Diskuze

Británie otestuje možnost použití elektroaut jako malých elektráren

Automobilka Nissan v Británii otestuje použití elektromobilů jako malých elektráren. Použije k tomu tisíc dobíjecích míst, kde bude možné auto po připojení nejen nabíjet, ale také vracet energii z auta zpět do elektrické sítě. Vláda tento test podpoří téměř deseti miliony liber (289 milionů korun).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Super. Večer se auto vybije, v noci bude bezvětří a ráno nikdo nepojede do práce. :-D

2 0
možnosti

Už to chápu. Je to vlastně takový experiment. Přesvědčit lidi, že je moderní a správné mít v autě půl tuny baterií nebylo nic těžkého. Ale přesvědčit lidi, že půl tuny baterií potřebuje kola, to už je ta správná výzva.

3 0
možnosti

Není potřeba přesvědčovat, ale vysvětlovat, protože někteří ten princip očividně nechápou.

0 0
možnosti

D42e43n81i95s 68H74u35m53l

31. 1. 2018 23:19

Řidiči, jimž to bude snižovat životnost drahé baterky, budou jistě nadšení.

0 0
možnosti

H70o63n57z39a 96T11a69r

31. 1. 2018 21:30

Elektromobil jako zásobárna energie: Nissan zkouší pilotní projekt

http://www.hybrid.cz/elektromobil-jako-zasobarna-energie-nissan-zkousi-pilotni-projekt

0 0
možnosti

P60e42t14r 27B23á80č90a

31. 1. 2018 19:56

Penize hozeny do kanalu.

1 0
možnosti

jj, elektromobil je jediné smysluplné auto - kupovat dnes spalovací motor jsou naprosto vyhozené peníze.

1 5
možnosti

H33o25n93z46a 18T56a24r

31. 1. 2018 22:03

Bohužel. Jak pro koho.

Pro toho, kdo nemá možnost parkovat a nabíjet Třeba jen s 230V / 16A. Jen obtížně použitelné.

Pro ty, kteří tuto možnost nemají, by byl mnohem použitelnější Plug- in- Hybrid nebo Hybrid.

Už jen pro to, že za nízkých venkovních teplot spalovací motor vytápí interier .

0 0
možnosti

To je jak princip cimrmanova důlního výtahu. Nabiji auto naplno, dojedu do práce, vybiji, nechám auto stát a pro jízdu zpátky ho zase nabiji. Doma vybiji a tak dál. Co tím vlastně získám kromě ztrát při nabíjení a vybíjení?

0 0
možnosti

Jestli chápu článek dobře, tak je to trochu jako přečerpávací elektrárna - ve špičce za draho prodáváte, mimo špičku za levno nakupujete.

0 0
možnosti

Ok, takze auto si za levno nabiji v praci, kde mi zamestnavatel postavi pripojku, potom si energii odvezu domu a tam ho necham vybit. Jako... jako fakt uz nevim....

Nerikam, ze to technicky nebude fungovat, ale cely ta myslenka mi prijde neskutecne prapodivna.

1 0
možnosti

To by mě zajímalo, kdo tohle vymyslel... Toho by se účastnil někdo jen za situace, že by to bylo hodně štědře odměňováno. Častým vybíjením a nabíjením se snižuje kapacita článků a jejich životnost... Takže by se rychle snižoval dojezd na jedno nabití a výměna baterie (což je stále dosti nákladná záležitost) by byla na pořadu dne mhohem dříve, než za běžného užívání automobilu... To, že při vybíjení a nabíjení dochází ke ztrátám, už je druhotná záležitost.

Dokud někdo nevynalezne články s téměř neomezeným počtem nabíjecích cyklů (současně se žádnou nebo minimální ztrátou kapacity), tak je toto pěkný nesmysl...

7 0
možnosti

Ale to platí již dnes, pokud baterie používáte v nějakém intervalu, tedy ne od 0 do 100 ale třeba od 60 do 80% je jejich životnost obrovská, například 200.000 takovýchto mělkých cyklů. ztráty samozřejmě jsou, ale v době kdy nabíjíte je elektřina velmi levná a ve špičkách zase velmi drahá, takže se to vyplatí. Rozhodně je daleko nákladnější udržovat v pohotovosti kvůli několika hodinám špičky nějakou elektrárnu.

0 0
možnosti

M10i97l56a94n 70N87ě11m23e22c

31. 1. 2018 12:06

Jestli tomu správně rozumím, tak si tu někdo plete elektrárnu a akumulátor :)

11 0
možnosti

M62a28r29e43k 52M33a55l47ý

31. 1. 2018 14:45

Tak to je iDnes, ještě jste si na takovéto technicky slabé redaktory nezvykl? :-)

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!