Diskuze
Rychlokurz smyku: když auto brzdí, nezatočí
Děkujeme za pochopení.
Santa1
Tak vznikají mýty
Řidiči, kterým tohle perou do palice pak panikaří, když jim při brždění při nějakém nečekaném vyhýbacím manévru zacvrliká ABS a pouštějí brzdu. Přitom v tuhle chvíli je nejlepší tu brzdu držet až do vítězného konce, ABS to zařídí. Někdo furt musí dokazovat svoji potřebnost, jako s tím držením volantu a podobnýma blbinama.
Georgik-I
Re: Tak vznikají mýty
1. jasněže je potřeba brzdit a je-li ABS tak stále. on tu nohu z brzdy stejně nikdo nesundá, v krizovce ani náhodou, protože v opravdový krizovce zběsile brzdí i piloti F1, je to prostě naprostá lidská přirozenostm mluvím o krizovce, např. když Vám zpoza jiného auta skočí přímo pod auto školák...
2. ruce na volantu jsou správně, protože Ti to nedovolí přetočit rejd a tudíž pneu opravdu zatočí lépe, než na plnej rejd!
Škubi
Re: Tak vznikají mýty
Při "opravdový krizovce" je ABS na závadu... Tady se řeší, že do zatáčky vletíš rychle, to je ABS taky na závadu, protože "to všechno zařídí"... P.S.: Krizový brždění je situace, kdy pedál brzdy (a spojky) sešlápneš tak, že se ti zadek zvedne deset čísel nad sedačku (zatáčet u toho nechceš, protože zpravidla není kam)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...