestli pak jede takovy SUV rizeny zenskou s telefonem v ruce, tak preju vsem hodne stesti.

4 0
možnosti

... a pak že prej si SUV pořizují kvůli bezpečnosti. Houby, kvůli své pi*omosti.

3 0
možnosti

Kolikrát raději téměř zastavím aby mne borci z protisměru mohli objet...

2 0
možnosti

Život mnohé naučí - pokud jsme měli možnost tu školu přežít.

Na úzké silnici v kterékoliv ostřejší zatáčce je lepší (když vidíme), přibrzdit, aby protijedoucí náklaďák či autobus projel, než se s ním v zatáčce setkat. Protože skoro vždy mu část auta musí přesáhnout střed vozovky.

Pokud je na okraji vozovky štěrk, tak je to dobrá pomůcka. Když štěrk pod koly neslyším, mohu ještě ke kraji, když slyším, tak je to akorát. Pokud mi pravá strana auta skáče, do kabiny se mi cpou větve, dopravní značky apod., - jsem mimo okraj - zpravidla již v příkopu.

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!