Diskuze
Silnice jsou úzké a auta široká. Ke sjetí na krajnici je čím dál blíže
Děkujeme za pochopení.
V15l43a37d56i75m58í78r 31R72o65z17e70h38n22a37l
Je pravdou, že dnes jsou jiná auta, než kdysi. Jsou větší a širší. Srovnávat kdysi běžná auta typu Trabant nebo Š MB nelze. To nejsou jen nevyhovující cesty ale i staré parkoviště na sídlištích. Jak zaparkovat stejný počet větších aut. Sám jsem byl svědkem, jak se řidič Fábie rozčiloval, že dvoudvéřový kabriolet BMW řady 6 stojí špatně a zabírá 1,5 parkovacího místa. Zkuste však otevřít dveře takového vozu.....
J86i15ř21í 66S98c75h62w92a47c61h
tak u kabrioletu snad dveří otvírat netřeba co?
Alespoň Belmondo to nikdy nedělal....
A11l54e15š 18N64o76v37á15k
Tak ženský by mělo mít zakázáno SUV vůbec řídit... vzdálenost prostě neodhadnou, nemají na to mozek (nic proti ženskejm)... ale už několikrát jsem se kvůli huse za volantem SUV málem vysekal... protože prostě jela středem jako milostpaní.. a souhlas, lidi jsou hloupější a hloupější, tak si to ego kompenzují většími auty,-))
M67i17r60o75s70l70a25v 34V66y38k97o97u37p46i43l
Velice pravdivý článek Je to vidět i na parkovištích, která jsou navržena na menší auta, než jsou současní moderní.
A47l89e81x71a14n81d52r 49Š89í93r
Moderní auta jsou čím dál tím hloupější, a řidiči též. SUV si nepořizují rodiny kvůli bezpečnosti, ale troubové z frajeřiny.
J11a56n 33T25a63r10a40b43a
Nebo v diskusích píší své světonázory omezení zamindrákovaní hlupáci.
K33a54m29i35l 39D49o94l83e50z94e63l
na konci videa jede v protismeru nejakej expert, kterej jede metr od kraje silnice, ze se s tezi da vyhnout. Jak neco takovyho mohlo dostat ridicak
T49o62m46á63š 20V67a27l81d15e32r
Nejlépe je vidět kdo je jaký řidič na úzké vozovce, když jede v zúženém pruhu na dálnici vedle nákladního vozu a na druhé straně betonové svodidlo.
P33a24v67e70l 80J69e23ř90á19b12e38k
No já víc vidím, že v takovém pruhu najede vedle kamionu a protože se bojí okolo protáhnout, tak jeden za ním celou dobu, než pruh je zas širší. A nezařadí se do pravého pruhu, aby pustil ty, co si troufnou zpětné zrcátko o kamion urazit.
Pokud zúžený pruh je cca 2,2, musí projet každý osobák a i dodávka bez většího problému.
P66a64v14e91l 24S21t59r41a75k30o40š
To není o silnici, ani o autech ale o řidičích a ohleduplnosti. V západním Norsku se po užších silnicích běžně pohybují kamiony a autobusy a to bez stříkající krve a zkroucených plechů, někdy i za podmínek ve kterých by český majitel SUV ani nevyjel do Kauflandu na akci :)
V57l84a50d40i63s92l23a57v 46N28o35h21e10j39l
nedavno jela zena po D1 od Pruhonic z Prahy, v pravem pruhu a v prostrednim ji dojelo nejake SUV a jelo chvili vedle a pak zacalo na zenu najizdet. ta uhnula na krajnici a pak se vratila kdyz se to SUV vratilo do prostredniho pruhu. za chvili se to opakovalo jeste jednou a to uz myslela ze se nevejde na silnici. pak to SUV nejak predjizdela zleva levym pruhem a kouka - za volantem zenska a cumi dolu do telefonu a na troubeni nezvedne hlavu od telefonu. fakt super. a chci rict, ze takovejch zenskejch co cumi do mobilu a nevejde se do pruhu nejen v SUV potkavam v Praze ci okoli pomerne hodne. takze jestli pak jede takovy SUV rizeny zenskou s telefonem v ruce, tak preju vsem hodne stesti.
A61l64e58x79a81n92d41r 91Š35í81r
... a pak že prej si SUV pořizují kvůli bezpečnosti. Houby, kvůli své pi*omosti.
J96a42r71o95s55l66a49v 39K11a91d66l81e30c
Kolikrát raději téměř zastavím aby mne borci z protisměru mohli objet...
P49a16v30e77l 61J65e19ř41á53b13e61k
Život mnohé naučí - pokud jsme měli možnost tu školu přežít.
Na úzké silnici v kterékoliv ostřejší zatáčce je lepší (když vidíme), přibrzdit, aby protijedoucí náklaďák či autobus projel, než se s ním v zatáčce setkat. Protože skoro vždy mu část auta musí přesáhnout střed vozovky.
Pokud je na okraji vozovky štěrk, tak je to dobrá pomůcka. Když štěrk pod koly neslyším, mohu ještě ke kraji, když slyším, tak je to akorát. Pokud mi pravá strana auta skáče, do kabiny se mi cpou větve, dopravní značky apod., - jsem mimo okraj - zpravidla již v příkopu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...