Diskuze

V Praze spustili sdílení mikroautíček. Zaparkujete je i zadkem k chodníku

Dvě sedačky, malinkatý zavazadlový prostor a okénko jak na poště. Společnost Revolt v Praze zahájila „carsharing“ maličkých elektromobilů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A kdyz mate rocni kupon tak vas doprava v MHD vyjde denne jen na 10,-korun....

0 0
možnosti
Foto

Auta na baterky jsou stejny podvod jako solary a jejich dotace...

0 0
možnosti

Bylo by dobré miniautíčka využívat k dopravě na letiště, ale nevím jak bych tam narval můj kufr... ikdyž k barvě auta ladí ;-D;-D;-D https://goo.gl/wg3Anb

0 0
možnosti

Co je to sdílení. Není to snad půjčovna!!!

Sdílím něco s někým, když to i tak trochu vlastním, ale když si to pouze půjčuji tak to není sdílení.

0 0
možnosti

J25o65s37e68f 78V59a60l29a

31. 7. 2018 6:13

pokud se nemylim, tak parkovani kolmo k chodniku musi byt povolene dopravnim znacenim. Treba ve Vidni takove parkovani Smartu bylo vyslovne zakazano, protoze nenechavaji dostatecnou mezeru pro vyjezd ostatnich aut, mezi kterymi se takto parkuje

0 0
možnosti

Tak jsem si udelal jednoduchy vypocet. Cesta do prace ma 10km, jezdim to prumerne 30-40min. Kdyz pojedu svym autem tak vcetne amortizace, me ta cesta vyjde na 80kc + zaplatim 60kc za parkovani na cely den + 80kc zpet, takze klasicke auto me bude stat odhadem 220korun za cely den. Tahle elektrosranda me bude stat 120-160 korun za jednu cestu takze dve cesty uz jsou 240-320korun a to nepocitam ze bych si ho hypoteticky nechal tech 8h pred praci resp 4x480. Jinymi slovy, pokud mam jet po Praze tak se klasicky spalovaci auto vyplati vic, vlastne i ten taxik.

2 0
možnosti

Pro některé narcistické jedince asi dobrý. Póza, selfíčko a honem vrátit, dokud mám ještě něco na účtu.

Jinak je dostatečný adrenalin i klasická MHD, řekl bych. :-P

1 0
možnosti

Ty kokos..to je blbost :-D

4 0
možnosti

Na jednu stranu se mi to líbí, je to další možnost cestování. Někomu to může vyhovovat a pokud se časem rozšíří oblast působnosti a zlepší veřejná doprava, pak to může ze silnic dobrovolně dostat nějaká auta, aniž bychom přikročili k restrikcím. Samozřejmě je nutné ta auta udržet v použitelném stavu, což nikdy nebude jednoduché (i když třeba u autonomních aut již nebude tak jednoduché zničit motor, pořád ještě půjde zničit interiér), ale potenciál to podle mého má. Například lidé, kteří jezdí málo a nemají tolik finančních prostředků, aby si koupili nové auto, když ročně najedou 5 000 km, si tak mohou polepšit a dosáhnout na lépe vybavené auto. Nebo pokud někdo jede na dovolenou.

Na druhou stranu mě děsí ty představy sdílené budoucnosti (ať už sdílí lidé vlastní auta nebo si je půjčují od specializované firmy). Pro většinu lidí má auto tu výhodu, že ho mají vždy hned k dispozici, mohou si v něm nechat své věci a nikdo jiný jim v něm nedělá bordel. Vlastní auto má prostě řadu výhod a pokud k tomu nebudou lidé dotlačeni (zákazem soukromého vlastnictví auta, obrovským zdaněním, že provoz auta průměrná rodina sama neutáhne, nebo třeba požadavkem na extrémně drahou technologii), tak budou auta chtít vlastnit stále. Sdílení podle mého nemá větší potenciál než nějakých 30 %, což je dost na to, aby bylo ekonomicky zajímavé se o tento segment zajímat, ale málo na to, aby se na tom dala stavět budoucnost dopravy.

1 3
možnosti

P35a27v29e19l 59R75u45s

29. 7. 2018 8:07

Pane Drnci, na dovolenou? 10 dní dovolené za 57 000Kč! A kde to budu nabíjet? A sebou co, když tam nic nevleze. A další blbosti, co píšete.

2 0
možnosti

Ve dvou, ale ani ve dvaceti autech ta půjčovna nemá smysl. Až těch aut bude aspoň stovka, pak možná, spíše ale ještě a řád víc. Ale to by i cena musela výrazně klesnout. Hodně výrazně.

Vidím v tom zajímavou alternativu, pokud auto bude zaparkované tam, kde ho potřebuju. Pak jen nasednout, popojet, kam potřebuji, a nechat stát, by bylo fajn.

Zatím to je jenom hračka, kterou si lidé ze zájmu zkusí, ale pravidelně to využívat nebudou.

4 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...