Diskuze
V německých STK excelují toyoty. Králem je hybridní prius
Děkujeme za pochopení.
gazda2
Orientačně si to čtu a orientačně si podle toho kupuju auta.
Z těch dle TÜV prvních nejkvalitnějších aut je více než polovička japonských aut, cca čtvrtina německých a pár Fordů mezi nimi je většinou vyrobených v Německu. A Corolla co mám nyní je také jenom auto, ale v jednom kuse se nesype jako Renault před ní a nerezne jako předtím několik Oplů. Ale ať si každý koupí co chce. ...
rkkk
:-\
Já bych ty kontroly zrušil. Jejich přínos neodpovídá celkovým nákladům.
JeFFik
To se divím
že nikdo tu neprotestuje proti tomu, že "evropská komise příživníků" zakázala ty nesmyslný konstrukce, kdy při výměně žárovky, bylo nutné demontovat polovinu příslušenství motoru....
Lukas (since1989)
Našel jsem výsledky kompletní, jsou tam i ujeté km...
Lukas (since1989)
Re: Našel jsem výsledky kompletní, jsou tam i ujeté km...
chyba, to je za rok 2011, ne za rok 2012, ale i tak vyhrál prius..
mauví
TUV beru jen orientačně , ale..
...něco na těch výsledkách bude! Doma máme Carinu r.v. 1997 najeto 200tisíc z toho 75tisíc osobně a musím říct že to auto je absolutně bezporuchový. V TUV testech se umísťovala stejně jako teď Prius. Jen škoda že neměla už tehdy šestku ( kvalty jsou šíleně lehce zpřevodovany, ve 130 jsou nutný takový ty sluchátka jak měl Otík jinak by člověk ohluchl).
Ferin007
Problém s TÜV reportem je stejnej, jak s Cimrmanem a jeho
policejníma statistikama, který nezachycujou skutečný esa své branže, ale pouze druhou a třetí třídu, tedy zločince, kteří již byli dopadeni.
Auta se skutečně vážnou závadou totiž ve statistice TÜV podchycený taky být nemůžou, pač prostě k té kontrole ani nedojedou. Prostě to nezvládnou.
Naopak, ve statistice se nejvíc promítá nevyhovující osvětlení, který nejenže nijak neovlivňuje jízdní vlastnosti nebo bezpečnost vlastního vozu, ale často (možná i většinou) je důsledkem zásahu/nezásahu majitele/servisu.
Stejně tak možná celá statistika spíš než o spolehlivosti jednotlivých modelů/značek vypovídá o pečlivosti a odpovědnosti skupiny lidí, kteří jsou typickými kupci danýho vozu. Pečlivější člověk totiž před technickou auto minimálně běžně zkontroluje, pokud ho nedá rovnou do servisu.
radik
Re: Problém s TÜV reportem je stejnej, jak s Cimrmanem a jeho
Přesně... ono je to jenom o tom jak se majitelé konkrétní značky připraví na STK... o ničem jinym, proto mi sou nějaký statistiky z technickejch kontrol akorát pro smích.
Kilimanjaro
prodam
zanovni Folksfagen passat 1 majitel, nemecky duchodce, stari 7 let, najeto 49 999,99 km, servisni knizka, spousty doplnku, destnik, klobouk, perfektni stav, nove pneu, jako nove, cena dohodou, nebo vymenim za novejsi polo
KdysiBedlam
hmm
Nemci objevili Ameriku..... V USA je Honda a Toyota poslednich 10 let o parnik pred vsema. V Nemecku si to konecne zacinaji priznavat.
mephisto222
Re: hmm
Po pravde, este som nepocul ze BMW alebo VW sa zasekol kobercek do plnoveho pedalu.... okrem toho vodici toyoty alebo hondy su uplne odlisny ako vodici napr. BMW alebo Audi. ktosi tu uz pisal, ze tieto statistiky bez uvedenie najazdenych kilometrov nemaju vypovednu hodnotu.
mephisto222
TUV nie je STK
TUV je len jedna organizacia, ktora vydava osvedcenia o Hauptuntersuchung/Abgasuntersuchung (HU/AU). HU/AU je ekvivalent STK. TUV sice ma dominatne postavenie na trhu ale nie su jediny. TUV ma okrem toho rozne vetvy Sud, Nord,.. okrem nich su to este GTU alebo Dekra. Takze nie vsetko co hovori TUV plati celoplosne.
Jánošíkův dech
Re: TUV nie je STK
v mnoznom cisle sa pise jedini, nie jediny!!! Ale inak mas pravdu, Dekra je aj tu v Prahe na Chodove oproti Mercedesu.
Leinad
Policie už nemohla otravovat
"Vzhledem ke stále složitější výměně žárovek byli v roce 2006 výrobci zavázáni k tomu, aby osvětlovací zařízení konstruovali tak, že žárovky dokáže vyměnit každý bez speciálního nářadí" = Policie se bála poklesu z příjmů, kdyby nemohla pokutovat nepřítomnost náhradních žárovek v autě.
radaumacher
Re: Policie už nemohla otravovat
Tak přítomnost nebyla vázána na SCHOPNOST či reálnou PROVEDITELNOST výměny přímo v terénu. Váš příspěvek je přinejmenším směšný.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!