Diskuze
Velká lekce astrologie: nový kombík Opelu pořádně narostl
Děkujeme za pochopení.
bwhalcin
Tak třeba za pár let...
Ten kufr nevypadá vůbec špatně a je fajn, že stále nabízí i nepřeplňovaný benzín. Jestli se mi podaří někdy vůbec dojezdit Áčkovou Omegu, tak nad Astrou popřemýšlím. Ale nejspíš zamířím po letech k jiné značce pro benzínový motor s vyšším objemem válců.
stefi_ul
Re: Tak třeba za pár let...
k cemu potrebujes motor s vetsim objemem valcu?? To mas jako pracovni auto, nebo soukromy?? Kazdy nadava na turbace, ze to odchazi. Zapomina ale dodat, ze to je tim, ze se o to skoro nestara.To je, oc tu bezi.
katana.
divný a vošklivý auto ten Opel
takle vypadala korejská Kia před 10 lety
ujko.straka
Poznámka kolegy na základě staré Astry F
Chci novou Astru, svezu se v nové Astře, nechci novou Astru. Chci aspoň oktávku, svezu se oktávkou, už nechci oktávku. Rozhodně nechci Logana, svezu se Loganem, prozkoumám Logana, koupím na místě za hotové Logana. No není to na hlavu?
Falewick
Re: Poznámka kolegy na základě staré Astry F
Trochu Vám rozumím :) Logan je jediné zbylé hranatokufraté auto co mě napadlo poradit kolegovi co sháněl náhradu za 406ku.
tj13
406
měl byste někdo porovnání se 406 kombíkem, tu mám teď, ale uvažuju o něčem novém a je pro mě naprosto prioritní velikost kufru... a tahle astra se mi docela líbí... díky
Falewick
Re: 406
Astra je moc pekna, ale zrovna velikosti kufru neni nejak vyjimecna. Dneska najit opravdu prostorny kombik je problem, skoro vsechny jsou nahoru zakulaceny a oproti vetsine ne-kombiku nepridavaji moc prostoru navic, maximalne snizi nakladovou hranu. Radsi nez priplacet za kombi destiky tisic bych dnes koupil nejaky hatchback s velkym kufrem (treba Oktavka 570l). Pokud nevozite lednice, prostoru je stale dost, pokud ano, kombi vas nezachrani a bral bych malou dodavku.
jedlis
hmotnost
Dlouhodbě byl u nových problém Oplů problém v poměru hmotnosti k velikosti auta. Schválně jsem čekal kdy se objeví recenze kdy se touhle vlastností auta někdy bude radaktor zaobírat. Tak buď to v Oplu mávnutím kouzelného proutku tohle vyřešili (což bych se divil) nebo tu máme zase jednou článek kde se dozvídáme staré hlášky o přihrádkách, objemu kufru, síťkách....
Mrkef.
Re: hmotnost
Tak třeba s motorem 1.6T fakt problém nemá. Když si ovšem koupíš normal 1.6 tak jen idi.t může čekat raketový zrychlení.....
Ghost of Ebo II
no
..kdyby to bylo jako stará Omega ..tak neřeknu.. ale tohle má ke kombíku daleko.. asi jako fóbie kombi
emvee
Re: no
mohl bych poprosit o nějakou hlubší analýzu toho přirovnání k fabii? nebo to je jen takový výkřik do tmy?
Falewick
Moc pěkná
Astra se mi designově moc líbí, to samé platí pro interiér a chytře odstupňované výbavy. Do příchodu nového focusu to je asi moje oblíbená nižší střední. Co mě fascinuje je nízké cenové rozpětí - Octavie stojí zhruba od 330 do 750k, u Astry končí cena na 480k za 1.6T 180k v nejvyšší výbavě Cosmo. A to je velice pěkné auto za velice pěknou cenu, škoda jen, že nejvyšší výbavy hyzdí elektronická parkovací brzda. Škoda že Opel nešel výš než k 1.6T. Motor i přes vysoký výkon dynamikou zaostává za Oktávkou s 1.8TSI 150k, na vině je slabý točivý moment a fakt, že Astra citelně přibrala. Absence silnějšího benzínu bolí o to víc, že Opel porušil nepsanou dohodu automobilek a dal i k takto levnému autu možnost přikoupit adaptivní podvozek. Prokleté EURO5.
vitekara
Re: Moc pěkná
1,8 TSI v Octavii má 160 Hp, nikoliv 150. Jedná se o přímovstřikový turbomotor s výkonem 118KW a 250Nm. Předpokládám, že jste si spletl tento motor se starším motorem 1,8 Turbo, který měl 110KW a 210Nm. Ten se již ale nějaký ten čas ve Škodovce nenabízí.
patrona
Objem zavazadlveho prostoru neni vse,
kdyzi jsem mel Opel Astra Caravan F, ktery mel kolmou stenu patych dveri. Do toho auta se dalo dat cokoliv, napr. velka bedna od TV.
Ted jezdim novou Skoda Octavia a ac to nazyvaji kombi, skoro nic vetsiho se do ni neda kvuli velkemu zaobleni zadni casti. To same je u teto nove Astry .
sunic78
Opel Astra
Teda i když jsem spokojeným majitelem AR159 SW, tak teda klobouk dolů před touhle novou Astrou. Fakt povedený. Zadek možná trošku připomíná světlama předchozí model Passata, ale co by né, ten je o třídu výš, tak to není myšleno jako urážka. Vážně moc hezká
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...