"Nejsou to žádné hračky, ale opravdová auta, která jezdí," říká šéf továrny Masatake Enomoto (rozhovor čtěte ZDE), podle něhož z pásů sjelo přes padesát vozů, a sám si některé vyzkoušel.
Na přelomu roku chce firma malé toyoty, peugeoty a citroëny ukázat. Šéfové už mají podnik téměř připravený na sériovou výrobu a rádi by auto ukázali už dnes.
"Utajení je totiž velmi nákladné," postěžovala si kolínská dvojka Jean-Pierre Chantossel. Podnik musí střežit početná ochranka, dělníci procházejí přísnými kontrolami, zda nenosí fotoaparáty či mobily.
První kusy do prodeje nepůjdou, automobilka je zničí. Slouží jen k vyladění výrobní linky.
***
Čtěte také: Kolín shání lidi a řeší těžkosti s dopravou
***
Jak budou auta z Kolína vypadat?
ZATÍM JEN STUDIE. Německý designér Christian Schulte vytvořil tři studie, jak může vypadat auto z kolínské automobilky TPCA. Tam vyráběný model se bude prodávat pod značkami Toyota, Peugeot a Citroën. |