Diskuze
V Londýně připravují velký test bezdrátového dobíjení elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
Rafaelou
další hloupost na světě.....
Pominu li skutečnou ekonomickou a ekologickou hodnotu elektromobilů tak tohle je další nesmysl.Každý odborník ví,že všechny bezdrátové technologie mají menší účinost než klasické vodivé spojení.Bude to tedy jen neefektivní plýtvání energií.Navíc tento systém tvořený vysoce kvalitní indukční smyčkou bude docela slušně nákladný.Aby byl schopný přenést co největší proud musí být s co nejkvalitnějšího materiálu,tedy mědi.To znamená jednak kila navíc a jednak v dnešní době další použití silně strategické suroviny jako je měď.Čím menší bude přesnost najetí nad cívku ve vozovce,tím větší ztráty budou.To už by bylo lepší použít robotické rameno schopné během okamžiku napojit kabel do zdířky na vozidle a uskutečnit tak propojení.Stejně si myslím,že elektromobil v klasickém provedení s akumulátory stejně jako hybryd je slepá vývojová cesta.
Hellmoon
Re: další hloupost na světě.....
nejde o ztráty , ale o pohodlí , jen bych nechtěl být v autě při nabíjení.
ucetni54
A elektřinu
budou brát z předražených solárních zdrojů
Hellmoon
Re: A elektřinu
Proč ne? Na ropě je vysoká daň a ta solární je srovnatelná
lynxxx
No nechápu proč
Když už s tím autem musím stát, tak už tam ten kabl taky zastrčím. Měli by vymyslet dobíjení za jízdy.
Mimochodem jsem koukal na tramvaje v Bordeaux, které jezdí v centru bez drátů. Prý čerpají elektřinu indukcí ze zdroje mezi kolejemi.. To by mě zajímaly ty ztráty. Ale vypadá to dobře.
honzasl
Re: No nechápu proč
Hloupost, tramvaje v Bordaux mají pohon třetí kolejnicí, které je rozdělená na úseky a pod napětím je pouze úsek pod tramvají...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.