Diskuze
V Praze spustili sdílení mikroautíček. Zaparkujete je i zadkem k chodníku
Děkujeme za pochopení.
A74l89e85x65a88n83d73r85a 25D69í18t35ě45t92o72v38á
A kdyz mate rocni kupon tak vas doprava v MHD vyjde denne jen na 10,-korun....
A87l55e18x27a39n94d40r34a 45D40í50t72ě29t51o44v49á
Auta na baterky jsou stejny podvod jako solary a jejich dotace...
L82u59k32á38š 50P31l75á47š67e93k
Bylo by dobré miniautíčka využívat k dopravě na letiště, ale nevím jak bych tam narval můj kufr... ikdyž k barvě auta ladí https://goo.gl/wg3Anb
J78a65n 36K77o14m88r53s47k41a
Co je to sdílení. Není to snad půjčovna!!!
Sdílím něco s někým, když to i tak trochu vlastním, ale když si to pouze půjčuji tak to není sdílení.
J25o65s37e68f 78V59a60l29a
pokud se nemylim, tak parkovani kolmo k chodniku musi byt povolene dopravnim znacenim. Treba ve Vidni takove parkovani Smartu bylo vyslovne zakazano, protoze nenechavaji dostatecnou mezeru pro vyjezd ostatnich aut, mezi kterymi se takto parkuje
F42r10a66n72k 35J68a52n85s69k43y
Tak jsem si udelal jednoduchy vypocet. Cesta do prace ma 10km, jezdim to prumerne 30-40min. Kdyz pojedu svym autem tak vcetne amortizace, me ta cesta vyjde na 80kc + zaplatim 60kc za parkovani na cely den + 80kc zpet, takze klasicke auto me bude stat odhadem 220korun za cely den. Tahle elektrosranda me bude stat 120-160 korun za jednu cestu takze dve cesty uz jsou 240-320korun a to nepocitam ze bych si ho hypoteticky nechal tech 8h pred praci resp 4x480. Jinymi slovy, pokud mam jet po Praze tak se klasicky spalovaci auto vyplati vic, vlastne i ten taxik.
H87o65n78z69a 58P45a26n74s96k67ý
Pro některé narcistické jedince asi dobrý. Póza, selfíčko a honem vrátit, dokud mám ještě něco na účtu.
Jinak je dostatečný adrenalin i klasická MHD, řekl bych.
D78a88n11i27e14l 67D37r15n40e67c
Na jednu stranu se mi to líbí, je to další možnost cestování. Někomu to může vyhovovat a pokud se časem rozšíří oblast působnosti a zlepší veřejná doprava, pak to může ze silnic dobrovolně dostat nějaká auta, aniž bychom přikročili k restrikcím. Samozřejmě je nutné ta auta udržet v použitelném stavu, což nikdy nebude jednoduché (i když třeba u autonomních aut již nebude tak jednoduché zničit motor, pořád ještě půjde zničit interiér), ale potenciál to podle mého má. Například lidé, kteří jezdí málo a nemají tolik finančních prostředků, aby si koupili nové auto, když ročně najedou 5 000 km, si tak mohou polepšit a dosáhnout na lépe vybavené auto. Nebo pokud někdo jede na dovolenou.
Na druhou stranu mě děsí ty představy sdílené budoucnosti (ať už sdílí lidé vlastní auta nebo si je půjčují od specializované firmy). Pro většinu lidí má auto tu výhodu, že ho mají vždy hned k dispozici, mohou si v něm nechat své věci a nikdo jiný jim v něm nedělá bordel. Vlastní auto má prostě řadu výhod a pokud k tomu nebudou lidé dotlačeni (zákazem soukromého vlastnictví auta, obrovským zdaněním, že provoz auta průměrná rodina sama neutáhne, nebo třeba požadavkem na extrémně drahou technologii), tak budou auta chtít vlastnit stále. Sdílení podle mého nemá větší potenciál než nějakých 30 %, což je dost na to, aby bylo ekonomicky zajímavé se o tento segment zajímat, ale málo na to, aby se na tom dala stavět budoucnost dopravy.
P35a27v29e19l 59R75u45s
Pane Drnci, na dovolenou? 10 dní dovolené za 57 000Kč! A kde to budu nabíjet? A sebou co, když tam nic nevleze. A další blbosti, co píšete.
W94a77l32t62e83r 62D61i32v80i79š
Ve dvou, ale ani ve dvaceti autech ta půjčovna nemá smysl. Až těch aut bude aspoň stovka, pak možná, spíše ale ještě a řád víc. Ale to by i cena musela výrazně klesnout. Hodně výrazně.
Vidím v tom zajímavou alternativu, pokud auto bude zaparkované tam, kde ho potřebuju. Pak jen nasednout, popojet, kam potřebuji, a nechat stát, by bylo fajn.
Zatím to je jenom hračka, kterou si lidé ze zájmu zkusí, ale pravidelně to využívat nebudou.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...