Diskuze
Británie otestuje možnost použití elektroaut jako malých elektráren
Děkujeme za pochopení.
P88e57t75r 89M64i31c85h47a98l
Super. Večer se auto vybije, v noci bude bezvětří a ráno nikdo nepojede do práce. :-D
J15a42r38o56m12i29r 65F72a25r26e70k
Už to chápu. Je to vlastně takový experiment. Přesvědčit lidi, že je moderní a správné mít v autě půl tuny baterií nebylo nic těžkého. Ale přesvědčit lidi, že půl tuny baterií potřebuje kola, to už je ta správná výzva.
P25a10v44e34l 42K25u83t50i74l
Není potřeba přesvědčovat, ale vysvětlovat, protože někteří ten princip očividně nechápou.
D42e43n81i95s 68H74u35m53l
Řidiči, jimž to bude snižovat životnost drahé baterky, budou jistě nadšení.
H70o63n57z39a 96T11a69r
Elektromobil jako zásobárna energie: Nissan zkouší pilotní projekt
http://www.hybrid.cz/elektromobil-jako-zasobarna-energie-nissan-zkousi-pilotni-projekt
P86a44v12e93l 85S42o79b59o85t49k47a
jj, elektromobil je jediné smysluplné auto - kupovat dnes spalovací motor jsou naprosto vyhozené peníze.
H33o25n93z46a 18T56a24r
Bohužel. Jak pro koho.
Pro toho, kdo nemá možnost parkovat a nabíjet Třeba jen s 230V / 16A. Jen obtížně použitelné.
Pro ty, kteří tuto možnost nemají, by byl mnohem použitelnější Plug- in- Hybrid nebo Hybrid.
Už jen pro to, že za nízkých venkovních teplot spalovací motor vytápí interier .
D16a92v47i65d 55K66n62a33p85e21k
To je jak princip cimrmanova důlního výtahu. Nabiji auto naplno, dojedu do práce, vybiji, nechám auto stát a pro jízdu zpátky ho zase nabiji. Doma vybiji a tak dál. Co tím vlastně získám kromě ztrát při nabíjení a vybíjení?
J31a32n 69V86á45c72l77a44v49í70k
Jestli chápu článek dobře, tak je to trochu jako přečerpávací elektrárna - ve špičce za draho prodáváte, mimo špičku za levno nakupujete.
J89a42r97o75m77i18r 50F80a60r34e51k
Ok, takze auto si za levno nabiji v praci, kde mi zamestnavatel postavi pripojku, potom si energii odvezu domu a tam ho necham vybit. Jako... jako fakt uz nevim....
Nerikam, ze to technicky nebude fungovat, ale cely ta myslenka mi prijde neskutecne prapodivna.
T50o30m63á71š 92S86y54r25o75v84ý
To by mě zajímalo, kdo tohle vymyslel... Toho by se účastnil někdo jen za situace, že by to bylo hodně štědře odměňováno. Častým vybíjením a nabíjením se snižuje kapacita článků a jejich životnost... Takže by se rychle snižoval dojezd na jedno nabití a výměna baterie (což je stále dosti nákladná záležitost) by byla na pořadu dne mhohem dříve, než za běžného užívání automobilu... To, že při vybíjení a nabíjení dochází ke ztrátám, už je druhotná záležitost.
Dokud někdo nevynalezne články s téměř neomezeným počtem nabíjecích cyklů (současně se žádnou nebo minimální ztrátou kapacity), tak je toto pěkný nesmysl...
P56a28v44e50l 80K51u19t62i93l
Ale to platí již dnes, pokud baterie používáte v nějakém intervalu, tedy ne od 0 do 100 ale třeba od 60 do 80% je jejich životnost obrovská, například 200.000 takovýchto mělkých cyklů. ztráty samozřejmě jsou, ale v době kdy nabíjíte je elektřina velmi levná a ve špičkách zase velmi drahá, takže se to vyplatí. Rozhodně je daleko nákladnější udržovat v pohotovosti kvůli několika hodinám špičky nějakou elektrárnu.
M10i97l56a94n 70N87ě11m23e22c
Jestli tomu správně rozumím, tak si tu někdo plete elektrárnu a akumulátor :)
M62a28r29e43k 52M33a55l47ý
Tak to je iDnes, ještě jste si na takovéto technicky slabé redaktory nezvykl?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!