Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Hradci Králové žádá parkování trpělivost

aktualizováno 
-
Motorista bude v Hradci Králové marně hledat parkovací servis, na který je zvyklý z velkých center: chybí rozsáhlejší záchytná parkoviště i podzemní garáže. Nezbývá než hledat roztroušená místa, často doplněná automaty. "Ale s trochou trpělivosti lze v Hradci Králové zaparkovat vždy," říká Lubomír Jiřička z magistrátu města.

Parkovací hodiny

V centru města nabízí automaty dvě různé sazby. Na Eliščině nábřeží, Ulrichově náměstí nebo ve Wonkově ulici přijde hodina stání na 12 korun. Minimum je však 15 minut za tři koruny. V historickém jádru města stojí půlhodina parkování šest korun a každá další deset korun.

Městská parkoviště

Východiskem z nouze může být plocha u autobusového nádraží, kde se zdarma nabízí stovka míst. Deset korun za první a 15 korun za každou další hodinu řidič platí, když auto nechá u obchodního domu Tesco. Pokud se zrovna nekoná koncert nebo fotbalový zápas, lze parkovat také u Všesportovního stadionu, kde je k dispozici 250 míst. Centrum je však trochu z ruky. Platí se i na parkovišti u kongresového centra Aldis, kde se obvykle místo najde. Pokud motorista u Aldisu neuspěje, dostane se přes křižovatku k parkovištím u supermarketů.

Tipy řidičům, kteří přijíždějí...

... od Prahy

Cestou přes Kukleny lze vůz zdarma odstavit na parkovišti u autobusového nádraží vlevo za podjezdem. Pokud tato možnost zklame, je možné pokračovat přes světelnou křižovatku na placené parkoviště u Tesca.

... od Brna

Dvouproudová silnice vede až na kruhový objezd, kde se kříží s druhým silničním okruhem města. Cesta doprava vede ke kongresovému centru Aldis, směrem rovně se jede do městského centra, na parkoviště u zimního stadionu nebo na Velkém náměstí.

... od Ostravy

Po nájezdu na silniční okruh směřuje doprava cesta k Aldisu. Do centra se přijíždějící dostane první křižovatkou vlevo.

... od Liberce a Náchoda

Nabízí se cesta Hořickou ulicí do centra, pokud se za nadjezdem odbočí vpravo. Přidrží-li se hlavního tahu, přejede řeku a dorazí k Aldisu.
Autor:


Témata: Tesco


Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Mluvčí ÚAMK Petr Vomáčka (vlevo) a odborník na problematiku emisí Libor...
ROZSTŘEL: Za problémy s filtry pevných částic může zanedbaná údržba

Ovzduší znečišťuje také doprava. Mezi nejnebezpečnější znečišťovatele patří naftová auta s poškozenými či odstraněnými filtry pevných částic. Proč je auta mají...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.